Tikkurila organizuje letnie porady projektantów wnętrz
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila rozpoczęła serię bezpłatnych konsultacji kolorystycznych z profesjonalnymi projektantami wnętrz. Organizowane są one w sieci Leroy Merlin w 15 miastach Polski i odbywają się piątki i w soboty od końca czerwca do połowy września br. To już kolejny cykl letnich spotkań, kiedy designerzy Tikkurila udzielają Polakom porad w zakresie doboru kolorystyki we wnętrzach.
- Decyzja o wyborze barwy ścian ma ogromny wpływ na klimat i wystrój całego pomieszczenia. Może ona stanowić główną ozdobę i decydować o gruntownej metamorfozie wnętrza lub też tworzyć wdzięczne tło dla zaplanowanej aranżacji, rzutując na harmonijny odbiór pomieszczenia. Możliwości w tym zakresie są niemal nieograniczone, biorąc pod uwagę, że w Tikkurila możemy wybierać spośród ponad 13 tys. odcieni, tworząc różnorodne kompozycje kolorystyczne. Nasze wieloletnie już doświadczenia w organizowaniu tego typu konsultacji pokazują, że Polacy coraz odważniej podchodzą do wystroju swoich domów i poszukują rozwiązań, dzięki którym będą tworzyć piękne i stylowe wnętrza. W osiągnięciu tego efektu przez całe lato będą pomagać im nasi designerzy - komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska.
Porady designera Tikkurila udzielane są całkowicie bezpłatnie, bez konieczności wcześniejszego umawia się. Wybierając się na konsultację warto wykonać zdjęcie pomieszczenia, w którym planowana jest zmiana kolorystyki ścian, bo to z pewnością ułatwi dobór barw. Projektanci wnętrz Tikkurila podchodzą bowiem do każdego projektu indywidualnie, udzielając fachowej porady na bazie oceny wnętrza, oczekiwań klienta i swojego zawodowego doświadczenia. Istnieje również możliwość skorzystania z usługi Tikkurila Color Service, która polega na odczytywaniu koloru z wybranego przedmiotu, np. sentymentalnej pamiątki czy z tkaniny, a następnie przełożeniu go na kolor farby. Dzięki temu ulubione barwy, np. te wiążące się z miłymi wspomnieniami, można przenieść do własnego wnętrza. W trakcie porady, oprócz propozycji kolorystyki, można także dowiedzieć się, po jakie produkty warto sięgnąć, aby na ścianach uzyskać piękny i trwały efekt.
Harmonogram najbliższych spotkań z designerami dostępny jest na stronie:
https://tikkurila.pl/porada-designera-z-tikkurila

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.