Śródka OdNowa 2 z gotową halą garażową
Trwają zaawansowane prace budowlane na Śródce OdNowa2. Do końca kwietnia zostaną ukończone wszystkie działania związane z halą garażową, ruszyła już budowa ścian parteru w budynku. Realizowana przez dewelopera Grupę Partner inwestycja przy ulicy Bernata to czterokondygnacyjny budynek, w którym zaaranżowano 83 mieszkania o powierzchni od 28 do 80 mkw.
Prace związane z budową Śródki OdNowa 2, drugiego projektu Grupy Partner przy ulicy Bernata, postępują zgodnie z harmonogramem. Jak zdradza deweloper, część działań wyprzedza założony plan. – Zakończono już realizację płyt fundamentowych, ścian i słupów hali garażowej. W 90% gotowe są stropy nad halą garażową. Przystąpiliśmy więc do budowy ścian parter. Ich poziom wykonania osiągnął już blisko 30% – zaznacza Michał Wawrzyniak, dyrektor ds. nieruchomości Grupy Partner. Teraz budynek zacznie piąć się w górę, by poziom czwartej kondygnacji osiągnąć jeszcze w tym roku.
Projekt Śródki OdNowa 2 obejmuje powstanie 83 mieszkań, 73 miejsc w hali garażowej, 10 naziemnych miejsc postojowych, darmowych komórek lokatorskich, przypisanych do wszystkich dwu-, trzy- i czteropokojowych powierzchni oraz boksów rowerowych, darmowych i również przynależnych do każdego mieszkania. W sprzedaży dostępne są funkcjonalnie urządzone kawalerki, a także dwu-, trzy- i czteropokojowe lokale o metrażu wahającym się między 28 a 80 mkw. Cena rozpoczyna się już od 231 tys. zł brutto. – Mieszkania powstające w ramach Śródki OdNowa 2 cieszą się dużym zainteresowaniem. Spora część powstających lokali, około 40%, jest już sprzedana lub zarezerwowana – podkreśla Michał Wawrzyniak.
Obecna sytuacja epidemiologiczna skłoniła dewelopera, Grupę Partner, do umożliwienia zainteresowanym klientom podpisywania umów zdalnie. – W trosce o bezpieczeństwo kupujących, jak i naszych pracowników wprowadziliśmy onlinowe konsultacje oraz podpisywanie umów rezerwacyjnych – dodaje Michał Wawrzyniak.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.