Komunikaty PR

Sztuka prostoty w nowoczesnym wnętrzu

2020-04-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Coraz bardziej modne obecnie pojęcie minimalizmu polega na umiejętnym ograniczeniu się do rzeczy niezbędnych. We wnętrzu inspirowanym tym nurtem szczególnie ważne jest, aby rozstać się z niepotrzebnymi dodatkami i zrobić miejsce dla rzeczy, które są naprawdę ważne w naszym życiu. Dopiero wtedy, gdy najistotniejsze dla nas elementy znajdą się na pierwszym planie, będzie możliwe pełne wykorzystanie ich potencjału. Nowa kolekcja Alta marki Villeroy & Boch, inspirowana trendami minimalizmu, zapewnia estetyczną swobodę we wnętrzach. Dodatkowo - pozwala cieszyć się doskonałym designem oraz harmonijną kolorystyką.

Subtelny połysk, delikatne kolory i efekt żyłkowania w połączeniu z dekoracyjnym reliefem – to w najprostszym ujęciu nowa kolekcja Alta marki Villeroy & Boch. Projektanci zaproponowali interpretację popularnego we wnętrzach kamienia kwarcytowego, a połączenie gresu porcelanowego oraz szkliwionych płytek ściennych pozwoliło na stworzenie funkcjonalnego i atrakcyjnego wizualnie projektu wnętrza. Różnorodne formaty, naturalne barwy i subtelne zdobienia pozwalają na stworzenie wielu ciekawych aranżacji, zarówno w domu, jak i w przestrzeniach publicznych, takich jak hotele, restauracje czy butiki.

Płytki podłogowe Alta to wysokiej jakości gres porcelanowy vilbostone, który jest doskonałym odwzorowaniem kwarcytu. Występują one w trzech kolorach: ivory, silver oraz ash, które pozwalają na uzyskanie we wnętrzu zarówno chłodnych, jak i cieplejszych akcentów. Projektanci Villeroy & Boch zaproponowali gładkie wykończenie vilbotouch, a właściwości antypoślizgowe klasy R10 pozwalają na wykorzystanie ich w niemal w każdej nowoczesnej przestrzeni architektonicznej. Płytki są dostępne w formatach 30 x 60 cm, 60 x 60 cm oraz 80 x 80 cm.

Płytki ścienne w kolorze silver white idealnie uzupełnią płytki podłogowe, tworząc delikatnie połyskującą przestrzeń, zmieniającą się w zależności od kąta padania światła i jego natężenia. Dostępne są one w dwóch formatach: 30 x 60 cm oraz 33 x 99 cm. To doskonała baza dla wielu niestandardowych aranżacji.

Interesującym akcentem kolekcji Alta są reliefowe płytki dekoracyjne wykonane z gresu porcelanowego, dostępne we wszystkich kolorach płytek podłogowych w formacie 15 x 60 cm. Faktura przypominająca naturalny kamień sprawia wrażenie ręcznie wykończonej i w pewien sposób „surowej”. Pozwala ona na stworzenie zarówno wyraźnych kontrastów, jak i pokrycie całej powierzchni jednym wariantem kolorystycznym, co daje efekt ściany wyłożonej cegłą. W kolekcji Alta dostępne są także płytki dekoracyjne w formacie 30 x 60 cm, również w kolorach elementów podłogowych. Doskonale sprawdzą się one jako pokrycie większych powierzchni, na których uzyskać można niezwykle efektowne kompozycje, układając pionowy lub poziomy wzór.

W kolekcji Alta znajdziemy dodatkowo mozaikę w formacie 7.5 x 7.5 cm na siatce o wymiarach 30 x 30 cm, która szczególnie dobrze sprawdzi się w prysznicach z odpływem liniowym. Dostępne są również listwy przypodłogowe o wymiarach 7.5 x 60 cm. Oba te warianty zaprojektowane zostały w kolorach płytek podłogowych.

Kolekcja Alta to nowoczesny koncept, łączący popularny kwarcyt z efektem wykonanego ręcznie dekoru. Dzięki perfekcyjnie dopasowanym kolorom, formatom i zdobieniom, otwiera ona cały szereg aranżacyjnych możliwości w... minimalistycznym wnętrzu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Rozwiązania elewacyjne dla wymagających Biuro prasowe
2024-07-11 | 14:00

Rozwiązania elewacyjne dla wymagających

Malowanie fasady to nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny proces. Trudno więc dziwić się, że przeprowadzany jest zwykle raz na kilkanaście lat. Aby zachować estetyczną fasadę na
Dom Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz
2024-07-11 | 11:00

Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz

Zdarzają się w świecie architektury – zarówno polskiej, jak i zagranicznej – zgrane duety. Czasami są to partnerzy życiowi, czasami pary rodzic-dziecko. Nie przychodzi mi
Dom Nowe cornery REJS do szafek narożnych
2024-07-11 | 01:00

Nowe cornery REJS do szafek narożnych

Dolne szafki narożne to jedne z największych i najbardziej pakownych mebli w zabudowie kuchennej. Niestety przez położenie i stosunkowo niewielki front są zarazem tymi najmniej dostępnymi i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.