Komunikaty PR

Sukces premierowego spotkania Kolacja Architektów

2023-02-07  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Podczas pierwszej z cyklu „Kolacji Architektów”, grono najbardziej uznanych warszawskich pracowni architektonicznych, spotkało się w apetycznej, intrygującej scenerii restauracji Opasły Tom. Rozmawiano o nowych przedsięwzięciach, zarówno tych architektonicznych, jak i artystycznych, pracy, jaką warto wkładać w eksponowanie piękna oraz o bieżących wyzwaniach stojących przed środowiskiem projektowym. Niezobowiązująca atmosfera, zachwycające estetyką wnętrza, dania szefa kuchni Konrada Kowalskiego, a także obecność gościa specjalnego, właścicielki restauracji, Agnieszki Kręglickiej, sprawiły, że goście zapamiętają ten wieczór na długo.

Spotkanie, które odbyło się 31 stycznia 2023 r. okazało się fenomenalną okazją do integracji środowiska. Tętniące energią rozmowy koncentrowały się nie tylko wokół wykwintnej kuchni i codziennej pracy, ale przede wszystkim kultury, designu, muzyki czy sztuki – udowadniając, że poza większymi branżowymi eventami czy targami, świat architektury odczuwa potrzebę znalezienia przestrzeni do dzielenia się wiedzą, spostrzeżeniami i refleksjami w swobodnej i prywatnej odsłonie.

Echo dyskursów, rozpoczętych podczas świetnie przyjętego przez gości spotkania, będzie z pewnością pobrzmiewać w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, która została jednym z Partnerów cyklu. Goście „Kolacji Architektów” wkrótce skorzystają z zaproszenia na jeden ze znakomitych spektakli odbywającego się na jednej z najznakomitszych scen operowo-baletowych w Polsce. „Wybór tak znakomitego Partnera nie był przypadkowy. Obie dziedziny sztuki; teatr i architektura, funkcjonują od niepamiętnych czasów w ścisłej symbiozie” – mówi Olga Kisiel-Konopka, pomysłodawczyni „Kolacji Architektów” i właścicielka agencji OKK! PR.

Architektura na talerzu

Wybrana na premierę wydarzenia restauracja Opasły Tom, od samego początku istnienia zajęła szczególne miejsce na kulinarnej mapie Warszawy. W 2020 roku Wallpaper* Magazine ogłosił ją jedną z pięciu najpiękniejszych restauracji świata! W lokalizacji przy ul. Wierzbowej, zaprojektowanej przez BUCK.STUDIO, zgromadzeni goście podziwiali wystrój sal, bar z czytelnią i winotekę. Duże wrażenie zrobiły także wnętrza łazienek, w których znalazły się produkty marki Omnires – jednego z partnerów wieczoru. Podczas spotkania Szef Kuchni, Konrad Kowalski, zaskoczył gości, opowiadając o swoich fascynacjach kulinarnych i rysowaniu, podobnie jak architekt na desce kreślarskiej, pomysłów na nowe dania. Wydarzeniu towarzyszyła także miła niespodzianka – artystyczna biżuteria od lubiącej eksperymentować z formami marki ORSKA.

„Kameralna atmosfera, doskonałe menu, a przede wszystkim fantastyczny dobór gości, to „strzał w 10” agencji OKK! PR. Idea nieformalnych spotkań z pewnością wpisze się w nasz stały kalendarz spotkań. Czekamy na ciąg dalszy” – mówił po wydarzeniu jeden z Partnerów spotkania.

„Jako agencja PR, specjalizująca się w obszarze architektury, designu i eventów, postanowiliśmy zadbać o dobrostan i potrzeby architektów, którzy cenią sobie osobiste spotkania, w atmosferze, sprzyjającej nawiązywaniu bliższych relacji. Ekskluzywna i unikalna formuła, skierowana do kameralnego grona uczestników, powstała z myślą o zapewnieniu gościom i partnerom komfortowych warunków. Z rozmów ze środowiskiem projektowym, przyjaciółmi agencji OKK! PR, wynika, że takie spotkania są potrzebne. Mam nadzieję, że zapoczątkowany w 2023 r. cykl przyczyni się do wzmocnienia debaty nad trwałością, użytecznością i jakością architektury w Polsce, stając się fundamentem wielu indywidualnych i biznesowych sukcesów” – dodaje Olga Kisiel-Konopka.

Partnerzy spotkania: Barlinek, Carpet & More, Luminosfera, ernestrust, ORSKA, Teatr Wielki Opera Narodowa

Patronat medialny: Elle Deco, LABEL, White Mad, Design Alive, Czas na Wnętrze, Weranda

Więcej na www.okkpr.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.