Tikkurila: wakacyjny remont we własnym stylu
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Wakacyjne miesiące wypełnione są barwami, które dodają energii i motywacji do wcielania w życie różnych wnętrzarskich pomysłów. Latem warto więc zaczerpnąć inspiracji z otaczającej nas przyrody i wykorzystać je w aranżacji domu. Marka Tikkurila przedstawia pomysły na pomieszczenia podkreślające nasz indywidualny styl, idealne na planowane w wakacje remonty.
Odpoczynek na łonie natury koi nerwy i pomaga w odnalezieniu wewnętrznego wyciszenia. Atmosferę błogiego relaksu można też przenieść do własnego domu, stosując w nim barwy kojarzące się z przyrodą. Kolory ziemi z palety Tikkurila Feel the Color inspirowane wnętrzem w stylu Bohemian pozwolą wykreować przestrzeń pełną naturalności i przytulności. Zastosowanie na ścianach farby Tikkurila Optiva Matt 5 w odcieniu zieleni Ficus N378 w prosty sposób nada pomieszczeniu aurę spokoju. Stylizowana biała komoda, bujna roślinność i egzotyczne ozdoby dodadzą stylizacji wyrazistego akcentu.
Dla fanów urlopów w ciepłych krajach ciekawym rozwiązaniem w samodzielnych domowych aranżacjach będzie użycie kolorystyki przypominającej wakacyjne podróże. Przywodzący na myśl piasek beżowy odcień Straw H456 rozpromieni pomieszczenie nawet w pochmurne dni. Mocniejsze akcenty, takie jak czerwień naturalnej cegły lub okazałe rośliny będą ładnie kontrastować ze stonowaną barwą ścian. Prosty regał pomalowany orzeźwiającym kolorem Rain J490 w pomysłowy sposób podkreśli styl stworzonej kompozycji kolorystycznej. Taki wystrój wystarczy uzupełnić dekoracyjną zastawą stołową i prywatna oaza w stylu Nostalgic jest gotowa!
Jeśli preferujemy spokojniejsze wnętrza, to przy wakacyjnym remoncie warto postawić na ponadczasowe i uniwersalne aranżacje w stylu Classic. Jasny odcień Median X486 z palety Tikkurila umożliwi swobodne łączenie rozmaitych faktur i dodatków w jedną, harmonijną całość. W rozświetlonym w ten sposób pomieszczeniu możemy zastosować też kontrapunkt w postaci grafitowego stolika. Świeże kwiaty i dekoracyjne świece wdzięcznie zaakcentują szlachetność wystroju.
Więcej inspiracji do wakacyjnych remontów we własnym stylu można znaleźć pod adresem: https://tikkurila.pl/inspiracje/kolekcja-tikkurila-feel-the-color
W punkt – system odwodnienia TECEdrainpoint S
Tajemnicze i nieokiełznane. Takie są „Zjawy” Anny Halarewicz
Jak i czym nawozić ogród, aby rośliny kwitły obficie i zdrowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes
Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.
Zdrowie
Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu
Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.
Konsument
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju
Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.