Komunikaty PR

Tylko do jutra można oglądać wystawę must have!

2022-05-27  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Pomimo, że święto designu i kreatywności w minioną niedzielę zakończyło się, to jednak nie koniec festiwalowych emocji. Wciąż można doświadczyć wyjątkowych emocji i estetycznych wrażeń, które przez jedenaście dni towarzyszyły gościom przybywającym na Łódź Design Festival. A to wszystko za sprawą długiej listy wystaw, które nadal są dostępne dla zwiedzających. Choć niektóre z nich trwają nawet do końca roku, to jednak część dostępna jest tylko… do jutra!

To już ostatni moment, aby zobaczyć wystawę prezentującą wyróżnionych w plebiscycie must have. Do tegorocznej edycji odbywającej się w ramach Łódź Design Festival zgłoszonych zostało aż 425 produktów, natomiast 76 z nich Rada Ekspertów wyróżniła znakiem jakości must have.

„Ten plebiscyt to dla nas wyjątkowe zobowiązanie i odpowiedzialność. A towarzysząca mu wystawa to swego rodzaju rekomendacja konsumencka. Przy wyborze finałowych projektów próbujemy odejść od idei związanych z doskonałością produktu, widzianego tylko przez pryzmat prawidłowego projektowania. Wspólnie z radą ekspertów, wskazujemy raczej przedmioty będące obiektem pożądania współczesnych konsumentów, które odpowiadają na ich różnorodne potrzeby.” – mówi Michał Piernikowski, dyrektor łódzkiego festiwalu i członek Rady Ekspertów.

Wśród nagrodzonych produktów znalazły się m.in.: meble, ubrania, torebki, gry, książki. Wszystkie można obejrzeć w rotundzie Manufaktury na wystawie, która w tym roku przybrała szczególną formę. A to wszystko za sprawą wyjątkowego jubileuszu czyli urodzinowego połączenia: 16-ste urodziny Manufaktury i 16-sta edycja Łódź Design Festival. Urodzinowy wątek został wpleciony w aranżację wystawy, która przyjęła formę… tortu! Na mierzącej ponad 3 metry wysokości i 8 metrów szerokości instalacji, wyeksponowanych zostało ponad 50 wyróżnionych w plebiscycie produktów. Spektakularną prezentację można oglądać TYLKO DO JUTRA w rotundzie galerii handlowej Manufaktury (ul. Drewnowska 58).

Najbardziej doceniany w branży plebiscyt, organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival, wyróżnia najlepsze polskie produkty pochodzące od krajowych projektantów i producentów. Ten nieodpłatnie nadawany znak, jest symbolem jakości na najwyższym poziomie, a firmy, którym został przyznany, mogą posługiwać się nim zarówno w kraju, jak i za granicą. Celem organizatorów łódzkiego festiwalu jest upowszechnianie dobrego polskiego wzornictwa, promowanie biznesu oraz rodzimych projektantów. must have wyrobił sobie markę unikalnej rekomendacji konsumenckiej oraz najbardziej medialnego wydarzenia w branży. Nic dziwnego, że polskie marki i projektanci tak chętnie się zgłaszają do tego plebiscytu.

Partnerem tegorocznego plebiscytu jest jedna z czołowych fabryk porcelany w Polsce - Porcelana Krzysztof.

LISTA WYRÓŻNIONYCH PRODUKTÓW I PROJEKTANTÓW ZNAJDUJE SIĘ PONIŻEJ ORAZ NA STRONIE PLEBISCYTU. ZACHĘCAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NAGRODZONYMI PRODUKTAMI. https://musthave.lodzdesign.com/pl/wyroznieni/2022/

