Komunikaty PR

Świąteczny festiwal koloru z Annie Sloan

2021-12-07  |  14:00
Biuro prasowe

Gdy w kalendarzu grudzień, za oknem pierwszy śnieg, a w perspektywie spotkania z bliskimi, niezmiennie ulegamy magii świąt. Rozpoczynamy poszukiwania idealnego prezentu, planowanie uroczystej kolacji i przystrajanie domu. Pomysły na artystyczną oprawę wnętrz to specjalność Annie Sloan.

Czerwień to kolor, który nieodłącznie towarzyszy celebracji Bożego Narodzenia. Czerwony jest strój Świętego Mikołaja, nos renifera Rudolfa, a także poinsecja, zwana gwiazdą betlejemską, królowa świątecznych stroików. Annie Sloan, brytyjska ekspertka w dziedzinie koloru i mistrzyni domowych metamorfoz proponuje, aby w tym roku sięgnąć po oryginalny, nieco zgaszony odcień czerwieni. Taki jest Primer Red z nowej palety bogatych w pigmenty farb ściennych Wall Paint, przywołujący na myśl wystawne, renesansowe obrazy.

Zanim w naszym domu zagości choinka, rozbłysną światła świec i zaiskrzą brokatem dekoracje, stwórzmy odpowiednią oprawę dla odświętnego wystroju. Odcień głęboko spalonej czerwieni będzie idealnym tłem dla bożonarodzeniowej scenografii. Zastosowany na ścianie pozwoli uzyskać intymny klimat we wnętrzu. Efekt przyjemnego otulenia wzmocnią meble i dodatki pomalowane farbą kredową Chalk Paint™, dostępną również w odcieniu Primer Red.

- Ziemisty i zmienny Primer Red szczególnie efektownie prezentuje się w zacienionych pomieszczeniach bez dużej ilości naturalnego światła - wyjaśnia Annie. - Ten intrygujący, zachęcający ton - gdzieś pomiędzy terakotą a bordo -  pięknie łączy się z ciepłymi neutralnymi barwami oraz nutami mosiądzu i złota - dodaje.

Spójną tonację  sezonowej koncepcji wystroju nadamy używając resztek farby do pomalowania świeczników i bombek, które uzyskają dzięki temu matowe, kredowe wykończenie. Prosty trik, jak namalowanie kilku czerwonych pasków na papierze do pakowania prezentów, będzie efektownym i osobistym akcentem, który docenią goście.

W realizacji wykorzystano:

● farbę ścienną Wall Paint w kolorze Primer Red

● farbę Chalk Paint™ w kolorze Primer Red (podłoga i szafka)

● front szafki ozdobiony szablonem Faux Bone Inlay

● opakowanie na prezenty i bombki pomalowane Chalk Paint™ i wykończone woskiem do złocenia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Błędy podczas termoizolacji domu – jak ich uniknąć? Biuro prasowe
2022-01-20 | 11:08

Błędy podczas termoizolacji domu – jak ich uniknąć?

Docieplenie domu to kluczowy i niezbędny etap nie tylko budowy nowych obiektów, ale i modernizacji już istniejących. To rozwiązanie jednocześnie i oszczędne i ekologiczne. Zbyt dużo
Dom Wypoczynek w ciepłym klimacie
2022-01-19 | 14:00

Wypoczynek w ciepłym klimacie

Domek letniskowy o powierzchni zaledwie 18,5 m2 to kompaktowa przestrzeń zaprojektowana tak, by można było korzystać z niej przez cały rok. Charakter wnętrza buduje kolor, który
Dom Branża podłogowa w 2021 roku
2022-01-19 | 12:00

Branża podłogowa w 2021 roku

Podobnie jak rok 2020, także i ten pokazał, że mimo utrudnień spowodowanych sytuacją na świecie nasz obszar działalności ma się dobrze i działa sprawnie - ocenia Sebastian Kos, ekspert

Więcej ważnych informacji

Media

Monika Richardson: Prawdziwi dziennikarze są już dzisiaj rzadkością. Często nie umieją pisać, to zawód wymierający

Byli dziennikarze i prezenterzy po odejściu z zawodu często próbują swoich sił w agencjach PR. Monika Richardson podkreśla, że w jej przypadku nie był to wybór, tylko konieczność. Kiedyś była gwiazdą Telewizji Polskiej, dziś jako specjalistka public relations realizuje projekty biznesowe, walczy o klientów i wie, że jest to bardzo trudny kawałek chleba. Prezenterka z żalem zauważa też, że na rynku jest coraz mniej dziennikarzy z prawdziwego zdarzenia, dla których ważna jest misja, którzy potrafią posługiwać się słowem i zachowywać obiektywizm.

Problemy społeczne

Pandemia przyspieszyła rozwój rynku prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych. Coraz częściej Polacy są skłonni płacić za nie z własnej kieszeni

Po III kwartale 2021 roku wartość składki przypisanej brutto na prywatne ubezpieczenia zdrowotne przekroczyła 760 mln zł. To nieduży wydatek w porównaniu z kosztem usług medycznych opłacanych prywatnie przez pacjentów, który w 2020 roku wyniósł 44 mld zł. Liczba Polaków korzystających z prywatnych pakietów medycznych zwiększyła się o 17 proc. rok do roku, do czego wydatnie przyczyniła się także pandemia. Zdrowie już wcześniej było jednym z głównych obszarów trosk polskich respondentów, a w ubiegłym roku udział osób, dla których przedmiotem największej obawy jest brak dostępu do usług medycznych, wzrósł o 5 pkt proc. i przekroczył 70 proc.

Żywienie

Health coach: Często poczucie głodu wywołują stres i emocje. Aby rozpoznać prawdziwy głód, trzeba się wsłuchać w potrzeby swojego organizmu

Najczęściej mówi się o dwóch rodzajach głodu – fizjologicznym i emocjonalnym. By sięgnąć po jedzenie i dostarczyć organizmowi niezbędnych składników odżywczych, trzeba więc wsłuchać się w jego potrzeby. Musimy się zastanowić, kiedy jedliśmy ostatni posiłek, czy był wystarczająco zbilansowany i czy nie jesteśmy właśnie w jakiejś sytuacji stresowej, która może być mylnym sygnałem. Wszelkie decyzje żywieniowe powinny więc być podejmowane z rozwagą.