Komunikaty PR

Styl industrialny w eleganckim wydaniu

2020-03-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Połączenie metalu i betonu doskonale odzwierciedla charakter współczesnej architektury. Znajduje ono zastosowanie nie tylko na fasadach nowoczesnych budynków, ale też w ich wnętrzach, nadając im unikalny, industrialny klimat. Kolekcja Metalyn marki Villeroy & Boch w nowatorski sposób łączy te dwa klasyczne materiały, prezentując efekt niespotykany dotychczas na płytkach ceramicznych – symbiozę miejskiego betonu z eleganckimi, połyskującymi zdobieniami z metalu.

Początkowo królował w pracowniach awangardowych artystów, dziś znajdziemy go w niejednym mieszkaniu, restauracji, a nawet klubie fitness. Styl industrialny – o którym mowa - od kilku sezonów cieszy się coraz większą popularnością. Wyróżnia go surowość „poprzemysłowych” wnętrz, wysokie stropy oraz stonowane kolory. Projektanci Villeroy & Boch w nowych kolekcjach zaskoczyli niestandardowym spojrzeniem na ten wyjątkowy nurt w architekturze, dodając mu finezji, regularności kształtów i szyku. 

Kolekcja Metalyn marki Villeroy & Boch opiera się na wyjątkowej przejrzystości i świeżości designu. Podstawowe płytki dostępne są w sześciu stonowanych kolorach: silver, pearl, bronze, iron, steel oraz oxide. Każdy z wariantów kolorystycznych pozwala stworzyć wnętrze z jednej strony wyróżniające się, a z drugiej proste, spójne i idealnie wyważone. Metalowe elementy o wyjątkowej, niebanalnej strukturze tworzą efekt niezwykle aksamitnej, satynowej powierzchni.

W ofercie producenta znaleźć można szereg płytek z właściwościami antypoślizgowymi klasy R10 – dotyczy to wersji podstawowej o wymiarach: 30 x 60 cm, 60 x 60 cm, 80 x 80 cm oraz 60 x 120 cm, a także cztery formaty serii OPTIMA o grubości 6 mm: 120 x 120 cm, 80 x 80 cm, 60 x 120 cm oraz 120 x 260 cm. Tak duże płytki pozwolą na uzyskanie jednolitej, eleganckiej powierzchni. Interesującym uzupełnieniem płytek podstawowych w każdej wersji kolorystycznej jest dekor dostępny w wariancie multicolour, odpowiedni zarówno na ściany, jak i na podłogi. Sprawdzi się on nie tylko jako drobny akcent, ale też jako pokrycie całej powierzchni. Dostępny jest w najbardziej popularnych na rynku formatach: 30 x 120 cm oraz 60 x 120 cm. Niebanalny geometryczny wzór w kolorze miedzi tworzy zaskakujące złudzenie trójwymiarowości, zmieniające się w zależności od kąta padania światła i jego natężenia. Wrażenie delikatnego „zużycia” płytek dodatkowo doda wnętrzu industrialnego charakteru. Pozostałe warianty płytek dekoracyjnych obejmują dekor o wymiarach 30 x 60 cm o linearnej strukturze, dostępny we wszystkich sześciu kolorach oraz drobną mozaikę w formacie 7,5 x 7,5 cm na siatce o wymiarach 30 x 30 cm, która doskonale sprawdzi się w kabinach prysznicowych. W kolekcji Metalyn Villeroy & Boch znajdziemy także listwy przypodłogowe w formacie 7,5 x 60 cm, które stanowią idealne dopełnienie.

Metalyn to kolekcja, która doskonale uzupełni nieprzeciętne, przemyślane wnętrza – zarówno w przestrzeniach mieszkań, jak i różnorodnych inwestycji. Jest to rozwiązanie, które sprawdzi się zarówno w łazienkach, kuchniach czy salonach, jak i restauracjach lub w eleganckim butiku. Dzięki wysokiej jakości, ponadczasowemu designowi i dodatkowym właściwościom antypoślizgowym, płytki z nowej kolekcji Villeroy & Boch spełnią najbardziej wyrafinowane wymagania w zakresie estetyki i funkcjonalności. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji Biuro prasowe
2024-07-12 | 13:00

Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji

Firma Purmo jako lider rynkowy stale opracowuje i wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania dla instalatorów, zapewniające najwyższą jakość, bezpieczeństwo instalacji i szybkość
Dom BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 01:00

Grupa Tubądzin zaprasza na Cersaie

Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie we Włoszech, to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży ceramicznej. Od  wielu lat stoisko Grupy Tubądzin w Bolonii przyciąga miłośników
Dom Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
2024-07-11 | 14:00

Rozwiązania elewacyjne dla wymagających

Malowanie fasady to nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny proces. Trudno więc dziwić się, że przeprowadzany jest zwykle raz na kilkanaście lat. Aby zachować estetyczną fasadę na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.