Sukces premierowego spotkania Kolacja Architektów
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Podczas pierwszej z cyklu „Kolacji Architektów”, grono najbardziej uznanych warszawskich pracowni architektonicznych, spotkało się w apetycznej, intrygującej scenerii restauracji Opasły Tom. Rozmawiano o nowych przedsięwzięciach, zarówno tych architektonicznych, jak i artystycznych, pracy, jaką warto wkładać w eksponowanie piękna oraz o bieżących wyzwaniach stojących przed środowiskiem projektowym. Niezobowiązująca atmosfera, zachwycające estetyką wnętrza, dania szefa kuchni Konrada Kowalskiego, a także obecność gościa specjalnego, właścicielki restauracji, Agnieszki Kręglickiej, sprawiły, że goście zapamiętają ten wieczór na długo.
Spotkanie, które odbyło się 31 stycznia 2023 r. okazało się fenomenalną okazją do integracji środowiska. Tętniące energią rozmowy koncentrowały się nie tylko wokół wykwintnej kuchni i codziennej pracy, ale przede wszystkim kultury, designu, muzyki czy sztuki – udowadniając, że poza większymi branżowymi eventami czy targami, świat architektury odczuwa potrzebę znalezienia przestrzeni do dzielenia się wiedzą, spostrzeżeniami i refleksjami w swobodnej i prywatnej odsłonie.
Echo dyskursów, rozpoczętych podczas świetnie przyjętego przez gości spotkania, będzie z pewnością pobrzmiewać w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, która została jednym z Partnerów cyklu. Goście „Kolacji Architektów” wkrótce skorzystają z zaproszenia na jeden ze znakomitych spektakli odbywającego się na jednej z najznakomitszych scen operowo-baletowych w Polsce. „Wybór tak znakomitego Partnera nie był przypadkowy. Obie dziedziny sztuki; teatr i architektura, funkcjonują od niepamiętnych czasów w ścisłej symbiozie” – mówi Olga Kisiel-Konopka, pomysłodawczyni „Kolacji Architektów” i właścicielka agencji OKK! PR.
Architektura na talerzu
Wybrana na premierę wydarzenia restauracja Opasły Tom, od samego początku istnienia zajęła szczególne miejsce na kulinarnej mapie Warszawy. W 2020 roku Wallpaper* Magazine ogłosił ją jedną z pięciu najpiękniejszych restauracji świata! W lokalizacji przy ul. Wierzbowej, zaprojektowanej przez BUCK.STUDIO, zgromadzeni goście podziwiali wystrój sal, bar z czytelnią i winotekę. Duże wrażenie zrobiły także wnętrza łazienek, w których znalazły się produkty marki Omnires – jednego z partnerów wieczoru. Podczas spotkania Szef Kuchni, Konrad Kowalski, zaskoczył gości, opowiadając o swoich fascynacjach kulinarnych i rysowaniu, podobnie jak architekt na desce kreślarskiej, pomysłów na nowe dania. Wydarzeniu towarzyszyła także miła niespodzianka – artystyczna biżuteria od lubiącej eksperymentować z formami marki ORSKA.
„Kameralna atmosfera, doskonałe menu, a przede wszystkim fantastyczny dobór gości, to „strzał w 10” agencji OKK! PR. Idea nieformalnych spotkań z pewnością wpisze się w nasz stały kalendarz spotkań. Czekamy na ciąg dalszy” – mówił po wydarzeniu jeden z Partnerów spotkania.
„Jako agencja PR, specjalizująca się w obszarze architektury, designu i eventów, postanowiliśmy zadbać o dobrostan i potrzeby architektów, którzy cenią sobie osobiste spotkania, w atmosferze, sprzyjającej nawiązywaniu bliższych relacji. Ekskluzywna i unikalna formuła, skierowana do kameralnego grona uczestników, powstała z myślą o zapewnieniu gościom i partnerom komfortowych warunków. Z rozmów ze środowiskiem projektowym, przyjaciółmi agencji OKK! PR, wynika, że takie spotkania są potrzebne. Mam nadzieję, że zapoczątkowany w 2023 r. cykl przyczyni się do wzmocnienia debaty nad trwałością, użytecznością i jakością architektury w Polsce, stając się fundamentem wielu indywidualnych i biznesowych sukcesów” – dodaje Olga Kisiel-Konopka.
Partnerzy spotkania: Barlinek, Carpet & More, Luminosfera, ernestrust, ORSKA, Teatr Wielki Opera Narodowa
Patronat medialny: Elle Deco, LABEL, White Mad, Design Alive, Czas na Wnętrze, Weranda
Więcej na www.okkpr.pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.