Komunikaty PR

Tikkurila z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku 2020

2020-07-10  |  01:00
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Tikkurila została najlepiej ocenią marką farb dekoracyjnych wewnętrznych wśród działających na polskim rynku firm wykonawczych i otrzymała prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2020 w tej kategorii. W ramach prowadzonego badania branżowego wykonawcy docenili także wysoką jakość produktów do drewna tego producenta i Tikkurila otrzymała równolegle wyróżnienie w rankingu Budowlana Marka Roku 2020 w kategorii lakiery/impregnaty do drewna.

 

 - Nasze produkty każdego roku znajdują się wśród najbardziej cenionych przez wykonawców produktów wykorzystywanych w branży budowalnej. To uznanie, które cieszy nas szczególnie, gdyż jest wyrazem oceny profesjonalistów, którzy weryfikują jakość dostępnych na rynku produktów w swojej codziennej pracy. Jednocześnie, nasze produkty - zarówno te do malowania ścian, jak i ochrony i dekoracji  drewna - mogą być z powodzeniem stosowane przez klientów indywidualnych, którzy decydują się na prowadzenie remontów  i renowacji drewna we własnym zakresie. Wysoka jakość, łatwość w aplikacji i bogactwo kolorów stanowią znakomity punkt wyjścia do udanych prac w domu i w ogrodzie – komentuje Marta Chowańczak, marketing manager marki Tikkurila.

 

Tytuł Budowlana Marka Roku jest przyznawany na podstawie wyników badań ankietowych prowadzonych wśród firm budowlanych i wykonawczych w ramach ogólnopolskiego rankingu organizowanego przez Centrum Badań i Analiz Rynku. Ma on na celu wyłonienie najlepszych marek materiałów budowlanych w kraju. Profesjonalni wykonawcy oceniają produkty w ramach kilkudziesięciu kategorii. Wpływ na ocenę mają m.in. częstotliwość stosowania danej marki, jakość produktu oraz stosunek ceny do jakości.

 

Więcej informacji o produktach marki Tikkurila znajduje się pod adresem: https://tikkurila.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać? Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać?

Zima to najczęściej czas planowania prac. Trzy podstawowe elementy, które uwzględnić trzeba zawsze, to kosztorys, harmonogram oraz rezerwacja odpowiedniej ekipy. Dodatkowo wszyscy,
Dom Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska
2024-12-20 | 09:30

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska w promocyjnych cenach! Druga połowa grudnia to okres najbardziej gorących przedświątecznych przygotowań. Planujemy
Dom Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​
2024-12-20 | 09:30

Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​

W 2025 roku wnętrza będą łączyć funkcjonalność, ekologię i ponadczasowy styl. Największe inspiracje będą pochodzić z natury, a surowe, ale eleganckie akcenty nadadzą przestrzeniom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.