Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna witryna z metalu, prosta drewniana szafka, czy wiekowa komoda, każda z nich, po przemalowaniu emalią Beckers Designer Universal, zaprezentuje zupełnie nowe oblicze, które może odmienić styl całego pomieszczenia.
Jak odnowić przeszkloną szafkę z metalu, aby zamiast szpecić stała się oryginalną ozdobą wnętrza? Sprawdzonym trickiem będzie pomalowanie jej na ten sam kolor, który został zastosowany na ścianie. Odcień Aqua z palety Beckers Designer Universal na powierzchni mebla oraz z linii Beckers Designer Colour na ścianie stworzą niebanalne błękitne kombo. Monochromatyczność tej aranżacji przełamią kolorowe bibeloty oraz książki, a także kontrastowa barwa drewnianej podłogi.
Prosta drewniana szafka może nabrać nowego charakteru, jeśli do jej pomalowania zostanie użytych kilka kolorów. Zestawienie pastelowych odcieni: Aqua, Wave oraz Melon z palety farby Beckers Designer Universal sprawi, że mebel stanie się oryginalnym elementem wnętrza, który przełamuje klasyczną aranżację i jednocześnie wprowadza lekki i pogodny klimat. Współgrającym tłem dla odnowionej szafki będzie jasna ściana w odcieniu Vanilla Cream.
W rustykalnych wnętrzach zazwyczaj sporo się dzieje. Gdy o uwagę konkurują portrety przodków, masywny kamienny kominek oraz lustro w rzeźbionej ramie, to łatwo mogą one przyćmić zabytkową komodę z witryną. Sposobem na wyróżnienie mebla będzie pomalowanie go na odważną czerwień Red Deluxe z palety Beckers Designer Universal. W takim wnętrzu można pójść jeszcze o krok dalej i zastosować wracające do łask lamperie. Wykonane tą samą farbą, ale w jasnych odcieniach odcięcia jeszcze bardziej podkreślą styl aranżacji. Emalię Beckers Designer Universal można użyć do odnowienia nie tylko ścian czy mebli, lecz także np. dziecięcych zabawek, co potwierdzone zostało specjalnym certyfikatem. Emalia posiada również rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.