Komunikaty PR

Szczotkowany GunMetal – designerski sposób na łazienkę

2023-09-27  |  16:00

Skąd to znamy?

Jeżeli zastanawiacie się, co kryje się pod nazwą GunMetal, to spieszymy z wyjaśnieniem. To naprawdę ciekawa historia. Słowo „armatura”, które dzisiaj oznacza elementy wyposażenia łazienki, w dawnej Polsce odnosiło się do uzbrojenia. Z epoką klasycznej broni czarnoprochowej kojarzy się też angielskie słowo „gunmetal”. I faktycznie, właśnie z tego stopu w przeszłości wykonywano rewolwery czy strzelby. Nasz „spiż” – choć to ten sam metal – przywodzi na myśl zupełnie coś innego, mianowicie pomniki wielkich ludzi oraz słynne dzwony. Czas odkryć jego kolejne wcielenie. 

 

Co to za odcień i gdzie pasuje?

GunMetal ma głęboką, czarnobrązową barwę. W wersji szczotkowanej są nim wykończone elementy kabin prysznicowych, drzwi wnękowych i parawanów nawannowych Radaway z kolekcji Essenza Pro, Modo New i Furo. Ich miękkie, ciepłe refleksy wzbogacają wnętrze, sprawiając, że jest w nim więcej życia. Niewątpliwie kolor ten wnosi do łazienki wiele szlachetności. Stanowi niuans dla osób czułych na wyszukane wzornictwo. Jest też zaskakująco uniwersalny, więc pasuje do praktycznie każdej aranżacji. – Kabina prysznicowa lub parawan nawannowy z elementami w kolorze szczotkowanego GunMetalu świetnie sprawdzi się w przestrzeniach w stylu industrialnym i loftowym. W łazience minimalistycznej czy skandynawskiej doda wizualnej głębi i charakteru, a w łazience w stylu japandi wzmocni jego autentyczność – komentuje Hanna Błaszak, ekspert Radaway.

 

Warto dodać, że czarnobrązowy odcień harmonijnie łączy się z odkrytymi na nowo złamanymi odcieniami bieli, beżami i brązami. Tworzy z nimi efektowne, ale niezbyt ostre kontrasty. Możliwości są jednak znacznie szersze – warto śmiało uruchomić wyobraźnię. Gdziekolwiek Brushed GunMetal się znajdzie, wykreuje wyjątkową atmosferę dla pielęgnacyjnych rytuałów. www.radaway.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.