SOUDAL PARTNEREM STRATEGICZNYM NOWEGO PROGRAMU SPOŁECZNEGO
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Firma Soudal bierze udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”, która wystartowała 14 lipca. Kampania została przygotowana przez Związek POiD, a jej celem jest promowanie wymiany wysłużonych wyrobów stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania oraz idei ich profesjonalnej instalacji.
Jakość montażu jest tak samo ważna, jak jakość wyrobu – oto przesłanie akcji edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”, prowadzonej cyklicznie przez Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD) od 2014 roku, przy wsparciu największych marek związanych z branżą stolarki budowlanej w Polsce, w tym również firmy Soudal. „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to nazwa nowej inicjatywy, która z jednej strony inspiruje społeczeństwo do wymiany starych okien, drzwi i innych wyrobów stolarki budowlanej na energooszczędne produkty, z drugiej natomiast zwraca uwagę na fakt, że sam produkt, nawet najwyższej jakości, nie przyniesie pożądanego efektu, jeżeli nie zostanie fachowo zamontowany. Konsekwencją błędów montażowych jest systematyczna ucieczka ciepła z budynku, a koszty z tego tytułu ponoszą nie tylko użytkownicy obiektu, ale również środowisko naturalne. Profesjonalna instalacja wyrobów stolarki budowlanej jest zatem inwestycją, która generuje niemałe oszczędności. Dodatkowo właściciele domów jednorodzinnych, którzy planują wymianę okien lub drzwi zewnętrznych, mogą obecnie ubiegać się o dofinansowanie ze środków programu „Czyste powietrze”, będącego odpowiedzią na problem smogu w naszym kraju (termin złożenia wniosku upływa z dniem 30 czerwca 2027 roku).
Nowa kampania organizowana przez Związek POiD ruszyła pod hasłem „Wymień stolarkę z dobrym montażem”. Partnerem strategicznym kampanii jest firma Soudal – światowy lider rynku chemii budowlanej, twórca kompletnego systemu montażu stolarki otworowej Soudal Window System (SWS). System ten, nazywany również „ciepłym montażem”, jest przykładem nowoczesnej technologii, która diametralnie poprawia efektywność energetyczną budynku. W systemie SWS funkcję izolatora termicznego pełni wysokiej jakości pianka poliuretanowa, która od wewnątrz zabezpieczona jest specjalną taśmą paroszczelną, a od zewnątrz – taśmą paroprzepuszczalną. Rozwiązanie to umożliwia skuteczne i trwałe uszczelnienie styku okna lub drzwi ze ścianą zewnętrzną, co zapobiega ucieczce ciepła tą drogą. W ofercie Soudal znajdują się również płynne membrany Soudatight, zalecane w szczególności do wykonywania wewnętrznych i zewnętrznych uszczelnień podczas wymiany stolarki okiennej. Są one łatwe w aplikacji i mogą być nakładane nawet na bardzo nierówne podłoża, z którymi często mamy do czynienia w przypadku starszych budynków. W rezultacie zastosowanie membran Soudatight może zdecydowanie usprawnić i przyspieszyć prace montażowe.
Program „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” skierowany jest zarówno do inwestorów indywidualnych, jak i monterów stolarki budowlanej. Kampania będzie realizowana do końca czerwca 2021. Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie internetowej dobrymontaz.com.
Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz
Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.
Teatr
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.