Stonowana zieleń i głęboki granat w nowych kolekcjach Ceramiki Paradyż
Kolory pistacji, szmaragdu czy szafiru już tej wiosny mogą zagościć w naszych wnętrzach za sprawą najnowszych wdrożeń produktowych Ceramiki Paradyż. Kolekcje Feelings, Freedom i Nightwish z setu Home of Light, to kwintesencja nowoczesnego designu i prawdziwa gratka dla miłośników najnowszych trendów. Ich stonowane barwy w połączeniu z geometrycznymi wzorami oraz grą światła przyniosą wytchnienie i spokój.
Stylowa geometria
Stonowana zieleń to nie tylko modny, ale i praktyczny kolor. Świetnie sprawdzi się w przestrzeni, do której wracamy po długim dniu z myślą o relaksie i odpoczynku. Płytki z kolekcji Feelings w odcieniu pistacji, stworzą udany duet w zestawieniu z równie subtelnym kolorem wyważonej bieli czy delikatnej szarości. Są one dostępne w wielu wariantach. Obok klasycznych, jednolitych propozycji, znajdziemy tutaj bogaty wybór geometrycznych wzorów czy trójwymiarowych struktur, które wprowadzą do wnętrza odrobinę nowoczesnego dynamizmu i świetnie korespondują ze zmieniającym się na przestrzeni dnia światłem.
Bezmiar możliwości
W tym sezonie w naszych łazienkach obok zieleni zagoszczą również matowe błękity i rdzawe dekory. Ciekawą interpretację tego połączenia znajdziemy w kolekcji Freedom Ceramiki Paradyż. Przypominające drogę mleczną płytki w gołębim kolorze z mieniącymi się drobinkami kamiennych wtrąceń, pięknie rozświetlą pomieszczenie. Zestawienie ich z odważnym, wzorzystym patchworkiem z południowo-europejskim rodowodem czy też uwielbianym od kilku sezonów betonem, to zdecydowanie wybór dla chcących przełamywać schematy. Drugą odsłoną kolekcji Freedom jest cement w ciepłym odcieniu, zestawiony z grafiką skorodowanej blachy z niepowtarzalnym motywem cienkich linii miedzianej siatki. Uniwersalny format 25 x 75 cm, szeroki wachlarz kolorów i elementów dekoracyjnych w kolekcji Freedom zapewni nam prawdziwą wolność projektowania.
Ombre we wnętrzach
Charakterystyczne przenikanie dwóch lub więcej kolorów, zawładnęło modą, śmiało wchodząc do designu i naszych wnętrz. W najnowszej kolekcji Nightwish Ceramiki Paradyż, możemy zobaczyć stylistykę ombre. Inspiracją do jej stworzenia był schyłek dnia, kiedy miękkie światło zachodzącego słońca, ustępuje miejsca księżycowi. W skład kolekcji wchodzą płytki w odcieniach zieleni, szlachetnego granatu oraz złamanej bieli. Jednak w Nightwish nie tylko barwy się przenikają. Znajdziemy w niej także bogaty wybór oryginalnych faktur i formatów, które możemy ze sobą łączyć, uzyskując unikatowe kompozycje. Trendowe, szklane mozaiki o głębokich kolorach zieleni i granatu, czy też szafirowo-szmaragdowy panel szklany, idealnie sprawdzą się jako luksusowy akcent w łazience oraz nadadzą wnętrzu niepowtarzalny klimat.
Home of Light
Set Home of Light to 12 wyjątkowych kolekcji płytek ceramicznych. Inspirację do ich stworzenia stanowiło światło, które nieustannie zmienia się w ciągu dnia, począwszy od wschodu, aż do zachodu słońca, wpływając na wystrój naszego wnętrza oraz na nasze emocje. Wszystkie kolekcje wyróżnia bogactwo wzorów, geometryczne kształty i odważne struktury, które odpowiednio podkreślone światłem dają wyjątkowe efekty aranżacyjne i wizualne.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.