Tikkurila: wakacyjny remont we własnym stylu
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Wakacyjne miesiące wypełnione są barwami, które dodają energii i motywacji do wcielania w życie różnych wnętrzarskich pomysłów. Latem warto więc zaczerpnąć inspiracji z otaczającej nas przyrody i wykorzystać je w aranżacji domu. Marka Tikkurila przedstawia pomysły na pomieszczenia podkreślające nasz indywidualny styl, idealne na planowane w wakacje remonty.
Odpoczynek na łonie natury koi nerwy i pomaga w odnalezieniu wewnętrznego wyciszenia. Atmosferę błogiego relaksu można też przenieść do własnego domu, stosując w nim barwy kojarzące się z przyrodą. Kolory ziemi z palety Tikkurila Feel the Color inspirowane wnętrzem w stylu Bohemian pozwolą wykreować przestrzeń pełną naturalności i przytulności. Zastosowanie na ścianach farby Tikkurila Optiva Matt 5 w odcieniu zieleni Ficus N378 w prosty sposób nada pomieszczeniu aurę spokoju. Stylizowana biała komoda, bujna roślinność i egzotyczne ozdoby dodadzą stylizacji wyrazistego akcentu.
Dla fanów urlopów w ciepłych krajach ciekawym rozwiązaniem w samodzielnych domowych aranżacjach będzie użycie kolorystyki przypominającej wakacyjne podróże. Przywodzący na myśl piasek beżowy odcień Straw H456 rozpromieni pomieszczenie nawet w pochmurne dni. Mocniejsze akcenty, takie jak czerwień naturalnej cegły lub okazałe rośliny będą ładnie kontrastować ze stonowaną barwą ścian. Prosty regał pomalowany orzeźwiającym kolorem Rain J490 w pomysłowy sposób podkreśli styl stworzonej kompozycji kolorystycznej. Taki wystrój wystarczy uzupełnić dekoracyjną zastawą stołową i prywatna oaza w stylu Nostalgic jest gotowa!
Jeśli preferujemy spokojniejsze wnętrza, to przy wakacyjnym remoncie warto postawić na ponadczasowe i uniwersalne aranżacje w stylu Classic. Jasny odcień Median X486 z palety Tikkurila umożliwi swobodne łączenie rozmaitych faktur i dodatków w jedną, harmonijną całość. W rozświetlonym w ten sposób pomieszczeniu możemy zastosować też kontrapunkt w postaci grafitowego stolika. Świeże kwiaty i dekoracyjne świece wdzięcznie zaakcentują szlachetność wystroju.
Więcej inspiracji do wakacyjnych remontów we własnym stylu można znaleźć pod adresem: https://tikkurila.pl/inspiracje/kolekcja-tikkurila-feel-the-color

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.