  1. Książka: „Co robią uczucia?”, projekt: Tina Oziewicz (autor), Aleksandra Zając (ilustracje), produkcja: Dwie Siostry / www.wydawnictwodwiesiostry.pl
  2. Linia mebli niestygmatyzujących 4Senior, projekt: Dominika Czechowska, dr inż. Artur Ziółkowski, dr Jacek Ryń, Jan Godlewski, Inez Krupa oraz Elżbieta Maruszczak, produkcja: TOBO / www.tobo.pl
  3. Hybrydowy oczyszczacz powietrza Aria, projekt: Aleksander Matecki, produkcja: Mateko Sp. z o.o. / www.mateko.pl
  4. Komoda Phab, projekt: Piotr Grzybowski, Magdalena Hubka, Współpraca Dominika Lizurej, produkcja: Swallow’s Tail / www.stfurniture.com
  5. Lubrykant WIMIN, projekt: Zespół firmy Spark&Mortar: Anna Troszkiewicz, Izabela Sroka, Radosław Deliś, Justyna Nafalska, Katarzyna Binert, Dominika Rećko, produkcja: Marka WIMIN, firma Spark and Mortar Sp. z o.o. / www.allwimin.com
  6. Kolekcja talerzy ENDE x Aleksandra Waliszewska, projekt: Natalia Gruszecka i Jakub Kwarciński (ENDE) oraz Aleksandra Waliszewska, produkcja: Ende Ceramics / www.endeceramics.pl
  7. Moiré – kolekcja torebek i akcesoriów Chylak, projekt : Zofia Chylak, produkcja: Chylak / www.chylak.com
  8. Kolekcja ZEN, projekt: Grynasz Studio, produckja: Bizzarto / www.bizzarto.com
  9. Peeling do ciała – ŚLIWKA, projekt: Ministerstwo Dobrego Mydła, produkcja: Ministerstwo Dobrego Mydła / www.ministerstwodobregomydla.pl
  10. Opakowanie: Florentynki z miodem, projekt: Pola Dwurnik, produkcja: Loft Kulinarny / www.loftkulinarny.pl
  11. Chusta klimatyczna, projekt: Dominik Cymer, Kasia Lorenz, produkcja: Sklep dla sprawy / www.sklep.dlasprawy.org
  12. Tusz do rzęs Eyes On, projekt: Studio Widok, produkcja: Paese / www.paese.pl
  13. Kolekcja KOBALTOWA 2, projekt: Pol / Sztyma / Wolna (Anna Pol, Marianna Sztyma, Magda Wolna), produkcja: Manufaktura w Bolesławcu / www.facebook.com/polsztymawolna
  14. Kolekcja #Polishfood, projekt: Katarzyna Hetman, produkcja: Hetman Jewelry / www.hetmanjewelry.com
  15. Nomad System, projekt: Agnieszka Możdżer i Dawid Kalemba, produkcja: B-line, marka Miuform / www.miuform.com
  16. Sofa Margo, projekt: Nelson de Araújo, produkcja: Nobonobo / www.nobonobo.pl
  17. Kolekcja ceramiki wanien i umywalek Ovo M+, projekt: Paulina Shacalis, Studio OMNIRES, produkcja: Omnires / www.omnires.com
  18. System akustycznych opraw oświetleniowych „Haloo!”, projekt: Maciej Karpiak, produkcja: Labra / www.instagram.com/labra_lighting
  19. Biurko BOLD, projekt: Marcin Laskowski, produkcja: Tamo / www.tamo.design
  20. Szampony i odżywki w kostce SOAP FOR GLOBE, projekt: Aleksandra Klaman i Anna Komierowska, produkcja: Soap for Globe / www.soapforglobe.com
  21. Kilim Weranda SplotxSPLOT, projekt: Zofia Strumiłło i Przemek Cepak, produkcja: SPLOT&Splot / www.splotkilim.com
  22. Kolekcja luster COSMIC, projekt: Nikodem Szpunar i Kamila Niedzwiedzka, produkcja: Giera Design / www.gieradesign.pl
  23. Krzesło NORMO, projekt: Maja Ganszyniec, produkcja: PROFIM / www.profim.pl
  24. Ceramiczny zestaw do parzenia kawy H. SERVER V60 DRIPER / LAR MUG 200 / SET, projekt: Jakub Sojka, produkcja: FÒBE / www.fobe.eu
  25. OMNIRES CONTOUR, projekt: Paulina Shacalis, Studio OMNIRES, produkcja: OMNIRES / www.omnires.com
  26. Musicon, projekt: Kamil Laszuk, Ida Laszuk, Jakub Kozik, Natalia Komar-Piątyszek, produkcja: Musicon (M Sp. z o.o.) / www.musiconclub.com
