Solidny stelaż WC do zabudowy mokrej
Jednym z najpopularniejszych rozwiązań do instalacji ceramiki sanitarnej są stelaże podtynkowe. Te z kolei, biorąc pod uwagę kryterium sposobu montażu, podzielić można na dwa rodzaje – do zabudowy lekkiej i ciężkiej. Pierwsze cieszą się największą popularnością, drugie – nie zawiodą, gdy moduł chcemy przymocować do ściany „na mokro”.
Efekt murowany
Na przestrzeni ostatnich lat łazienki zyskały nowe oblicze. Sporo zmian zaszło także w aranżacji strefy WC. Tradycyjne kompakty ustąpiły miejsca stelażom podtynkowym, dzięki czemu pomieszczenia sanitarne stały się bardziej przestronne i łatwiejsze w aranżacji. Jednak moduły te to nie tylko rozwiązania montowane do ściany, a następnie obudowywane płytą G-K. To także stelaże do zabudowy ciężkiej, czyli mokrej, które z powodzeniem mogą być instalowane w ścianach z cegły lub betonu, a następnie obmurowywane.
Przykładem tego typu rozwiązań jest TECEbox. Moduł ten składa się z ocynkowanej, stalowej ramy oraz bezpiecznej, odpornej na uderzenia, zmontowanej fabrycznie spłuczki - otwieranej dopiero podczas białego montażu. Nienaruszona plomba to gwarancja czystości, kompletności i sprawnego funkcjonowania systemu. TECEbox oferuje kilka możliwości regulacji ustawień ilości spłukiwanej wody, co w perspektywie długofalowej przekłada się na mniejsze jej zużycie i niższe rachunki. Spłuczka o pojemności 10 l, ustawiona fabrycznie na 6 litrów spłukiwanej wody, umożliwia redukcję na 4,5/7,5 lub 9 l (duży przycisk) i 3 l (mały przycisk).
Sprawdzona akustyka
TECEbox wyróżnia się cichym hydraulicznym zaworem napełniającym. Przeprowadzone przez autoryzowane instytucje testy wykazały, że moduł ten spełnia wymagania względem izolacji akustycznej w zabudowie mokrej – zgodnie z normą DIN 4109/AG1.
TECEbox jest dostępny w standardowej wysokości montażowej – 1060 mm, oraz w wariantach przeznaczonych dla ceramiki stojącej. Poza montażem tradycyjnym, może być instalowany na podporach TECEprofil.
Stelaż jest kompatybilny z przyciskami spłukującymi do WC i elektroniką spłukującą TECE.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.