Komunikaty PR

Trendy kolorystyczne na 2022 rok według Beckers

2022-03-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Subtelna klasyka, wysmakowana elegancja i pogoda ducha – tak w skrócie można opisać trendy kolorystyczne na 2022 rok farb Beckers. Wśród wytypowanych na ten rok kolorów pojawiły się stonowane beże i szarości, głębokie błękity i zielenie, a także tak radosne tonacje jak pastelowy róż czy nasycona czerwień. Przypisane do trzech rodzin barw – In Beige We Trust, Sea Ya i Hey Stylish pozwalają stworzyć intrygujące, ponadczasowe projekty i nadać domowym wnętrzom bardziej osobisty wymiar. 

Pod nazwą In Beige We Trust kryją się inspirowane naturalnymi materiałami stonowane i wyważone tonacje, które wprowadzają do domu spokój i pozwalają wykreować prywatną oazę relaksu. Ta rodzina kolorów stanowi rozszerzenie palet bieli i szarości – odcieni neutralnych, ale z dynamiczną nutą. To właściwe miejsce dla ciepłych beżów, stalowych tonów i jasnych brązów z kolekcji Beckers Designer Collection. W aranżacjach utrzymanych w tej kolorystyce klasyka harmonijnie przeplata się z nostalgią i tworzy przytulne, spersonalizowane wnętrza, opowiadające swoją unikalną historię.

Hey Stylish to rodzina pełnych klasy i szlachetności barw, które urzekają głębią i stylem. Nie mogło więc zabraknąć w niej granatu, grafitowej szarości czy butelkowej zieleni, które tworzą wyjątkowe zestawienia z bardziej stonowanymi odpowiednikami. Asystują im miękkie tkaniny i połyskujące dodatki, za pomocą których można wykreować nastrojowe, a zarazem szalenie gustowne kompozycje. Wnętrza w kolorach Hey Stylish otulają ciepłem i bliskością, uwodząc jednocześnie subtelną elegancją.

Ożywcze kontrasty, fantazyjne połączenia i pogodna kolorystyka to z kolei atrybuty rodziny barw Sea Ya. W towarzystwie jasnych beżów i brązów można tu znaleźć zarówno dyskretne pastelowe tonacje, np. intrygujący błękit Poetic, jak i bardziej intensywne odcienie, w tym ciemny Herbarium z palety Beckers Designer Collection. Bo tutaj liczy się wolność i aranżacyjna swoboda. Wyselekcjonowane w tej gamie kolory można śmiało łączyć ze sobą, tworząc nieoczywiste, aczkolwiek pasujące do siebie kombinacje. W efekcie powstają wnętrza, które wręcz tętnią życiem i energią. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.