Trend domowego sanktuarium w interpretacji BoConcept
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Zapowiedź nadejścia jesieni w wielu z nas wzbudza chęć zaszycia się w cieplutkim, domowym zaciszu. Otuleni puszystym kocem, z zapasem gorącej herbaty pod ręką, pragniemy odciąć się od świata i pogody, która z dnia na dzień coraz bardziej daje się we znaki. Potrzebę tworzenia domowego sanktuarium doskonale rozumie marka BoConcept, która jako lekarstwo na jesienną melancholię proponuje stylowy duński design.
Pojęcie domowego azylu nabiera w tym roku szczególnego znaczenia z jeszcze jednego powodu. Mając w pamięci wiosenny lockdown wywołany pandemią koronawirusa, chcemy być pod każdym względem przygotowani na zapowiadaną drugą falę zachorowań. Chodzi nie tylko o budowanie odporności organizmu, ale także o zapewnienie sobie i bliskim komfortowych warunków codziennego funkcjonowania. W naszych mieszkaniach i domach pragniemy przede wszystkim czuć się wygodnie, bezpiecznie i swobodnie, dlatego coraz bardziej doceniamy dobry design. BoConcept – marka kojarzona z wysoką jakością, funkcjonalnością i ponadczasowym skandynawskim wzornictwem, proponuje na ten sezon nowy trend „Styling for Sanctuary”.
Nie daj się jesiennej chandrze
Przytulne, otulające miękkością wnętrza to idealny przepis na prywatny azyl, w którym bez żalu oderwiemy się od zewnętrznego świata. Bazą takiej aranżacji są przyjemne w dotyku tkaniny: plusze, aksamity i welury – to one w największym stopniu odpowiadają za ciepły, domowy nastrój. Grube, puszyste dywany, poduszki i narzuty to tej jesieni absolutny must have.
Pozytywnie na nasze poczucie bezpieczeństwa wpływają również elementy wystroju o miękkich, organicznych kształtach. Wśród propozycji BoContept na nadchodzący sezon prym wiodą kanapy, fotele oraz krzesła i stoły o zaokrąglonych liniach, utrzymane w stonowanej kolorystyce, pozbawionej wyrazistych deseni i wzorów. Odnajdziemy tu proste formy i ponadczasową elegancję, które od lat wyróżniają duńską markę. W stworzeniu uspokajającego, sprzyjającego wyciszeniu klimatu oraz spójnej wzorniczo przestrzeni pomocne będą fotele Charlotte i Dublin, sofa Ottawa, sofa i fotel Chelsea, łóżko Oxford, jadalnia i stoliki kawowe Madrid, a także nowe krzesło do jadalni Princeton i stół Kingston.
Jakość spod znaku BoConcept
Poza przytulnością, otulającymi niczym kokon, miękkimi formami i kojącą kolorystyką barw ziemi, komfort domowego zacisza budują także rzemieślnicze detale. Idealnym wykończeniem stylizacji domowego sanktuarium będą proste i eleganckie dodatki. Na jesień BoConcept proponuje ręcznie wykańczane naczynia z ceramiki oraz naturalnego łupku. Dopracowany w szczegółach design i precyzyjne wykonanie dają poczucie obcowania z dziełem ludzkich rąk – bezcenne w dzisiejszym zdigitalizowanym świecie.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.