Komunikaty PR

Tikkurila z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku 2020

2020-07-10  |  01:00
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Tikkurila została najlepiej ocenią marką farb dekoracyjnych wewnętrznych wśród działających na polskim rynku firm wykonawczych i otrzymała prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2020 w tej kategorii. W ramach prowadzonego badania branżowego wykonawcy docenili także wysoką jakość produktów do drewna tego producenta i Tikkurila otrzymała równolegle wyróżnienie w rankingu Budowlana Marka Roku 2020 w kategorii lakiery/impregnaty do drewna.

 

 - Nasze produkty każdego roku znajdują się wśród najbardziej cenionych przez wykonawców produktów wykorzystywanych w branży budowalnej. To uznanie, które cieszy nas szczególnie, gdyż jest wyrazem oceny profesjonalistów, którzy weryfikują jakość dostępnych na rynku produktów w swojej codziennej pracy. Jednocześnie, nasze produkty - zarówno te do malowania ścian, jak i ochrony i dekoracji  drewna - mogą być z powodzeniem stosowane przez klientów indywidualnych, którzy decydują się na prowadzenie remontów  i renowacji drewna we własnym zakresie. Wysoka jakość, łatwość w aplikacji i bogactwo kolorów stanowią znakomity punkt wyjścia do udanych prac w domu i w ogrodzie – komentuje Marta Chowańczak, marketing manager marki Tikkurila.

 

Tytuł Budowlana Marka Roku jest przyznawany na podstawie wyników badań ankietowych prowadzonych wśród firm budowlanych i wykonawczych w ramach ogólnopolskiego rankingu organizowanego przez Centrum Badań i Analiz Rynku. Ma on na celu wyłonienie najlepszych marek materiałów budowlanych w kraju. Profesjonalni wykonawcy oceniają produkty w ramach kilkudziesięciu kategorii. Wpływ na ocenę mają m.in. częstotliwość stosowania danej marki, jakość produktu oraz stosunek ceny do jakości.

 

Więcej informacji o produktach marki Tikkurila znajduje się pod adresem: https://tikkurila.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.