Komunikaty PR

Startuje kolejna edycja ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD

2022-10-09  |  21:42
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Startuje kolejna edycja ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD, międzynarodowego konkursu poświęconego aranżacji wnętrz. Nowa odsłona konkursu, którego celem jest docenienie najbardziej kreatywnych i innowacyjnych projektów aranżacji wnętrz, rozpoczyna się 1 października.

Chcąc przekroczyć granice wyobraźni poprzez poszerzanie możliwości tworzenia spersonalizowanych przestrzeni, wiodący dystrybutor rozwiązań komunikacji wizualnej w Europie Antalis ogłasza kolejną edycję konkursu Antalis Interior Design Award. Pierwsze dwie odsłony okazały się prawdziwym sukcesem, gromadząc blisko 800 projektów z  29 krajów.

Od 1 października 2022 r. do 31 stycznia 2023 r. Antalis zaprasza projektantów wnętrz, architektów, drukarzy, aplikatorów i wszystkie kreatywne osoby do zgłaszania swoich autorskich projektów aranżacji przestrzeni wykorzystujących przynajmniej jeden produkt zakupiony w Antalis. Najlepsze projekty zostaną zaprezentowane jury składającemu się z największych osobowości światowego designu.

Odwaga i kreatywność nadrzędnymi wartościami Antalis Interior Design Award

Konkurs po raz kolejny ma na celu stać się platformą promującą śmiałą, twórczą postawę w Europie i poza nią. Skierowany jest on do wszystkich, którzy chcą wykazać się swoją kreatywnością i dać upust swojej artystycznej wrażliwości.

Zrealizowane projekty przestrzeni

Jury nagrodzi najlepsze ukończone lub będące w trakcie realizacji projekty powstałe od końca poprzedniej edycji (1 lutego 2020 r.) do zakończenia tegorocznej edycji konkursu (31 stycznia 2023 r.). Profesjonaliści – architekci, projektanci, drukarze, reklamodawcy – mogą konkurować w jednej lub kilku z następujących pięciu kategorii: Hotelarstwo i rekreacja, Handel detaliczny i usługi, Biuro, Dom oraz Budynki użyteczności publicznej i przestrzenie publiczne.

3 nagrody specjalne

Antalis Interior Design Award (AIDA) ma na celu promowanie kreatywności przy wykorzystaniu szerokiej gamy produktów, które odzwierciedlają aktualne trendy. Dlatego też do konkursu zostały dodane nowe kategorie nagród specjalnych: Nagroda specjalna w kategorii „Folia architektoniczna” i Nagroda specjalna w kategorii „Folia okienna”. Kandydaci wykorzystujący folie architektoniczne Coala do ścian lub okien będą kwalifikować się do jednej lub obu kategorii.

Ponadto, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu rynku na zrównoważone alternatywy i materiały nadające się do recyklingu, Antalis oferuje odpowiedzialne i proekologiczne rozwiązania.  Uczestnicy konkursu ubiegający się o Nagrodę Specjalną „Zrównoważony Rozwój” mogą skorzystać z jednego z przyjaznych środowisku produktów, które posiadają więcej niż dwie gwiazdki w Systemie Antalis Green Star.

Nagroda za Oryginalny Wzór

Nagroda za Oryginalny Wzór skierowana jest do wszystkich kreatywnych osób (ilustratorów, projektantów, grafików, studentów sztuk graficznych) i zostanie przyznana dwóm projektom. Każdy ze zwycięzców otrzyma możliwość nadruku swojego autorskiego wzoru na wybranym przez siebie nośniku Coala, a co za tym idzie – szansę na wcielenie swojego projektu w życie.

Projekty 3D na pustym modelu kantyny

Profesjonalistom i studentom, którzy nie mają żadnego zrealizowanego bądź będącego w produkcji projektu, Antalis udostępni puste modele 3D. Te będzie można udoskonalić i dowolnie przekształcić przy wykorzystaniu produktów marki Coala. W tegorocznej edycji zadaniem konkursowym będzie wykonanie projektu biurowej kantyny.

Finał w Paryżu

W marcu 2023 roku zostanie podana lista 12 zwycięzców (11 kategorii opisanych powyżej oraz laureat Nagrody Publiczności, który zostanie wyłoniony w drodze głosowania w social mediach). Laureaci odbiorą wyróżnienia podczas ceremonii wręczenia nagród, która odbędzie się 30 marca w Paryżu, a nagrodzone prace zostaną następnie zaprezentowane na stronach konkursu i w innych kanałach komunikacji marki Antalis na całym świecie.

Zgłoszenia będzie można przesyłać online na www.antalisinteriordesignaward.com/pl od 1 października 2022 do 31 stycznia 2023.

–  Wraz z trzecią edycją  konkursu Antalis Interior Design Award pragniemy przekazać naszą wiedzę i doświadczenie w służbie twórczości i innowacji, szczególnie dzięki naszej marce Coala, która doskonale wpisuje się w trendy branżowe, a także pozwala naszym klientom tworzyć niepowtarzalne, spersonalizowane projekty wnętrz. Ponadto, międzynarodowy wymiar tego konkursu oferuje mieszankę rozmaitych wrażliwości artystycznych oraz zróżnicowanych spojrzeń na świat współczesnego designu. – podsumowuje Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu Antalis Poland.

Międzynarodowe jury

Wszystkie projekty zostaną zgłoszone do jury złożonego z uznanych postaci europejskiego designu.

-        Wielka Brytania, Grant Dudson, Dyrektor Kreatywny londyńskiej agencji kreatywnej Chorus

-        Polska, Paweł Brodzik, Dyrektor Zarządzający w wiodącej firmie projektowo-wykonawczej Tétris Design&Build

-        Francja, Julien Reibell, CEO grupy marketingowej Altavia Pallas

-        Francja, Bittor Sanchez-Monasterio, wiceprezydent Accor Hotels Global

-        Litwa, Rūta Bužinskaite, współwłaścicielka Blank Page, projektantka wnętrz, wykładowczyni

-        Niemcy,  Corinna Kretschmar-Joehnk, założyciel i partner w JOI-Design Innenarchitekten, firmie specjalizującej się w opracowywaniu designerskich koncepcji dla międzynarodowego przemysłu hotelarskiego

-        Węgry, Andrea Hegedűs, profesor na Budapest Metropolitan University, dyrektor kreatywny, ekspertka w zakresie projektowania tkanin i materiałów

-        Rumunia, Laura Pietrusel, architektka wnętrz i laureatka Antalis Interior Design Award 2020

-        Norwegia, Linda Steen, kierowniczka i właścicielka znanej norweskiej firmy Scenario Interior Architects

-        Czechy, RadekVáňa, autor książek, redaktor architektonicznego magazynu Archizoom

Coala od Antalis oferuje bogaty wybór produktów wyposażenia wnętrz

Marka własna Antalis, Coala, oferuje szeroki wybór materiałów do druku wielkoformatowego. Gama produktów Coala zawiera papiery, folie samoprzylepne, banery, tkaniny, tapety oraz wiele innych materiałów, które charakteryzują się nadzwyczajnymi możliwościami zadruku, a także dużą łatwością aplikacji.

O Antalis

Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper, światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne świadczą odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.

*około 4,2 mld euro

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pintereście lub YouTube, aby otrzymywać  od nas najnowsze wiadomości!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.