Komunikaty PR

Tradycja i nowoczesność. Innowacyjne podłogi hybrydowe i winylowe NEXT STEP

2021-10-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Barlinek od lat kojarzony jest z drewnem, a deska barlinecka stała się synonimem drewnianej podłogi, powszechnie funkcjonującym w użyciu. Przywiązanie do naturalnych materiałów oraz działania proekologiczne od lat definiują firmę na polskim, ale i światowym rynku. Jednak Barlinek patrzy także śmiało w przyszłość, czego najlepszy dowodem są dwie nowe kategorie podłóg hybrydowych oraz winylowych, które w tym roku uzupełniły portfolio marki. Te innowacyjne produkty pozwalają odkryć nowoczesne oblicze znanego i cenionego producenta i są kolejnym krokiem w rozwoju marki.

NEXT STEP, nowe produkty

Portfolio firmy Barlinek wzbogaciły dwie nowoczesne kategorie podłóg NEXT STEP. Jak sama nazwa wskazuje, jest to kolejny krok producenta w stronę zaspokojenia nowych potrzeb, jakie tworzy rynek wyposażenia wnętrz, ale też poszukiwania proekologicznych rozwiązań w ich aranżacji. Pod nowym szyldem kryją się zatem zupełnie nowatorskie rozwiązania, obejmujące dwie grupy produktów: hybrydowa deska barlinecka oraz nowoczesne podłogi winylowe – Ideą wprowadzenia kolekcji NEXT STEP było przede wszystkim rozbudowanie portfolio handlowego o innowacyjne podłogi, nie tylko drewniane. Odpowiadając na potrzeby konsumentów,  zdecydowaliśmy się poszerzyć swoją ofertę handlową również o podłogi winylowe, a takim łącznikiem, ogniwem pośrednim między jedynymi, a drugimi ma być właśnie innowacyjna podłoga hybrydowa. Zależało nam przy tym na stworzeniu produktu z drewnianą warstwą dekoracyjną. Produktu, który będzie odporny na wilgoć, wahania temperatury, warunki pogodowe, zachowując przy tym urodę i właściwości drewna – mówi Robert Kupczewski, Product Manager Barlinek.

Rewolucja na rynku podłóg

Nowe grupy produktowe NEXT STEP, poprzez wykorzystanie struktury drewna oraz bazowanie na naturalnych materiałach, wpisują się w dotychczasowy wizerunek marki. Jednocześnie w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań śmiało podążają za aktualnymi trendami, dostarczając na rynek produkty nie tylko nowoczesne, ale wręcz innowacyjne. Wodoodporne podłogi hybrydowe NEXT STEP to bowiem rewolucyjna zmiana w podejściu do naturalnych podłóg. Dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań  drewno zyskuje wysoką wytrzymałość, gwarantującą użytkowanie na lata. Z kolei podłogi winylowe NEXT STEP pozwalają producentowi na wpisanie się w –  ten ciągle rosnący – segment rynku podłóg. Oferta jest również odpowiedzią na potrzeby ludzi młodych oraz tych, którzy szybko chcą przeprowadzić remont.

Wspólny rdzeń

Oba te rozwiązania łączy wspólny mianownik. To innowacyjny rdzeń Denscore, który jest zbudowany z przyjaznych środowisku składników pochodzenia naturalnego. Produkt ten jest więc całkowicie ekologiczny, w pełni wpisując się w filozofię marki. – Kolekcja NEXT STEP to kolejny krok firmy w stronę działań proekologicznych. To właśnie troska o ekologię oraz nowoczesne wzornictwo, skłoniły nas do myślenia o wykorzystaniu alternatywnych materiałów do produkcji podłóg drewnianych. Ponieważ, jak wszyscy wiemy, nasze zasoby drewna powoli się kurczą, staramy się spojrzeć proeko na materiały alternatywne, przynajmniej dla części budowy produktu, jak np. rdzeń. Ponadto naszą misją jest, aby być jak najbliżej klienta i dostarczać mu nowoczesne podłogi, które będą fundamentem na lata, także w takich pomieszczeniach jak kuchnia czy łazienka – wyjaśnia Dorota Karbowska-Zawadzka, Marketing Manager Barlinek.

Wodoodporne podłogi drewniane

Uniwersalna uroda drewna

Za innowacyjnymi rozwiązaniami idzie w parze piękne wzornictwo, podkreślające tradycje firmy. Znany z zamiłowania do naturalnych materiałów Barlinek, po raz kolejny udowodnił, że to właśnie drewno jest tym surowcem, który czyni wnętrza uniwersalnymi i ponadczasowymi. Podłogi NEXT STEP zarówno te hybrydowe, z warstwą wierzchnią drewna, jak i te winylowe, perfekcyjnie odwzorowujące ten naturalny materiał , dają unikalne wrażenia. Dzięki nowoczesnym technologiom, firma poszerza spectrum swoich odbiorców i trafia do niemal wszystkich klientów, oferując podłogi naturalne, nowoczesne i o wyjątkowej jakości. www.barlinek.com

Więcej o firmie:

Grupa Barlinek jest wiodącym producentem warstwowych podłóg drewnianych na świecie o potencjale produkcji ponad 12 mln m2 rocznie. Najważniejszym oferowanym produktem jest Deska Barlinecka – warstwowa podłoga ze szlachetnych gatunków drewna rodzimego i egzotycznego. Sprzedaż podłóg prowadzona jest do 75 krajów na 6 kontynentach. Znajdują one zastosowanie nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach, ale również w obiektach użyteczności publicznej – biurach, hotelach, galeriach handlowych i sklepach, kinach, teatrach, muzeach itd. Portfolio marki uzupełniają podłogi specjalistyczne Barkiet Sport, stosowane m.in. w halach i salach sportowych, klubach fitness, salach tanecznych i boiskach do squash’a. Marka oferuje również pełną gamę akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg oraz znane z wysokiej jakości biopaliwa drzewne: pelet drzewny i brykiet kominkowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.