Komunikaty PR

Trend domowego sanktuarium w interpretacji BoConcept

2020-09-09  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Zapowiedź nadejścia jesieni w wielu z nas wzbudza chęć zaszycia się w cieplutkim, domowym zaciszu. Otuleni puszystym kocem, z zapasem gorącej herbaty pod ręką, pragniemy odciąć się od świata i pogody, która z dnia na dzień coraz bardziej daje się we znaki. Potrzebę tworzenia domowego sanktuarium doskonale rozumie marka BoConcept, która jako lekarstwo na jesienną melancholię proponuje stylowy duński design.

Pojęcie domowego azylu nabiera w tym roku szczególnego znaczenia z jeszcze jednego powodu. Mając w pamięci wiosenny lockdown wywołany pandemią koronawirusa, chcemy być pod każdym względem przygotowani na zapowiadaną drugą falę zachorowań. Chodzi nie tylko o budowanie odporności organizmu, ale także o zapewnienie sobie i bliskim komfortowych warunków codziennego funkcjonowania. W naszych mieszkaniach i domach pragniemy przede wszystkim czuć się wygodnie, bezpiecznie i swobodnie, dlatego coraz bardziej doceniamy dobry design. BoConcept – marka kojarzona z wysoką jakością, funkcjonalnością i ponadczasowym skandynawskim wzornictwem, proponuje na ten sezon nowy trend „Styling for Sanctuary”.

Nie daj się jesiennej chandrze

Przytulne, otulające miękkością wnętrza to idealny przepis na prywatny azyl, w którym bez żalu oderwiemy się od zewnętrznego świata. Bazą takiej aranżacji są przyjemne w dotyku tkaniny: plusze, aksamity i welury – to one w największym stopniu odpowiadają za ciepły, domowy nastrój. Grube, puszyste dywany, poduszki i narzuty to tej jesieni absolutny must have.

Pozytywnie na nasze poczucie bezpieczeństwa wpływają również elementy wystroju o miękkich, organicznych kształtach. Wśród propozycji BoContept na nadchodzący sezon prym wiodą kanapy, fotele oraz krzesła i stoły o zaokrąglonych liniach, utrzymane w stonowanej kolorystyce, pozbawionej wyrazistych deseni i wzorów. Odnajdziemy tu proste formy i ponadczasową elegancję, które od lat wyróżniają duńską markę. W stworzeniu uspokajającego, sprzyjającego wyciszeniu klimatu oraz spójnej wzorniczo przestrzeni pomocne będą fotele Charlotte i Dublin, sofa Ottawa, sofa i fotel Chelsea, łóżko Oxford, jadalnia i stoliki kawowe Madrid, a także nowe krzesło do jadalni Princeton i stół Kingston.

Jakość spod znaku BoConcept

Poza przytulnością, otulającymi niczym kokon, miękkimi formami i kojącą kolorystyką barw ziemi, komfort domowego zacisza budują także rzemieślnicze detale. Idealnym wykończeniem stylizacji domowego sanktuarium będą proste i eleganckie dodatki. Na jesień BoConcept proponuje ręcznie wykańczane naczynia z ceramiki oraz naturalnego łupku. Dopracowany w szczegółach design i precyzyjne wykonanie dają poczucie obcowania z dziełem ludzkich rąk – bezcenne w dzisiejszym zdigitalizowanym świecie.

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić? Biuro prasowe
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element
Dom Luksus, który nie przytłacza
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które
Dom Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
2024-12-23 | 10:00

Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną

Ponad dwie dekady zawodowych doświadczeń, długa lista zrealizowanych projektów oraz setki rozmów z klientami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby i dopasować do nich kształt

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.