Trendy łazienkowe od SANPLAST
Nowy rok to nowe wyzwania, postanowienia, a także trendy. Design nieustannie się zmienia, podążając za spełnianiem oczekiwań użytkowników i tworzeniem uproszczeń. Trendy w aranżacji łazienki w 2023 roku będą nieco inne niż dotychczasowe. Co będzie królować i co stanie się modne?
Rok 2023 zapowiada się jako jedna wielka niewiadoma. Ludzie szukają spokoju i miejsc, w których mogą odpocząć po trudnym i stresującym dniu, a także zapomnieć o otaczającej nas rzeczywistości. Właśnie dlatego popularne stanie się poszukiwanie naturalności, która wywołuje w nas pozytywne skojarzenia, tworząc przyjazną aurę.
Modna łazienka – właśnie taką każdy chciałby mieć. Aby takowa się stała, nie zawsze potrzebne są ogromne budżety. Wystarczy zwrócić uwagę na kilka cennych faktów i szczegółów, które odmienią charakter każdego pomieszczenia. Aby mieć modną łazienkę w 2023 roku, należy pamiętać o naturze, bo w tym kierunku nadal zmierzają najnowsze trendy.
Wszystko na to wskazuje, że w tym roku w projektowaniu łazienek będzie nadal dominował powrót do natury. Odpowiednie wyposażenie łazienki i ceramiki łazienkowej będzie kluczowe w stworzeniu modnej łazienki. We wnętrzach nadal królować będą materiały w szczególności drewno oraz kamień. Coraz więcej zwracamy uwagę na produkty wykonane z naturalnych materiałów: wanny czy brodziki- to właśnie one będą wiodły prym w najbliższych miesiącach. W dalszym ciągu popularne będą rośliny w szczególności te, które dobrze czują się w wysokiej temperaturze i przy dużej wilgotności powietrza,
Większa przestrzeń i harmonia to kolejne elementy, na których skupiać będą się światowe trendy w 2023 roku. Kabina prysznicowa powinna być „lekka”, czyli posiadać duże, szklane tafle, które optycznie powiększają pomieszczenie. Znakomicie sprawdzą się kabiny bez brodzika, te typu Walk-in, czy np. FREEZONE marki SANPLAST, która oferuje bezbarierowe wejście do kabiny.
W minionym roku, wanny wolnostojące zyskały olbrzymią popularność. Wszystko na to wskazuje, że rok 2023 będzie kontynuacją tego trendu, na który decyduje się coraz więcej osób.
Ceramika łazienkowa w 2023 roku powinna być przede wszystkim funkcjonalna, delikatna i minimalistyczna. Właśnie dlatego dominować będą jasne, nablatowe i mineralne umywalki, które dostępne są w ofercie SANPLAST.
Odpowiednie wyposażenie łazienki jest niezwykle ważne. Liczą się zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalne. Nie można jednak zapominać o pozostałych elementach, takich jak kolorystyka, płytki łazienkowe czy dodatki. W 2023 roku kolorystyka pozostanie niezmienna - dominować będą tzw. „kolory ziemi”, czyli barwy piasku, skał, roślinności, światła, powietrza i wody. Wśród płytek ponownie powinny dominować materiały o surowej strukturze, które imitują naturalność. Kafelki łazienkowe imitujące drewno zyskały bardzo dużą popularność w ostatnich czasach, a trend ten będzie się również utrzymywać w 2023 roku.
Nowoczesna i modna łazienka powinna posiadać jak najwięcej elementów imitujących naturalność. Dzięki temu, stanie się ona jeszcze bardziej przytulna, a zastosowanie właściwego wyposażenia, pozwoli na stworzenie wyjątkowego miejsca relaksu.
Ekologiczne rozwiązania, naturalne materiały oraz powrót do natury – to najbardziej wyraziste trendy, które pozostaną z nami z pewnością jeszcze na długi czas. Zainspiruj się którymś z nich, aby stworzyć swoją wymarzoną przestrzeń – pełną relaksu i wyjątkowości.
Więcej inspiracji znajdziesz na www.sanplast.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.