Komunikaty PR

Trendy łazienkowe od SANPLAST

2023-01-24  |  13:00
Biuro prasowe

Nowy rok to nowe wyzwania, postanowienia, a także trendy. Design nieustannie się zmienia, podążając za spełnianiem oczekiwań użytkowników i tworzeniem uproszczeń. Trendy w aranżacji łazienki w 2023 roku będą nieco inne niż dotychczasowe. Co będzie królować i co stanie się modne?

Rok 2023 zapowiada się jako jedna wielka niewiadoma. Ludzie szukają spokoju i miejsc, w których mogą odpocząć po trudnym i stresującym dniu, a także zapomnieć o otaczającej nas rzeczywistości. Właśnie dlatego popularne stanie się poszukiwanie naturalności, która wywołuje w nas pozytywne skojarzenia, tworząc przyjazną aurę.

Modna łazienka – właśnie taką każdy chciałby mieć. Aby takowa się stała, nie zawsze potrzebne są ogromne budżety. Wystarczy zwrócić uwagę na kilka cennych faktów i szczegółów, które odmienią charakter każdego pomieszczenia. Aby mieć modną łazienkę w 2023 roku, należy pamiętać o naturze, bo w tym kierunku nadal zmierzają najnowsze trendy.

Wszystko na to wskazuje, że w tym roku w projektowaniu łazienek będzie nadal dominował powrót do natury. Odpowiednie wyposażenie łazienki i ceramiki łazienkowej będzie kluczowe w stworzeniu modnej łazienki. We wnętrzach nadal królować będą materiały w szczególności drewno oraz kamień. Coraz więcej zwracamy uwagę na produkty wykonane z naturalnych materiałów: wanny czy brodziki- to właśnie one będą wiodły prym w najbliższych miesiącach. W dalszym ciągu popularne będą rośliny w szczególności te, które dobrze czują się w wysokiej temperaturze i przy dużej wilgotności powietrza,

Większa przestrzeń i harmonia to kolejne elementy, na których skupiać będą się światowe trendy w 2023 roku. Kabina prysznicowa powinna być „lekka”, czyli posiadać duże, szklane tafle, które optycznie powiększają pomieszczenie. Znakomicie sprawdzą się kabiny bez brodzika, te typu Walk-in, czy np. FREEZONE marki SANPLAST, która oferuje bezbarierowe wejście do kabiny.

W minionym roku, wanny wolnostojące zyskały olbrzymią popularność. Wszystko na to wskazuje, że rok 2023 będzie kontynuacją tego trendu, na który decyduje się coraz więcej osób.

Ceramika łazienkowa w 2023 roku powinna być przede wszystkim funkcjonalna, delikatna i minimalistyczna. Właśnie dlatego dominować będą jasne, nablatowe i mineralne umywalki, które dostępne są w ofercie SANPLAST.

Odpowiednie wyposażenie łazienki jest niezwykle ważne. Liczą się zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalne. Nie można jednak zapominać o pozostałych elementach, takich jak kolorystyka, płytki łazienkowe czy dodatki. W 2023 roku kolorystyka pozostanie niezmienna - dominować będą tzw. „kolory ziemi”, czyli barwy piasku, skał, roślinności, światła, powietrza i wody. Wśród płytek ponownie powinny dominować materiały o surowej strukturze, które imitują naturalność. Kafelki łazienkowe imitujące drewno zyskały bardzo dużą popularność w ostatnich czasach, a trend ten będzie się również utrzymywać w 2023 roku.

Nowoczesna i modna łazienka powinna posiadać jak najwięcej elementów imitujących naturalność. Dzięki temu, stanie się ona jeszcze bardziej przytulna, a zastosowanie właściwego wyposażenia, pozwoli na stworzenie wyjątkowego miejsca relaksu.

Ekologiczne rozwiązania, naturalne materiały oraz powrót do natury – to najbardziej wyraziste trendy, które pozostaną z nami z pewnością jeszcze na długi czas. Zainspiruj się którymś z nich, aby stworzyć swoją wymarzoną przestrzeń – pełną relaksu i wyjątkowości.

Więcej inspiracji znajdziesz na www.sanplast.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.