Komunikaty PR

Tikkurila przedstawia V413 Rosy Moment - Kolor Roku 2023

2022-11-03  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Mglisty róż - V413 Rosy Moment - to kolor roku 2023 marki Tikkurila. Choć nieco przygaszony, emanuje ciepłem i empatią, podkreślając znaczenie bycia razem. Rosy Moment V413 symbolizuje niezwykłe momenty, gdy ścieżki życia dwóch osób się przenikają.

- Poprzez nasz kolor roku Rosy Moment V413 chcemy zaznaczyć, jak istotne są relacje z ludźmi. Nieważne, czy dzielimy z kimś całe życie, czy spotykamy osobę, z którą od razu czujemy się komfortowo jak z kimś bliskim. Cały czas nasze losy przeplatają się ze sobą. Będąc razem i troszcząc się o siebie, wzajemnie dodajemy sobie kolorów w życiu. Możemy żyć pełniej, odczuwać radość i szczęście, możemy się rozwijać. Poprzez nasz kolor roku Rosy Moment V413 chcemy mówić, jak istotne jest bycie razem. Zwłaszcza po ostatnich latach wyobcowania, kiedy spędzaliśmy czas głównie w wąskich gronach, odbudowanie więzi międzyludzkich i poczucia wspólnoty w szerszym wymiarze nabiera szczególnego znaczenia, pozwala nam znów rozkwitnąć – komentuje Marta Chowańczak, manager marki Tikkurila.

Kolor roku Tikkurila 2023 - V413 Rosy Moment - to delikatny róż o barwie nawiązującej do przygaszonego różowego złota w nowej, miękkiej i wyciszonej odsłonie. Nie dotyczą go żadne ograniczenia - może być wykorzystywany w dowolnym miejscu w domu.

Tikkurila poprzez Rosy Moment V413 chce inspirować do myślenia o kolorach w kontekście uczuć i wspomnień, opowiadania wspólnych historii poprzez kolory. Pokazuje, że można czerpać siłę i energię z barw nawiązujących do zdarzeń, których punktem wyjścia były ważne emocje.

Więcej na temat Koloru Roku Tikkurila 2023 można znaleźć na stronie https://tikkurila.pl/TikkurilaColorNow2023. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Żywienie

Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi  „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.