Komunikaty PR

Tikkurila Color Now 2022 ze świeżym spojrzeniem na dom

2021-12-02  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

 

Niebiesko-zielone barwy morza, jasne odcienie, które dodają świeżości, aksamitna czerń czy emanujący ciepłem pomarańcz - to kolory z najnowszej kolekcji Tikkurila Color Now 2022. Przywołując emocje i przeżycia, mają zachęcać do odkrywania, jak wspomnienia mogą łączyć się z kolorami i inspirować do przenoszenia ich do domowych wnętrz.

 

Tikkurila Color Now 2022 skłania do świeżego spojrzenia na dom i zabawy różnymi odcieniami. Ma pomóc w znalezieniu inspiracji, gdy czujemy się przytłoczeni rzeczywistością i ciągłym przebywaniem w domu, pozwalając odszukać elementy, dzięki którym nasz dom na nowo nas zauroczy. Kolekcja obejmuje siedem starannie wyselekcjonowanych odcieni, a jej sercem jest kolor roku 2022 – spokojny, otulający brąz L478 Kestrel, wspaniale balansujący między chłodniejszymi i cieplejszymi barwami. Towarzyszą mu zarówno bardziej wyraziste tonacje, takie jak relaksujący turkus S440 Silk Road, łagodna czerń X499 Licorice czy wypełniony wspomnieniem upalnych dni energetyczny K396 Safari. Kojącą przeciwwagę w kolekcji stanowią delikatniejsze odcienie - klasyczny beż F466 Parchment, chłodna, elegancka biel V503 oraz mglisty X447 Sea Smoke, które pozwalają mocniej wybrzmieć intensywnym kolorom.

 

Coś dla siebie w nowej kolekcji znajdą zarówno amatorzy tradycyjnego stylu, jak też miłośnicy minimalistycznych i nowoczesnych wnętrz. Każdy z kolorów pięknie prezentuje się w pojedynkę, ale cała paleta została stworzona w taki sposób, by jej barwy można było łączyć ze sobą bez żadnych ograniczeń. Wspaniale sprawdzą się więc we wszelakich konfiguracjach na większych powierzchniach, takich jak ściany czy sufity, a także jako akcenty dekoracyjne.

 

Kolekcja kolorów Tikkurila Color Now to autorska platforma Tikkurila stworzona, aby dostarczać interesujące i przemyślane palety barw i pomysły na ich łączenie. Dzięki tej inicjatywie Tikkurila chce inspirować ludzi do tworzenia pięknego codziennego życia i odkrywania nowych kolorowych możliwości. Nowa kolekcja i Kolor Roku Tikkurila wprowadzane są rokrocznie od 2016 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.