Tikkurila kolejny raz uznana Budowlaną Marką Roku
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila ponownie znalazła się w elitarnym gronie najbardziej cenionych marek budowlanych. Wynikiem głosów przedstawicieli firm wykonawczych z całej Polski farby dekoracyjne wewnętrzne Tikkurila zostały uhonorowane tytułem Srebrnej Budowlanej Marki Roku 2022, zaś lakiery i impregnaty do drewna Tikkurila otrzymały wyróżnienie w tym prestiżowym rankingu.
- Godło Budowalnej Marki Roku to niezwykle cenny wyraz uznania dla pracy, którą od lat wkładamy w rozwój naszych produktów. Dbamy, by były one inspirujące dla klientów i pozwalały im spełniać nawet najbardziej śmiałe marzenia o pięknym domu i ogrodzie, a przy tym były przyjazne środowisku. Jednocześnie, oferowane przez nas rozwiązania cechuje zawsze niezwykle wysoka funkcjonalność, która przekłada się na komfort w trakcie aplikacji, jak i późniejszego użytkowania powierzchni pomalowanych naszymi produktami. Cieszymy się, że wykonawcy, którzy bardzo często są doradcami klientów, doceniają nasze rozwiązania i chętnie z nich korzystają. To dla nas najwyższa rekomendacja – komentuje Marta Chowańczak, menedżer marki Tikkurila.
Ranking Budowlana Marka Roku tworzony jest na podstawie badania prowadzonego wśród profesjonalistów z całej Polski, którzy spontanicznie wskazują marki, jakich używali w ostatnim roku oraz te, które cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości.
Więcej informacji nt. produktów Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.