SOUDAL PARTNEREM STRATEGICZNYM NOWEGO PROGRAMU SPOŁECZNEGO
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Firma Soudal bierze udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”, która wystartowała 14 lipca. Kampania została przygotowana przez Związek POiD, a jej celem jest promowanie wymiany wysłużonych wyrobów stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania oraz idei ich profesjonalnej instalacji.
Jakość montażu jest tak samo ważna, jak jakość wyrobu – oto przesłanie akcji edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”, prowadzonej cyklicznie przez Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD) od 2014 roku, przy wsparciu największych marek związanych z branżą stolarki budowlanej w Polsce, w tym również firmy Soudal. „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to nazwa nowej inicjatywy, która z jednej strony inspiruje społeczeństwo do wymiany starych okien, drzwi i innych wyrobów stolarki budowlanej na energooszczędne produkty, z drugiej natomiast zwraca uwagę na fakt, że sam produkt, nawet najwyższej jakości, nie przyniesie pożądanego efektu, jeżeli nie zostanie fachowo zamontowany. Konsekwencją błędów montażowych jest systematyczna ucieczka ciepła z budynku, a koszty z tego tytułu ponoszą nie tylko użytkownicy obiektu, ale również środowisko naturalne. Profesjonalna instalacja wyrobów stolarki budowlanej jest zatem inwestycją, która generuje niemałe oszczędności. Dodatkowo właściciele domów jednorodzinnych, którzy planują wymianę okien lub drzwi zewnętrznych, mogą obecnie ubiegać się o dofinansowanie ze środków programu „Czyste powietrze”, będącego odpowiedzią na problem smogu w naszym kraju (termin złożenia wniosku upływa z dniem 30 czerwca 2027 roku).
Nowa kampania organizowana przez Związek POiD ruszyła pod hasłem „Wymień stolarkę z dobrym montażem”. Partnerem strategicznym kampanii jest firma Soudal – światowy lider rynku chemii budowlanej, twórca kompletnego systemu montażu stolarki otworowej Soudal Window System (SWS). System ten, nazywany również „ciepłym montażem”, jest przykładem nowoczesnej technologii, która diametralnie poprawia efektywność energetyczną budynku. W systemie SWS funkcję izolatora termicznego pełni wysokiej jakości pianka poliuretanowa, która od wewnątrz zabezpieczona jest specjalną taśmą paroszczelną, a od zewnątrz – taśmą paroprzepuszczalną. Rozwiązanie to umożliwia skuteczne i trwałe uszczelnienie styku okna lub drzwi ze ścianą zewnętrzną, co zapobiega ucieczce ciepła tą drogą. W ofercie Soudal znajdują się również płynne membrany Soudatight, zalecane w szczególności do wykonywania wewnętrznych i zewnętrznych uszczelnień podczas wymiany stolarki okiennej. Są one łatwe w aplikacji i mogą być nakładane nawet na bardzo nierówne podłoża, z którymi często mamy do czynienia w przypadku starszych budynków. W rezultacie zastosowanie membran Soudatight może zdecydowanie usprawnić i przyspieszyć prace montażowe.
Program „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” skierowany jest zarówno do inwestorów indywidualnych, jak i monterów stolarki budowlanej. Kampania będzie realizowana do końca czerwca 2021. Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie internetowej dobrymontaz.com.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.