Komunikaty PR

Toalety myjące Geberit AquaClean Alba: funkcjonalność i design na najwyższym poz

2024-05-08  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Korzystanie z toalet myjących Geberit AquaClean zapewnia czystość i świeżość przez cały dzień. W tym roku seria została uzupełniona o kolejne produkty, które czynią dbałość o higienę intymną jeszcze łatwiejszą i przyjemniejszą.

Toalety myjące z serii Geberit AquaClean łączą wygodę użytkowania, nowoczesne wzornictwo i wysoką jakość wykonania, wspartą innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Mimo doskonałych parametrów i pozytywnych opinii, kolekcja jest stale wzbogacana, by jeszcze lepiej odpowiadać potrzebom klientów. Wśród tegorocznych nowości znalazła się między innymi toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba, która jest praktycznym i estetycznym rozwiązaniem łazienkowym, zapewniającym czystość i świeżość po każdym użyciu.

Ceramiczna miska gwarantuje perfekcyjną czystość, ale też ułatwia dbałość o samą toaletę – ze względu na brak kołnierza nie pojawiają się jakiekolwiek zakamarki, w których mógłby gromadzić się osad. Zresztą specjalny program na bieżąco informuje o ewentualnej konieczności odkamieniania. Dodatkowo szkliwo jest zabezpieczone specjalną powłoką ochronną. Higiena użytkowania idzie w parze z dokładnością spłukiwania, co jest zasługą zastosowania innowacyjnej technologii TurboFlush. Optymalizacja kąta przepływu wody zapewnia toalecie wyjątkową czystość, a przy tym redukuje uciążliwe odgłosy.

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba została również wyposażona w technologię WhirlSpray. Napowietrzenie strumienia wody sprawia, że natrysk jest niezwykle przyjemny. Co więcej, zapewnia dokładne mycie przy niewielkim zużyciu wody. Na precyzję mycia wpływa także regulacja intensywności strumienia oraz funkcja oscylacji – ramię natrysku delikatnie przesuwa się do przodu i do tyłu, czyniąc mycie dokładniejszym.

Natrysk jest kluczowym – z punktu widzenia funkcjonalności – elementem toalety myjącej. Nic dziwnego, że firma Geberit zadbała nie tylko o jego wytrzymałość i automatyzację, lecz również czystość. Dysza natryskowa jest bowiem dokładnie myta przed i po każdym użyciu. Odbywa się to w pełni automatycznie.

Za sprawą kompatybilności z aplikacją Geberit Home toaleta Geberit AquaClean Alba dołączyła do grupy rozwiązań inteligentnych, które coraz częściej goszczą w naszych domach. Aplikacja umożliwia wygodną i zdalną obsługę toalety. Przy jej użyciu można regulować pozycję ramienia natryskowego i temperaturę wody, a także zaprogramować profil użytkownika. Równocześnie toaleta jest kompatybilna z aplikacją serwisową. W razie potrzeby klient zdalnie otrzyma wsparcie techniczne.

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba wpisuje się w potrzeby użytkowników każdej nowoczesnej łazienki. Najwyższej klasy wzornictwo, nowatorskie technologie i niezawodna jakość składają się na produkt, który pomoże w osiągnięciu dobrego samopoczucia każdego dnia.

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.