Toalety myjące Geberit AquaClean Alba: funkcjonalność i design na najwyższym poz
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Korzystanie z toalet myjących Geberit AquaClean zapewnia czystość i świeżość przez cały dzień. W tym roku seria została uzupełniona o kolejne produkty, które czynią dbałość o higienę intymną jeszcze łatwiejszą i przyjemniejszą.
Toalety myjące z serii Geberit AquaClean łączą wygodę użytkowania, nowoczesne wzornictwo i wysoką jakość wykonania, wspartą innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Mimo doskonałych parametrów i pozytywnych opinii, kolekcja jest stale wzbogacana, by jeszcze lepiej odpowiadać potrzebom klientów. Wśród tegorocznych nowości znalazła się między innymi toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba, która jest praktycznym i estetycznym rozwiązaniem łazienkowym, zapewniającym czystość i świeżość po każdym użyciu.
Ceramiczna miska gwarantuje perfekcyjną czystość, ale też ułatwia dbałość o samą toaletę – ze względu na brak kołnierza nie pojawiają się jakiekolwiek zakamarki, w których mógłby gromadzić się osad. Zresztą specjalny program na bieżąco informuje o ewentualnej konieczności odkamieniania. Dodatkowo szkliwo jest zabezpieczone specjalną powłoką ochronną. Higiena użytkowania idzie w parze z dokładnością spłukiwania, co jest zasługą zastosowania innowacyjnej technologii TurboFlush. Optymalizacja kąta przepływu wody zapewnia toalecie wyjątkową czystość, a przy tym redukuje uciążliwe odgłosy.
Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba została również wyposażona w technologię WhirlSpray. Napowietrzenie strumienia wody sprawia, że natrysk jest niezwykle przyjemny. Co więcej, zapewnia dokładne mycie przy niewielkim zużyciu wody. Na precyzję mycia wpływa także regulacja intensywności strumienia oraz funkcja oscylacji – ramię natrysku delikatnie przesuwa się do przodu i do tyłu, czyniąc mycie dokładniejszym.
Natrysk jest kluczowym – z punktu widzenia funkcjonalności – elementem toalety myjącej. Nic dziwnego, że firma Geberit zadbała nie tylko o jego wytrzymałość i automatyzację, lecz również czystość. Dysza natryskowa jest bowiem dokładnie myta przed i po każdym użyciu. Odbywa się to w pełni automatycznie.
Za sprawą kompatybilności z aplikacją Geberit Home toaleta Geberit AquaClean Alba dołączyła do grupy rozwiązań inteligentnych, które coraz częściej goszczą w naszych domach. Aplikacja umożliwia wygodną i zdalną obsługę toalety. Przy jej użyciu można regulować pozycję ramienia natryskowego i temperaturę wody, a także zaprogramować profil użytkownika. Równocześnie toaleta jest kompatybilna z aplikacją serwisową. W razie potrzeby klient zdalnie otrzyma wsparcie techniczne.
Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba wpisuje się w potrzeby użytkowników każdej nowoczesnej łazienki. Najwyższej klasy wzornictwo, nowatorskie technologie i niezawodna jakość składają się na produkt, który pomoże w osiągnięciu dobrego samopoczucia każdego dnia.
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.