Tikkurila w Domowych Rewolucjach na wakacje w TVN
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Już w wakacje „Domowe Rewolucje” będzie można oglądać na antenie głównej TVN. Znana projektantka Dorota Szelągowska przy wykorzystaniu farb Tikkurila przeprowadzi spektakularne metamorfozy w domach bohaterów wnętrzarskiego programu. Odcinki czwartego sezonu pokazywane będą w każdą sobotę o godz. 17.00 w TVN. Najbliższa emisja już 20 czerwca.
Nie od dziś wiadomo, że wakacje to idealny czas na remonty. Tego lata wiele inspiracji do wnętrzarskich metamorfoz widzom TVN dostarczy Dorota Szelągowska i towarzyszący jej specjaliści. W związku z tym, że prowadząca program „Domowe Rewolucje” żadnych wyzwań się nie boi, w każdym odcinku będzie udowadniać, że nie ma rzeczy niemożliwych i nawet najbardziej nieustawną przestrzeń można zmienić w piękne, a przy tym w pełni funkcjonalne miejsce do życia. Sięgając m.in. po wysokiej jakości, sprawdzone rozwiązania, jakie zapewniają produkty Tikkurila doda koloru realizowanym projektom, stylowo ożywiając domowe pomieszczenia. W szerokiej palecie ponad 13 tys. barw na pewno znajdzie odcień, który wpisze się w gusta domowników.
W pierwszym odcinku Dorota Szelągowska przeprowadzi gruntowną metamorfozę niewielkiego, bo zaledwie 26-metrowego mieszkania, by stworzyć w nim komfortowe warunki dla mamy i jej nastoletniego syna. W kolejnych projektantka urządzi pierwsze gniazdko dla planującej wspólne życie pary, na warsztat weźmie stary jednorodzinny dom, a także odremontuje dwupokojowe mieszkanie, by uczcić kolejną rocznicę ślubu małżeństwa, które swoim wnuczkom stworzyło zastępczy dom. Praktycznych pomysłów na urzekające wnętrza w tym sezonie nie zabraknie.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.