Spotkaj się z Annie Sloan online!
Annie Sloan, światowej sławy autorytet w dziedzinie koloru i technik dekoracyjnych, zaprasza na spotkanie oraz wirtualną wycieczkę po artystycznych wnętrzach słynnej posiadłości Charleston Farmhouse.
Już 1 października 2020 r., podczas specjalnego wydarzenia online, będzie można na żywo spotkać się z Annie Sloan, aby wspólnie odkrywać sekrety Charleston Farmhouse. Wirtualnym przewodnikiem podczas tej wyprawy będzie również dr Darren Clarke, szef kolekcji i wystaw w Charleston. Uczestnicy spotkania będę mogli także porozmawiać na żywo z Annie w formule Q&A.
Annie Sloan od przeszło 30 lat inspiruje kolejne pokolenia do poszukiwana własnego, plastycznego języka wyrazu, kreowania oryginalnych mebli, przedmiotów i miejsc. Stworzona przez nią kolekcję farb kredowych Chalk Paint™, wosków oraz farb do ścian Wall Paint, dostępna jest obecnie w 55 krajach. W ubiegłym roku, do palety farb Chalk Paint™ dołączyły stworzone przez Annie Sloan we współpracy z Charleston Farmhouse odcienie Firle, Rodmell i Tilton inspirowane kolorystyką wnętrz w posiadłości Charleston.
Charleston Farmhouse to wiejska posiadłość w hrabstwie Sussex w Anglii, która w 1916 roku stała się domem kultowej angielskiej grupy artystycznej Bloomsbury: malarki Vanessy Bell i krytyka sztuki Duncana Granta - dwojga z najbardziej wpływowych twórców brytyjskich XX wieku. Charleston często gościło też zaprzyjaźnionych intelektualistów, między innymi genialną pisarkę Virginię Woolf.
Więcej informacji o internetowym spotkaniu i zasadach uczestnictwa na stronie: www.anniesloan.com/events

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.