Komunikaty PR

Szczotkowany GunMetal – designerski sposób na łazienkę

2023-09-27  |  16:00

Skąd to znamy?

Jeżeli zastanawiacie się, co kryje się pod nazwą GunMetal, to spieszymy z wyjaśnieniem. To naprawdę ciekawa historia. Słowo „armatura”, które dzisiaj oznacza elementy wyposażenia łazienki, w dawnej Polsce odnosiło się do uzbrojenia. Z epoką klasycznej broni czarnoprochowej kojarzy się też angielskie słowo „gunmetal”. I faktycznie, właśnie z tego stopu w przeszłości wykonywano rewolwery czy strzelby. Nasz „spiż” – choć to ten sam metal – przywodzi na myśl zupełnie coś innego, mianowicie pomniki wielkich ludzi oraz słynne dzwony. Czas odkryć jego kolejne wcielenie. 

 

Co to za odcień i gdzie pasuje?

GunMetal ma głęboką, czarnobrązową barwę. W wersji szczotkowanej są nim wykończone elementy kabin prysznicowych, drzwi wnękowych i parawanów nawannowych Radaway z kolekcji Essenza Pro, Modo New i Furo. Ich miękkie, ciepłe refleksy wzbogacają wnętrze, sprawiając, że jest w nim więcej życia. Niewątpliwie kolor ten wnosi do łazienki wiele szlachetności. Stanowi niuans dla osób czułych na wyszukane wzornictwo. Jest też zaskakująco uniwersalny, więc pasuje do praktycznie każdej aranżacji. – Kabina prysznicowa lub parawan nawannowy z elementami w kolorze szczotkowanego GunMetalu świetnie sprawdzi się w przestrzeniach w stylu industrialnym i loftowym. W łazience minimalistycznej czy skandynawskiej doda wizualnej głębi i charakteru, a w łazience w stylu japandi wzmocni jego autentyczność – komentuje Hanna Błaszak, ekspert Radaway.

 

Warto dodać, że czarnobrązowy odcień harmonijnie łączy się z odkrytymi na nowo złamanymi odcieniami bieli, beżami i brązami. Tworzy z nimi efektowne, ale niezbyt ostre kontrasty. Możliwości są jednak znacznie szersze – warto śmiało uruchomić wyobraźnię. Gdziekolwiek Brushed GunMetal się znajdzie, wykreuje wyjątkową atmosferę dla pielęgnacyjnych rytuałów. www.radaway.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.