Komunikaty PR

Skąpane w słońcu. Cosentino na Warsaw Home

2022-10-28  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 1 MB )

Kolejna odsłona Warsaw Home już za nami. Stoisko hiszpańskiej firmy Cosentino, zachwyciło gości, wyrabiając sobie markę jednej z najchętniej odwiedzanych przestrzeni wystawienniczych. W tym roku za jego koncepcję odpowiadali Marta Niemywska-Grynasz i Dawid Grynasz. Duet ze Grynasz Studia stworzył coś o wiele więcej, niż klasyczny projekt targowy. Na przestrzeni 106 m2 pokazali filozofię Cosentino, a duch Hiszpanii, piękna, innowacji i odpowiedzialności za środowisko sączył się z każdego centymetra, zapraszając do pozostania tu na dłużej.

Celebracja piękna Hiszpanii

Ogromne słońce zajęło jedno z centralnych miejsc w przestrzeni stoiska, tworząc motyw przewodni całego układu. Stół, przy którym odbywały się dyskusje z zaproszonymi gośćmi, wykonano z materiału Dekton Umber, z najnowszej kolekcji Kraftizen, dekoru przypominającego barwę wypalonej słońcem ziemi i oryginalnej hiszpańskiej terakoty. Kolekcje Silestone, Dekton i Sensa umieszczono w graficznej oprawie, zwracającej uwagę na wysiłki Cosentino, zmierzające do zrównoważonej produkcji. „Odnajdujemy tu elementy inspirujące się pięknem natury, stanowiące okazję do rozmów o designie zrównoważonym i zaangażowanej postawie marki Cosentino w ochronę surowców naturalnych i środowiska. Geometryczne płaszczyzny, detal i kolorystyka są nawiązaniem do projektów architekta hiszpańskiego postmodernizmu – Ricardo Bofilla. Ta część instalacji stanowi swoisty hołd oddany temu wyjątkowemu twórcy” – mówili o projekcie stoiska jego autorzy z Grynasz Studio.

Obok abstrakcyjnych brył, wielkoformatowych ekspozycji materiałów Cosentino i zaprojektowanych specjalnie na tę okazję przez Grynasz Studio puf marki Bizzarto, odwiedzający zapoznali się z bogatą ofertą produktów i wzorów marek Silestone, Dekton i Sensa.  Ścieżki komunikacyjne wytyczone przez projektantów, pozwoliły na niespieszną wędrówkę przypominającą letni spacer po wąskich hiszpańskich uliczkach. Słońce w tle stworzyło uderzające wrażenie głębi i niekończących się śródziemnomorskich wakacji, stając się silnym elementem komunikacji, ożywiającym fizyczną i wyrazistą ramę stoiska. Kolekcje zaprezentowane w takiej konwencji, pokazywały nowe horyzonty i kierunek, w którym zmierza firma, w tym - przede wszystkim - postępujące innowacje technologiczne i zaangażowanie Cosentino na rzecz środowiska.

Cosentino i gwiazdy architektury

Czterem dniom obecności Cosentino na Warsaw Home towarzyszył bogaty program wydarzeń specjalnych, który zgromadził na stoisku prawdziwe tłumy. Pierwszego dnia spotkali się tu przedstawiciele mediów, architekci i blogerzy wnętrzarscy. 20 października do „Rozmów przy stole” o architekturze hiszpańskiej z dziennikarką Dzień Dobry TVN, Katarzyną Jaroszyńską, zasiedli twórcy stoiska – Grynasz Studio, architekt Jakub Szczęsny oraz założyciel magazynu Architecture Snob, ekspert w Fundacji Mies van der Rohe, Marcin Szczelina. 21 października 2022, odwiedzający stoisko spotkali się z finalistami tegorocznego konkursu Mies Van der Rohe Award – Martą Peris i Jose Toral, z hiszpańskiej pracowni Peris+Toral Arquitectos, którzy przybyli do Warszawy na specjalne zaproszenie Cosentino. Rozmowę o ich najbardziej znanych projektach poprowadziła Magda Maciąg – architektka, członkini zarządu OW SARP i pełnomocniczka ds. programowych Zodiak Warszawski Pawilon Architektury.

“Jesteśmy szczęśliwi, że udało nam się stworzyć w tej przestrzeni targowej prawdziwe miejsce spotkań. Czuliśmy to każdego dnia, gdy odwiedzały nas tłumy gości. Wierzymy w wartości środowiska designu w Polsce i w to, że musimy się wzajemnie wspierać. Mamy nadzieję, że sprostaliśmy wymaganiom.” - podsumowuje targi Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino.

Więcej na www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.