Komunikaty PR

Trend domowego sanktuarium w interpretacji BoConcept

2020-09-09  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Zapowiedź nadejścia jesieni w wielu z nas wzbudza chęć zaszycia się w cieplutkim, domowym zaciszu. Otuleni puszystym kocem, z zapasem gorącej herbaty pod ręką, pragniemy odciąć się od świata i pogody, która z dnia na dzień coraz bardziej daje się we znaki. Potrzebę tworzenia domowego sanktuarium doskonale rozumie marka BoConcept, która jako lekarstwo na jesienną melancholię proponuje stylowy duński design.

Pojęcie domowego azylu nabiera w tym roku szczególnego znaczenia z jeszcze jednego powodu. Mając w pamięci wiosenny lockdown wywołany pandemią koronawirusa, chcemy być pod każdym względem przygotowani na zapowiadaną drugą falę zachorowań. Chodzi nie tylko o budowanie odporności organizmu, ale także o zapewnienie sobie i bliskim komfortowych warunków codziennego funkcjonowania. W naszych mieszkaniach i domach pragniemy przede wszystkim czuć się wygodnie, bezpiecznie i swobodnie, dlatego coraz bardziej doceniamy dobry design. BoConcept – marka kojarzona z wysoką jakością, funkcjonalnością i ponadczasowym skandynawskim wzornictwem, proponuje na ten sezon nowy trend „Styling for Sanctuary”.

Nie daj się jesiennej chandrze

Przytulne, otulające miękkością wnętrza to idealny przepis na prywatny azyl, w którym bez żalu oderwiemy się od zewnętrznego świata. Bazą takiej aranżacji są przyjemne w dotyku tkaniny: plusze, aksamity i welury – to one w największym stopniu odpowiadają za ciepły, domowy nastrój. Grube, puszyste dywany, poduszki i narzuty to tej jesieni absolutny must have.

Pozytywnie na nasze poczucie bezpieczeństwa wpływają również elementy wystroju o miękkich, organicznych kształtach. Wśród propozycji BoContept na nadchodzący sezon prym wiodą kanapy, fotele oraz krzesła i stoły o zaokrąglonych liniach, utrzymane w stonowanej kolorystyce, pozbawionej wyrazistych deseni i wzorów. Odnajdziemy tu proste formy i ponadczasową elegancję, które od lat wyróżniają duńską markę. W stworzeniu uspokajającego, sprzyjającego wyciszeniu klimatu oraz spójnej wzorniczo przestrzeni pomocne będą fotele Charlotte i Dublin, sofa Ottawa, sofa i fotel Chelsea, łóżko Oxford, jadalnia i stoliki kawowe Madrid, a także nowe krzesło do jadalni Princeton i stół Kingston.

Jakość spod znaku BoConcept

Poza przytulnością, otulającymi niczym kokon, miękkimi formami i kojącą kolorystyką barw ziemi, komfort domowego zacisza budują także rzemieślnicze detale. Idealnym wykończeniem stylizacji domowego sanktuarium będą proste i eleganckie dodatki. Na jesień BoConcept proponuje ręcznie wykańczane naczynia z ceramiki oraz naturalnego łupku. Dopracowany w szczegółach design i precyzyjne wykonanie dają poczucie obcowania z dziełem ludzkich rąk – bezcenne w dzisiejszym zdigitalizowanym świecie.

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE Biuro prasowe
2024-07-10 | 16:20

Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE

Lipiec to miesiąc zagranicznych eskapad i odkrywania uroków różnych zakątków świata. Tych wszystkich, którzy kochają Włochy i właśnie ten kraj
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.