Komunikaty PR

Styl Eclectic: wyznaczniki stylu eklektycznego

2020-06-30  |  01:00
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Zaskakujące kombinacje, nieposkromiona radość, kreatywne podejście do aranżacji – to hasła, które najlepiej opisują styl eklektyczny we wnętrzach. Siedem precyzyjnie dobranych do niego kolorów z palety Feel the Color Tikkurila umożliwia stworzenie aranżacji w duchu Eclectic, będących nieustającym źródłem inspiracji.

 

Eklektyzm to styl, który łączy ze sobą różne, z pozoru niepasujące do siebie elementy. Jego urokiem jest brak ściśle określonych zasad i twórcza wolność. Dzięki swobodnemu zestawianiu różnorodnych konwencji pozwala uzyskać ciekawe kompozycje, które będą odzwierciedlać indywidualne gusta domowników. Dopasowane do tej stylistyki kolory z kolekcji marki Tikkurila ułatwią wykreowanie we wnętrzach radosnej, poprawiającej nastrój mozaiki barw.

 

Styl Eclectic nie lubi nudy i utartych schematów. Zastosowanie śliwkowego odcienia M339 Tango nie tylko na ścianach, ale również na sztukaterii zaintryguje różnorodnością faktur, a wyrazisty punkt w postaci różowej kanapy wprowadzi poczucie radosnej beztroski. We wnętrzach zaaranżowanych w ten sposób świetnie odnajdą się osoby, które lubią podchodzić do otaczającego świata z fantazją i optymizmem.

 

Jeśli wolimy zestawienia bardziej stonowane i subtelne, warto postawić na jasne barwy. Spokojny odcień K503 Palace nie tylko rozświetli przestrzeń, ale również ukoi zmysły i pozwoli się zrelaksować w domowym zaciszu. Eklektyczny charakter można uzyskać wówczas łącząc rozmaite rośliny doniczkowe oraz meble w różnych stylach, które będą przyciągać wzrok, nadając wnętrzu nieszablonowy wyraz.

 

Więcej informacji o aranżacjach w stylu Eclectic, które można stworzyć z marką Tikkurila, znajduje się pod adresem: https://tikkurila.pl/inspiracje/tikkurila-feel-the-color-eclectic.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.