Trwa internetowy konkurs Opoczno
Jeszcze do 5 grudnia 2021 r. można wziąć udział w internetowym konkursie marki Opoczno na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio tego producenta płytek ceramicznych i gresów. Na zwycięzców czekają nagrody oraz medialne wsparcie.
W konkursie Opoczno mogą wziąć udział zarówno profesjonaliści, jak i młodzi adepci zawodu, w tym studenci wydziałów projektowania wnętrz i designu. Zgłoszenie udziału w formie publikacji na profilu w social media projektu z zastosowaniem kolekcji z oferty polskiej marki, to znakomita szansa na zaprezentowanie swoich prac szerokiej społeczności osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Na laureatów konkursu czekają nagrody pieniężne jak również w postaci promocji projektu i autora w mediach ogólnopolskich oraz kanałach własnych Opoczno.
- Jednym ze sposobów dotarcia do nowych klientów jest udział w konkursach adresowanych nie tylko do młodych projektantów. – mówi architektka wnętrz Iza Gemzała, jurorka konkursu. - Tym bardziej, że za organizacją konkursów stoją zazwyczaj duże marki, takie jak Opoczno, które dzięki swojej rozpoznawalności wspierają początkujących architektów wnętrz w dotarciu do szerszej grupy odbiorców. Udział w konkursie poza atrakcyjną i przydatną na każdym etapie działalności nagrodą pieniężną, daje też możliwość zaistnienia w ogólnopolskich mediach. To doskonały sposób na znalezienie swojego pierwszego i każdego kolejnego klienta.
Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” kieruje uwagę na współczesne potrzeby użytkowników. Zgodnie z ideą konkursu, marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne. Najlepsze projekty wybrane przez jury, zaprezentowane na stronie www.opoczno.eu będą stanowić bogatą bazę inspiracji dla wszystkich poszukujących pomysłów na wykreowanie swojej wymarzonej domowej przestrzeni.
- Udział w konkursie to dla architektów i projektantów wnętrz zarówno szansa na zdobycie nagród, jak też doskonała okazja, aby zaprezentować swoje projekty i dotrzeć do nowych klientów. Dzisiaj niemal wszyscy kupujemy obrazem, dlatego tym bardziej warto pokazać swój talent i potencjał. Sprzyja temu również prosta forma konkursu prowadzonego w mediach społecznościowych - podkreśla Agnieszka Gumińska, współzałożycielka portalu PLNDesig.pl, patrona medialnego konkursu.
Projekty można zgłaszać jeszcze do 5 grudnia 2021 roku. Aby wziąć udział w konkursie należy:
- oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci
- w poście napisać krótko, dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę
- oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle
- praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń)
Projekty konkursowe oceniać będą: Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno, Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu White Mad i portalu WhiteMad.pl, Agnieszka Gumińska, promotorka polskiego designu i współtwórczyni portalu PLNDesign.pl, Grzegorz Goworek, architekt wnętrz, współzałożyciel STUDIOORGANIC, Iza Gemzała, architektka wnętrz, właścicielka pracowni Prosty Plan, Patrycja Jakuć, Design Manager, Opoczno.
Na autorów najlepszych projektów czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości 6000 zł oraz szeroka promocja projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.