Szklane przepierzenia do każdego wnętrza od Radaway

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Szklane przepierzenia to wyjątkowo elegancka forma architektury wnętrz. Dzięki transparentności i okuciom wykonywanym w kilku kolorach pasuje do każdego stylu, w jakim urządzona jest przestrzeń. Wśród dostępnych na rynku rozwiązań teraz zainteresowani mogą znaleźć idealną ściankę działową także w ofercie Radaway.
Szklane ściany to coraz popularniejsze rozwiązanie wykorzystywane już nie tylko w biurach czy firmach, ale również w domach prywatnych.
- Od jakiego czasu zaczęliśmy otrzymywać zapytania już nie tylko dotyczące kabin prysznicowych, ale możliwości zamówienia w naszej firmie szklanych przepierzeń. Dostrzegliśmy w tym szansę na stworzenie nowego, ciekawego produktu, który uzupełni naszą ofertę. Tym sposobem szklane ścianki działowe są już dostępne w programie „Na miarę”. Wszystkie produkty tworzymy na indywidualne zamówienie i dopasowujemy do zastanej sytuacji aranżacyjnej tak, by idealnie wkomponowywały się w pomieszczenie i były funkcjonalne – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
Szklane przepierzenia są ponadczasowe, niezwykle designerskie i przy tym bezpieczne. Brak optycznej przegrody, jaką jest tradycyjna ściana lub drzwi, optycznie powiększa przestrzeń oraz pozwala wyeksponować wystrój wnętrz lub harmonijnie je ze sobą połączyć. Ścianki dostępne są w kilku kolorach okuć oraz mogą być wykonane w wielu wariantach kolorystycznych szkła m.in. ze szkła grafitowego, brązowego, ornamentowego Master-Soft, Frame z czarną ramą lub Factory z czarnymi szprosami. Dodatkowo, możliwość naniesienia na szybę grawerunku lub kolorowego nadruku sprawia, że mają szansę stać się oryginalną ozdobą wnętrza. Na realizację zamówienia nie trzeba też długo czekać. Po zaakceptowaniu projektu przygotowanego przez specjalistów Radaway, gotowe przepierzenie będzie dostarczone w ciągu 10 dni roboczych.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.