Komunikaty PR

Trwałe i szybkie połączenie – złączki S-Press PLUS od Uponor

2020-09-25  |  11:00
Biuro prasowe

Niesprzyjające warunki na budowie, niewystarczający dopływ światła czy pośpiech – to tylko niektóre z czynników utrudniających pracę podczas montażu instalacji wewnętrznych. Dzięki unikatowej technologii wskaźnika prawidłowego zaciśnięcia i szybkiej, 3-etapowej instalacji, złączki S-Press PLUS od Uponor zapewniają trwałe i szczelne połączenie pomiędzy rurami wielowarstwowymi.

S-Press PLUS nie wymagają fazowania i kalibracji. Dzięki temu w przypadku łazienek z trzema punktami poboru wody, czas montażu, w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań, jest skrócony nawet o 25% i o 50% w stosunku do złączek zaciskowych oraz gwintowanych.

Nowy, zoptymalizowany profil złączki umożliwia sprawniejsze połączenie z rurą bezpośrednio po ucięciu bez konieczności używania siły. Kolorowa folia wokół tulei nie tylko pomaga w odróżnieniu rozmiarów złączek, ale także sygnalizuje, czy zacisk został już wykonany. Możemy ją swobodnie zdjąć dopiero wtedy, gdy tuleja na złączce zostanie zaprasowana. Ponadto, jeżeli połączenie nie zostało zaprasowane, to przy próbie szczelności złączka będzie przeciekać, nawet przy bardzo niskim ciśnieniu. Do tej pory nie było to tak oczywiste – skutki pojawiały się często dopiero po dłuższym użytkowaniu przez domowników, jednak wtedy na korektę było już za późno – tłumaczy Piotr Serafin, ekspert techniczny z firmy Uponor.

S-Press PLUS wytrzymuje nagłe obciążenia mechaniczne wytwarzane na skutek m.in. wstrząsów. Podczas próby rozciągania, przy stałej prędkości 100 mm/min, złączka okazała się odporna na oddziaływanie siły na poziomie 1600 N, co przekłada się na jej niezawodność w nawet najtrudniejszych warunkach, jak i rozbudowane oraz skomplikowane instalacje w wielkopowierzchniowych obiektach. Wszystkie materiały, które zostały wykorzystane do konstrukcji S-Press PLUS, są wysoce odporne na korozję, miękką wodę, a także niskie stężenie jonów wapnia i magnezu, dzięki czemu połączenie odznacza się najwyższym stopniem higieniczności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.