Komunikaty PR

Trendy łazienkowe od SANPLAST

2023-01-24  |  13:00
Biuro prasowe

Nowy rok to nowe wyzwania, postanowienia, a także trendy. Design nieustannie się zmienia, podążając za spełnianiem oczekiwań użytkowników i tworzeniem uproszczeń. Trendy w aranżacji łazienki w 2023 roku będą nieco inne niż dotychczasowe. Co będzie królować i co stanie się modne?

Rok 2023 zapowiada się jako jedna wielka niewiadoma. Ludzie szukają spokoju i miejsc, w których mogą odpocząć po trudnym i stresującym dniu, a także zapomnieć o otaczającej nas rzeczywistości. Właśnie dlatego popularne stanie się poszukiwanie naturalności, która wywołuje w nas pozytywne skojarzenia, tworząc przyjazną aurę.

Modna łazienka – właśnie taką każdy chciałby mieć. Aby takowa się stała, nie zawsze potrzebne są ogromne budżety. Wystarczy zwrócić uwagę na kilka cennych faktów i szczegółów, które odmienią charakter każdego pomieszczenia. Aby mieć modną łazienkę w 2023 roku, należy pamiętać o naturze, bo w tym kierunku nadal zmierzają najnowsze trendy.

Wszystko na to wskazuje, że w tym roku w projektowaniu łazienek będzie nadal dominował powrót do natury. Odpowiednie wyposażenie łazienki i ceramiki łazienkowej będzie kluczowe w stworzeniu modnej łazienki. We wnętrzach nadal królować będą materiały w szczególności drewno oraz kamień. Coraz więcej zwracamy uwagę na produkty wykonane z naturalnych materiałów: wanny czy brodziki- to właśnie one będą wiodły prym w najbliższych miesiącach. W dalszym ciągu popularne będą rośliny w szczególności te, które dobrze czują się w wysokiej temperaturze i przy dużej wilgotności powietrza,

Większa przestrzeń i harmonia to kolejne elementy, na których skupiać będą się światowe trendy w 2023 roku. Kabina prysznicowa powinna być „lekka”, czyli posiadać duże, szklane tafle, które optycznie powiększają pomieszczenie. Znakomicie sprawdzą się kabiny bez brodzika, te typu Walk-in, czy np. FREEZONE marki SANPLAST, która oferuje bezbarierowe wejście do kabiny.

W minionym roku, wanny wolnostojące zyskały olbrzymią popularność. Wszystko na to wskazuje, że rok 2023 będzie kontynuacją tego trendu, na który decyduje się coraz więcej osób.

Ceramika łazienkowa w 2023 roku powinna być przede wszystkim funkcjonalna, delikatna i minimalistyczna. Właśnie dlatego dominować będą jasne, nablatowe i mineralne umywalki, które dostępne są w ofercie SANPLAST.

Odpowiednie wyposażenie łazienki jest niezwykle ważne. Liczą się zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalne. Nie można jednak zapominać o pozostałych elementach, takich jak kolorystyka, płytki łazienkowe czy dodatki. W 2023 roku kolorystyka pozostanie niezmienna - dominować będą tzw. „kolory ziemi”, czyli barwy piasku, skał, roślinności, światła, powietrza i wody. Wśród płytek ponownie powinny dominować materiały o surowej strukturze, które imitują naturalność. Kafelki łazienkowe imitujące drewno zyskały bardzo dużą popularność w ostatnich czasach, a trend ten będzie się również utrzymywać w 2023 roku.

Nowoczesna i modna łazienka powinna posiadać jak najwięcej elementów imitujących naturalność. Dzięki temu, stanie się ona jeszcze bardziej przytulna, a zastosowanie właściwego wyposażenia, pozwoli na stworzenie wyjątkowego miejsca relaksu.

Ekologiczne rozwiązania, naturalne materiały oraz powrót do natury – to najbardziej wyraziste trendy, które pozostaną z nami z pewnością jeszcze na długi czas. Zainspiruj się którymś z nich, aby stworzyć swoją wymarzoną przestrzeń – pełną relaksu i wyjątkowości.

Więcej inspiracji znajdziesz na www.sanplast.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.