Komunikaty PR

Strefa prysznica. Jak ją zaaranżować, żeby spełniała potrzeby wszystkich domowni

2023-11-27  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

Strefa prysznica to serce każdej łazienki. Przede wszystkim pełni funkcję przestrzeni relaksacyjnej, gdzie codzienna kąpiel staje się odprężającym rytuałem. Odpowiednio zaaranżowane otoczenie sprzyja spokojnej atmosferze i komfortowi użytkowania, a dodatkowo wpływa na ogólny wygląd pomieszczenia, nadając mu wyjątkowy charakter. Dowiedz się, jak odpowiednio zaprojektować strefę prysznica, aby korzystanie z łazienki stało się nie tylko koniecznością, ale też przyjemnością.

Kabina prysznicowa - jaką wybrać?

Zacznijmy od najważniejszej kwestii, jaką jest wybór odpowiedniej kabiny prysznicowej. Przy jej kupnie należy zwrócić uwagę na takie czynniki, jak dostępna przestrzeń, estetyka i funkcjonalność, żeby jak najlepiej dopasować ją do indywidualnych potrzeb i preferencji każdego domownika. Kabina powinna być dostosowana rozmiarem i kształtem do układu oraz powierzchni całego pomieszczenia, tak żeby nie zdominowała reszty aranżacji. Wejście i wyjście spod prysznica po relaksacyjnej kąpieli powinno być przede wszystkim komfortowe i wygodne. Jeżeli więc chcemy zapewnić sobie pełną swobodę przy korzystaniu z prysznica, a jednocześnie uniknąć problemu z jego otwieraniem, idealnym rozwiązaniem będzie kabina typu walk-in. Znacznie ułatwia ona dostęp, co może być istotne dla osób starszych, czy osób z niepełnosprawnościami. Warto dodać, że prysznice typu walk-in stanowią również ogromne ułatwienie dla rodzin z małymi dziećmi. Wystarczy bowiem wstawić do kabiny krzesełko, aby korzystanie z prysznica stało się dla naszego czyściocha przyjemnym doświadczeniem. Brodziki prysznicowe dają niezwykle szerokie możliwości aranżacyjne. Takie są na przykład ultrapłaskie modele marki Geberit, które mają możliwość zlicowania z podłogą. To najlepsze rozwiązanie, jeżeli zależy nam na maksymalnej higienie i komforcie. Możemy wybierać spośród gamy produktów: Geberit Sestra, wyposażony w antypoślizgową powierzchnię, wykony z solidnej żywicy kamiennej i dostępny w trzech nowoczesnych kolorach (białym, szarym i grafitowym); Geberit Olona, wykonany również z żywicy kamiennej o wysokiej jakości i trwałości, dostępny wyłącznie w kolorze białym lub Geberit Nemea, wykonany z akrylu, który zapewnia idealnie gładką i ciepłą powierzchnię, wytrzymałą i łatwą w utrzymaniu czystości.

Dobrym rozwiązaniem są również panele do natrysków bezbrodzikowych Geberit Setaplano, wykonane z kompozytowego materiału mineralnego, zapewniającego mu wyjątkową odporność i wytrzymałość. Według normy panel dopuszczony również dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku, co pozawala na stworzenie łazienki całkowicie bez barier.

Odpływ - liniowy czy ścienny?

Alternatywą dla tradycyjnych brodzików są odpływy liniowe. To zyskujące coraz większą popularność rozwiązanie doskonale sprawdza się w nowoczesnych łazienkach, w pełni wtapiając się w aranżację. Przykładem na to jest odpływ liniowy Geberit CleanLine, będący wzorcowym połączeniem współczesnego, minimalistycznego designu z funkcjonalnością. CleanLine nie posiada ukrytych miejsc i zakamarków, dlatego nie gromadzi się w nim brud i bakterie. Jest też dostępny jest w różnych długościach, co pozwala na dopasowanie go do każdej łazienki.

Do godnych polecenia rozwiązań należą także odpływy ścienne, które są niezwykle dyskretne, a jednocześnie przełamują konwencjonalne przekonanie o tym, że odpływ powinien znajdować się w podłodze. Zastosowanie w łazience odpływu ściennego Geberit zapewni jednolity wygląd podłogi i zniweluje konieczność ingerencji w posadzkę. Istnieje też możliwość personalizacji tego typu odpływu, dzięki specjalnej ramce, którą możemy uzupełnić własnym materiałem. W ten sposób dopasujemy go do każdego wnętrza, nadając mu elegancki i unikatowy charakter.

Jak zorganizować swoje rzeczy?

Dla pełnej funkcjonalności i zachowania estetycznego ładu ważne jest także zadbanie o detale. Wiadomym jest, że podczas brania prysznica zazwyczaj każdy chce mieć pod ręką swój ulubiony szampon i mydło, dlatego częstą zajmują one miejsce na posadzce brodzika. Nie jest to jednak najlepsze rozwiązanie. Plastikowe opakowania na podłodze nie tylko źle wyglądają, ale mogą utrudniać codzienną kąpiel i przeszkadzać w relaksie. Dobrym pomysłem na zachowanie ładu i porządku w strefie prysznica będą zintegrowane schowki niszowe Geberit ONE, które efektywnie wykorzystują dostępną przestrzeń, bez konieczności instalowania dodatkowych szafek i półek. Po produkty do higieny można sięgnąć w dowolnym momencie, bez konieczności schylania się, czy opuszczania kabiny.

Odważne kolory i materiały atutem całego wnętrza

Dopełnieniem aranżacji funkcjonalnej strefy prysznica będzie podkreślenie jej za pomocą płytek, tapety bądź mozaiki. To ostatnio bardzo popularny, a przy okazji świetny sposób na stworzenie unikalnej przestrzeni. Mozaika doskonale sprawdzi się na jednej ze ścian, jako akcent podkreślający tę strefę użytkową. Zastosowanie płytek o ciekawych kolorach i wykończeniu sprawi zaś, że pomieszczenie nabierze niepowtarzalnego charakteru, a miejsce kąpieli zostanie odpowiednio wyeksponowane. Warto zastosować w łazience różne materiały i faktury. Śmiało można pokusić się o połączenie chłodnych i eleganckich kamieni z ciepłym, przywodzącym na myśl fińskie sauny drewnem. Odważnym, ale i bardzo efektownym patentem jest też pomalowanie sufitu na kontrastujący z resztą domowego SPA kolor.

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.