Komunikaty PR

Trzy nowe kolekcje Ceramiki Paradyż inspirowane betonem

2020-10-13  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Ceramika Paradyż prezentuje kolejne trzy nowości produktowe z setu Home of Concrete. Każda z nich to niezwykłe połączenie betonu i kamienia. Ich minimalistyczny design nie idzie na kompromis! Dzięki tym kolekcjom już nie trzeba wybierać pomiędzy elegancją a wyrazistością, czy surową subtelnością a dynamiką czerpaną wprost z natury.

 

Płytki Desertdust, Industrialdust i Silkdust to doskonała propozycja dla osób, które urządzając swoje domy i mieszkania chcą wprowadzić do nich modny wystrój, harmonię oraz odrobinę ekstrawagancji. Są one przykładem kolejnej udanej wariacji polskiego producenta na temat cieszącego się popularnością od kilku sezonów betonu. Doskonale sprawdzą się we wszystkich wnętrzach, na zewnątrz budynków oraz w obiektach inwestycyjnych.

 

Ciepło pustyni

Desertdust to płytki, które wniosą do domu ciepło rozgrzanej, pustynnej doliny Coachella. Powstały z wyjątkowego połączenia naturalnych barw zamkniętych w surowym betonie. To kolekcja dla tych, którzy swój dom chcą wypełnić autentycznym, wyrazistym stylem – pełnym dynamiki czerpanej wprost z natury. Stonowane kolory gliny, grafitu i antracytu zostały przełamane odcieniami indygo oraz wtrąceniami połyskujących skalnych ziaren. Desertdust to zatem jednocześnie ekspresja i elegancja – bez kompromisów!

 

Esencja siły i spokoju 

Surowy minimalizm, który zachwyca majestatycznym spokojem – to najważniejsze cechy kolekcji Industialdust. Betonową strukturę wzbogacają drobiny pyłu, co nadaje wnętrzu ekspresji. Loftowa estetyka emanuje prostotą i tworzy solidną bazę dla bezkompromisowych aranżacji. Uniwersalne odcienie głębokiej szarości w połączeniu z grafiką ziarnistego cementu zapewnią to, co w domu najważniejsze – poczucie spokoju, wewnętrznej siły i bezpieczeństwa.

 

Połysk drogocennego jedwabiu

W kolekcji Silkdust nie ma miejsca na kompromisy między modą a ponadczasowością lub wyrazistością a elegancją. Płytki stanowią doskonały przykład połączenia dyskretnego połysku drogocennego jedwabiu z surową subtelnością betonu. Piaskowe odcienie ocieplą wnętrze i stworzą pełną możliwości bazę do aranżacji w zgodzie z indywidualnym stylem. Pełną wolność ekspresji zapewnią też dostępne w kolekcji dekoracje o geometrycznym rysunku, inspirowanym szalunkiem.

 

Home of Concrete

Wszystkie trzy kolekcje są częścią zaprezentowanego pod koniec sierpnia nowego setu wdrożeń polskiego producenta - Home of Concrete, który został opracowany w oparciu o nowatorskie podejście do grafiki cementowej - concrete mix oraz zastosowanie specjalnych technologii zdobniczych. Każda z kolekcji z setu Home of Concrete wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków.

 

 

 

Elementy kolekcji

 

Desertdust:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm

Kolory: beige, taupe, grafit

Powierzchnia: matowa

Cena: 59,8x59,8 cm - 105,78 zł m2, 59,8x119,8 – 135,30 zł m2

 

Industrialdust:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm, 19,8x17,1 cm

Kolory: light grys,grys, grafit, taupe

Powierzchnia: matowa

Cena: 59,8x59,8 cm - 105,78 zł m2, 59,8x119,8 - 135,30 zł m2; 19,8x17,1- 149,94 zł m2

 

Silkdust:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm

Kolory: light beige, beige, light grys, grys

Powierzchnia: matowa, półpoler, efekt jedwabnego pyłu

Cena: 59,8x59,8 cm – 105,78 zł m2, 59,8x119,8 - 135,30 zł m2; półpoler 59,8x119,8 - 153,75 zł m2; dekor 59,8x119,8 – 169,74 zł m2

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.