Komunikaty PR

Startuje V. edycja programu „Deszcz nagród od Galeco”

2020-03-02  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.15 MB )

Od 1 marca do 13 grudnia bieżącego roku potrwa rywalizacja dystrybutorów w kolejnej edycji konkursu, którego organizatorem jest polski producent systemów orynnowania. Akcja ma na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy Galeco a hurtownikami oraz promocję wybranych produktów z oferty firmy. W ramach konkursu prowadzony będzie specjalny ranking, mający na celu wyłonienie punktów dystrybutorskich, które na obszarze danego regionu handlowego osiągnęły najwyższy wskaźnik wzrostów sprzedaży. Partnerzy rywalizują więc między sobą o uzyskanie jak najlepszego wyniku. Dane zbierane przez poszczególne biura handlowe pozwolą wyłonić zwycięskie hurtownie. Dystrybutorzy chcący wziąć udział w akcji promocyjnej zobowiązani są do dokonania bezpośredniego zakupu produktów Galeco (Galeco PVC2, Galeco STAL2, Galeco BEZOKAPOWY, Galeco DACHY PŁASKIE, Galeco STAL PÓŁMAT lub arkusze blachy płaskiej). Nagrodą główną w konkursie „Deszcz nagród od Galeco” jest dwuosobowa wycieczka z  pełnym wyżywieniem i zakwaterowaniem po Karaibach (Miami – Meksyk – Jamajka - Bahamy). Z kolei laureaci miejsc od 2 do 10 otrzymają karty podarunkowe na zakup sprzętu RTV/AGD o wartości od 500 do 2000 zł do zrealizowania w sklepie internetowym www.euro.com.pl lub stacjonarnych punkach sieci.

Szczegółowy regulamin akcji dostępny na stronie: https://galeco.pl/programy/deszcz-nagrod-edycja-2020

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji Biuro prasowe
2024-07-12 | 13:00

Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji

Firma Purmo jako lider rynkowy stale opracowuje i wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania dla instalatorów, zapewniające najwyższą jakość, bezpieczeństwo instalacji i szybkość
Dom BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 01:00

Grupa Tubądzin zaprasza na Cersaie

Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie we Włoszech, to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży ceramicznej. Od  wielu lat stoisko Grupy Tubądzin w Bolonii przyciąga miłośników
Dom Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
2024-07-11 | 14:00

Rozwiązania elewacyjne dla wymagających

Malowanie fasady to nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny proces. Trudno więc dziwić się, że przeprowadzany jest zwykle raz na kilkanaście lat. Aby zachować estetyczną fasadę na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.