Komunikaty PR

Stonowana zieleń i głęboki granat w nowych kolekcjach Ceramiki Paradyż

2021-05-04  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania zdjęcie ( 6.21 MB )

Kolory pistacji, szmaragdu czy szafiru już tej wiosny mogą zagościć w naszych wnętrzach za sprawą najnowszych wdrożeń produktowych Ceramiki Paradyż. Kolekcje Feelings, Freedom i Nightwish z setu Home of Light, to kwintesencja nowoczesnego designu i prawdziwa gratka dla miłośników najnowszych trendów. Ich stonowane barwy w połączeniu z geometrycznymi wzorami oraz grą światła przyniosą wytchnienie i spokój.

 

Stylowa geometria

Stonowana zieleń to nie tylko modny, ale i praktyczny kolor. Świetnie sprawdzi się w przestrzeni, do której wracamy po długim dniu z myślą o relaksie i odpoczynku. Płytki z kolekcji Feelings w odcieniu pistacji, stworzą udany duet w zestawieniu z równie subtelnym kolorem wyważonej bieli czy delikatnej szarości. Są one dostępne w wielu wariantach. Obok klasycznych, jednolitych propozycji, znajdziemy tutaj bogaty wybór geometrycznych wzorów czy trójwymiarowych struktur, które wprowadzą do wnętrza odrobinę nowoczesnego dynamizmu i świetnie korespondują ze zmieniającym się na przestrzeni dnia światłem.

 

Bezmiar możliwości

W tym sezonie w naszych łazienkach obok zieleni zagoszczą również matowe błękity i rdzawe dekory. Ciekawą interpretację tego połączenia znajdziemy w kolekcji Freedom Ceramiki Paradyż. Przypominające drogę mleczną płytki w gołębim kolorze z mieniącymi się drobinkami kamiennych wtrąceń, pięknie rozświetlą pomieszczenie. Zestawienie ich z odważnym, wzorzystym patchworkiem z południowo-europejskim rodowodem czy też uwielbianym od kilku sezonów betonem, to zdecydowanie wybór dla chcących przełamywać schematy. Drugą odsłoną kolekcji Freedom jest cement w ciepłym odcieniu, zestawiony z grafiką skorodowanej blachy z niepowtarzalnym motywem cienkich linii miedzianej siatki. Uniwersalny format 25 x 75 cm, szeroki wachlarz kolorów i elementów dekoracyjnych w kolekcji Freedom zapewni nam prawdziwą wolność projektowania.

 

Ombre we wnętrzach

Charakterystyczne przenikanie dwóch lub więcej kolorów, zawładnęło modą, śmiało wchodząc do designu i naszych wnętrz. W najnowszej kolekcji Nightwish Ceramiki Paradyż, możemy zobaczyć stylistykę ombre. Inspiracją do jej stworzenia był schyłek dnia, kiedy miękkie światło zachodzącego słońca, ustępuje miejsca księżycowi. W skład kolekcji wchodzą płytki w odcieniach zieleni, szlachetnego granatu oraz złamanej bieli. Jednak w Nightwish nie tylko barwy się przenikają. Znajdziemy w niej także bogaty wybór oryginalnych faktur i formatów, które możemy ze sobą łączyć, uzyskując unikatowe kompozycje. Trendowe, szklane mozaiki o głębokich kolorach zieleni i granatu, czy też szafirowo-szmaragdowy panel szklany, idealnie sprawdzą się jako luksusowy akcent w łazience oraz nadadzą wnętrzu niepowtarzalny klimat.

 

Home of Light

Set Home of Light to 12 wyjątkowych kolekcji płytek ceramicznych. Inspirację do ich stworzenia stanowiło światło, które nieustannie zmienia się w ciągu dnia, począwszy od wschodu, aż do zachodu słońca, wpływając na wystrój naszego wnętrza oraz na nasze emocje. Wszystkie kolekcje wyróżnia bogactwo wzorów, geometryczne kształty i odważne struktury, które odpowiednio podkreślone światłem dają wyjątkowe efekty aranżacyjne i wizualne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.