Styl Eclectic: wyznaczniki stylu eklektycznego
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Zaskakujące kombinacje, nieposkromiona radość, kreatywne podejście do aranżacji – to hasła, które najlepiej opisują styl eklektyczny we wnętrzach. Siedem precyzyjnie dobranych do niego kolorów z palety Feel the Color Tikkurila umożliwia stworzenie aranżacji w duchu Eclectic, będących nieustającym źródłem inspiracji.
Eklektyzm to styl, który łączy ze sobą różne, z pozoru niepasujące do siebie elementy. Jego urokiem jest brak ściśle określonych zasad i twórcza wolność. Dzięki swobodnemu zestawianiu różnorodnych konwencji pozwala uzyskać ciekawe kompozycje, które będą odzwierciedlać indywidualne gusta domowników. Dopasowane do tej stylistyki kolory z kolekcji marki Tikkurila ułatwią wykreowanie we wnętrzach radosnej, poprawiającej nastrój mozaiki barw.
Styl Eclectic nie lubi nudy i utartych schematów. Zastosowanie śliwkowego odcienia M339 Tango nie tylko na ścianach, ale również na sztukaterii zaintryguje różnorodnością faktur, a wyrazisty punkt w postaci różowej kanapy wprowadzi poczucie radosnej beztroski. We wnętrzach zaaranżowanych w ten sposób świetnie odnajdą się osoby, które lubią podchodzić do otaczającego świata z fantazją i optymizmem.
Jeśli wolimy zestawienia bardziej stonowane i subtelne, warto postawić na jasne barwy. Spokojny odcień K503 Palace nie tylko rozświetli przestrzeń, ale również ukoi zmysły i pozwoli się zrelaksować w domowym zaciszu. Eklektyczny charakter można uzyskać wówczas łącząc rozmaite rośliny doniczkowe oraz meble w różnych stylach, które będą przyciągać wzrok, nadając wnętrzu nieszablonowy wyraz.
Więcej informacji o aranżacjach w stylu Eclectic, które można stworzyć z marką Tikkurila, znajduje się pod adresem: https://tikkurila.pl/inspiracje/tikkurila-feel-the-color-eclectic.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.