Komunikaty PR

Trwa internetowy konkurs Opoczno

2021-11-29  |  17:00
Biuro prasowe

Jeszcze do 5 grudnia 2021 r. można wziąć udział w internetowym konkursie marki Opoczno na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio tego producenta płytek ceramicznych i gresów. Na zwycięzców czekają nagrody oraz medialne wsparcie.

W konkursie Opoczno mogą wziąć udział zarówno profesjonaliści, jak i młodzi adepci zawodu, w tym studenci wydziałów projektowania wnętrz i designu. Zgłoszenie udziału w formie publikacji na profilu w social media projektu z zastosowaniem kolekcji z oferty polskiej marki, to znakomita szansa na zaprezentowanie swoich prac szerokiej społeczności osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Na laureatów konkursu czekają nagrody pieniężne jak również w postaci promocji projektu i autora w mediach ogólnopolskich oraz kanałach własnych Opoczno.

- Jednym ze sposobów dotarcia do nowych klientów jest udział w konkursach adresowanych nie tylko do młodych projektantów. – mówi architektka wnętrz Iza Gemzała, jurorka konkursu. - Tym bardziej, że za organizacją konkursów stoją zazwyczaj duże marki, takie jak Opoczno, które dzięki swojej rozpoznawalności wspierają początkujących architektów wnętrz w dotarciu do szerszej grupy odbiorców. Udział w konkursie poza atrakcyjną i przydatną na każdym etapie działalności nagrodą pieniężną, daje też możliwość zaistnienia w ogólnopolskich mediach. To doskonały sposób na znalezienie swojego pierwszego i każdego kolejnego klienta.

Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” kieruje uwagę na współczesne potrzeby użytkowników. Zgodnie z ideą konkursu, marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne. Najlepsze projekty wybrane przez jury, zaprezentowane na stronie www.opoczno.eu będą stanowić bogatą bazę inspiracji dla wszystkich poszukujących pomysłów na wykreowanie swojej wymarzonej domowej przestrzeni.

-  Udział w konkursie to dla architektów i projektantów wnętrz zarówno szansa na zdobycie nagród, jak też doskonała okazja, aby zaprezentować swoje projekty i dotrzeć do nowych klientów. Dzisiaj niemal wszyscy kupujemy obrazem, dlatego tym bardziej warto pokazać swój talent i potencjał. Sprzyja temu również prosta forma konkursu prowadzonego w mediach społecznościowych - podkreśla Agnieszka Gumińska, współzałożycielka portalu PLNDesig.pl, patrona medialnego konkursu.

Projekty można zgłaszać jeszcze do 5 grudnia 2021 roku. Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci
  • w poście napisać krótko, dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę
  • oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle
  • praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń)

Projekty konkursowe oceniać będą: Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno, Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu White Mad i portalu WhiteMad.pl, Agnieszka Gumińska, promotorka polskiego designu i współtwórczyni portalu PLNDesign.pl, Grzegorz Goworek, architekt wnętrz, współzałożyciel STUDIOORGANIC, Iza Gemzała, architektka wnętrz, właścicielka pracowni Prosty Plan, Patrycja Jakuć, Design Manager, Opoczno.

Na autorów najlepszych projektów czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości 6000 zł oraz szeroka promocja projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.