#TREND: Łazienka na wagę złota
Po latach popularności minimalistycznych aranżacji nadszedł czas na zmiany. Do przestrzeni sanitarnych wkraczają złote akcenty. Nie ma tu jednak przepychu i przesadzonych stylizacji, jest za to spójność i harmonia. Szlachetne barwy i materiały znajdują odzwierciedlenie w detalach.
Nawet najmniejsze elementy mają istotne znaczenie w aranżacji. Często stają się punktem centralnym i niczym biżuteria nadają ton całej stylizacji. Dlatego też urządzając łazienkę warto przemyśleć w szczególności dobór takich rozwiązań, jak armatura sanitarna, przycisk spłukujący czy odwodnienie prysznicowe. W tym przypadku wachlarz możliwości jest szeroki, bowiem złoto niejedno ma oblicze.
Nowoczesny romantyzm
Pierwszą propozycją jest czerwone złoto. Sprawdzi się w łazienkach urządzonych w kobiecym stylu, w których subtelny wdzięk, szlachetne materiały i wyraziste akcenty wzajemnie się uzupełniają. W porównaniu do klasycznej wersji jest bardziej delikatne, stonowane i minimalistyczne. To propozycja dla osób ceniących z jednej strony ponadczasowość w aranżacji, z drugiej – lekkość i nowoczesną elegancję. Czerwone złoto współgra stylistycznie z bielą, ciepłymi beżami, pudrowym różem, kremowymi i szampańskimi odcieniami.
Dobra optyka
Złoto w wersji klasycznej wprowadza do wnętrza ciepło i elegancję. Niezwykle ważne jest, aby zestawić je z bardziej stonowanymi barwami, takimi jak biel i czerń. Taka kolorystyka pozwoli wydobyć jego urok i nadać aranżacji wyrafinowany charakter. Warto także zadbać o spójność wizualną. Teraz, dzięki innowacyjnej technologii i powłokom PVD, możemy dopasować do armatury sanitarnej także przycisk spłukujący i profil prysznicowy. Takie rozwiązania pozwolą nam zadbać o harmonię i stworzyć ponadczasowe wnętrze.
Polecane do łazienki na wagę złota:
Przycisk TECEsquare II i profil prysznicowy TECEdrainprofile w kolorze czerwonego złota
Przycisk TECEsquare II i profil prysznicowy TECEdrainprofile w kolorze złota optycznego
Szklany przycisk TECEsquare

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.