Styl Classic: ponadczasowość klasycznych wnętrz
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Klasyczny styl we wnętrzu oznacza aranżację, która nie ulega regułom czasu. Jednak ze względu na swą stonowaną odsłonę, nie musi wcale kojarzyć się z nudą. Marka Tikkurila przygotowała paletę harmonijnie współgrających ze sobą szarości i beży, które w połączeniu z kontrastowym akcentem wprowadzą do pomieszczenia łagodną, a przy tym niebanalną atmosferę w stylu Classic.
Dzięki swojej uniwersalności i ponadczasowości klasyczne aranżacje bardzo dobrze odnajdą się w pokoju dziennym. Delikatna barwa X486 z kolekcji Tikkurila Feel The Color rozświetli przestrzeń, optycznie ją powiększając. Jasne kolory umożliwiają też swobodne łączenie rozmaitych faktur i dodatków w spójną, harmonijną całość. Minimalistyczne stoliki z metalowymi nóżkami w stylu loft będą ciekawie uzupełniać się z miękkimi dodatkami, które wniosą poczucie ciepła i przytulności. Przykuwający oko welurowy fotel o intensywnej barwie w prosty sposób ożywi aranżację, dodając pomieszczeniu smaku.
Jeśli naszemu sercu bliższe są wnętrza utrzymane w eleganckim tonie, dobrym pomysłem będzie wykorzystanie ciemniejszych barw. Granatowa aksamitna kurtyna z powodzeniem zastąpi tradycyjne drzwi, tworząc tym samym wyrafinowany, wykwintny klimat, zaś szafka pomalowana emalią w kolorze M425 w odcieniu szlachetnego burgundu jeszcze mocniej podkreśli gustowny charakter klasycznej aranżacji. Zastosowany na ścianach beż V484 z palety Tikkurila będzie wdzięcznym tłem dla różnorodnych elementów dekoracyjnych. Dopasowane kolorystycznie poduszki i świeże kwiaty poprawią nastrój domowników swą niewymuszoną elegancją.
Więcej pomysłów na pomieszczenia w stylu Classic znajduje się pod adresem: www.tikkurila.pl/Tikkurila-Feel-the-Color-Classic.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.