  27. Zestaw 2 gier memory: „Z wizytą w wodzie – zwierzęta i rośliny, które spotkasz w polskich wodach / gatunki chronione” oraz „Z wizytą w lesie – zwierzęta, rośliny i grzyby, które spotkasz w polskich lasach / gatunki chronione”, projekt: projekt, ilustracje, wydawnictwo – Katarzyna Walentynowicz, teksty – Paulina Kaucz, wsparcie merytoryczne – Marta Walentynowicz (fot. Piżmak Studio), produkcja: Katarzyna Walentynowicz / www.kasiawalentynowicz.com/produkt/memory-woda, www.kasiawalentynowicz.com/produkt/memory-las
  28. „Pantera Adela i Ekoferajna” – książka dla dzieci, projekt: wydawnictwo – Wydawnictwo Widnokrąg, koncepcja – Kasia Walentynowicz, Paweł F. Majka, tekst – Paweł F. Majka, ilustracje – Kasia Walentynowicz, projekt graficzny – Beata Danowska, produkcja: Wydawnictwo Widnokrąg / www.kasiawalentynowicz.com/portfolio/panteraadela
  29. Brodziki prysznicowe TAKO SLIM, projekt: Maciej Studzieński – Design Director, Mirosław Zapora – Senior Designer, produkcja: CERSANIT / www.cersanit.com.pl
  30. S.O.S. Pies, projekt: Kasia Antczak i Kasia Fryza, produkcja: Wydawnictwo Kropka / www.wydawnictwokropka.com.pl
  31. Krzesło Baltic, projekt: Krystian Kowalski, produkcja: mdd sp. z o. o. / www.mdd.pl
  32. Smolboi, projekt: Adam Szczęsny, produkcja: Yam Yest Design / www.yyd.pl
  33. Kolekcja Tribute to Fangor, projekt: Grzegorz Cebulski, produkcja: Porcelana Krzysztof Sp z o.o. (Marka Kristoff) / www.sklep.porcelana-kristoff.pl
  34. Klamka APRILE PLUMERIA ROZETA RTH SLIM 7MM, projekt: Jan Kochański, produkcja: APRILE / www.sklep.enger.pl
  35. SUMMER – kolekcja pościeli, projekt: Gosia Dziembaj, produkcja: FOONKA / www.foonka.com
  36. Warszachy, projekt: Weronika Łuczak, Julianna Łuczak, Jakub Łuczak, produkcja: Projektowanie Graficzne i Przestrzenne Sp. z o.o. / www.warszachy.pl
  37. Kolekcja wazonów LATO, projekt: Magdalena Kucharska, produkcja: Hadaki / www.hadaki.com
  38. HUG ME, projekt: Bartłomiej Pawlak, Łukasz Stawarski (Pawlak & Stawarski), produkcja: Noti / www.noti.pl
  39. Limitowana kolekcja ceramiki ściennej FRØPT x Nogalska, projekt: Anna Nogalska, produkcja: FRØPT / www.fropt.com
  40. Konsola hal, projekt: Agata Nowak, produkcja: Borcas / www.borcas.eu
  41. Maszyna brajlowska Mountbatten Brailler Tutor, projekt: Zespół Harpo Sp. z o.o. pod kierownictwem Jarosława Urbańskiego, zespół Metaphor Sp. z o.o. Sp.k. – Anna Wróblewska oraz Ekierki Design Studio – Joanna Leciejewska, produkcja: Harpo Sp. z o.o. / www.harpo.com.pl
  42. PURO series: Table, Chair, Bench, projekt: Kaja Ałaszkiewicz i Domenico Russo, produkcja: NUDO design / www.nudo.design
  43. Lampy akustyczne LINE, projekt: Maja Ganszyniec, produkcja: MUTE / www.mute.design
  44. Kolekcja luster Luna, projekt: Aleksandra Giera, produkcja: Giera Design / www.gieradesign.pl
  45. NEBOO CHAIR, projekt: Monika Szyca-Thomas, produkcja: The Good Living&Co / www.thegoodlivingco-113224.shoparena.pl
  46. M jak morze, projekt: Joanna Concejo, produkcja: Wydawnictwo Format / www.wydawnictwoformat.pl
  47. Fotel ALGO, projekt: Nikodem Szpunar, produkcja: NOTI / www.noti.pl
  48. Kolekcja mebli łazienkowych SONET, projekt: Grynasz Studio, produkcja: DEVO / www.devo.pl
  49. Colours of Lost Time, projekt: autor zdjęć: Bownik, skład książki: Magda Burdzyńska, produkcja: Bownikstudio / www.leicastore.pl
  50. Lampa Flexx Jungle, projekt: Kabo&Pydo, produkcja: Flexx / www.flexx.design
  51. Cells, projekt: Wiktoria Lenart, produkcja: Ragaba / www.ragaba.pl
  52. SILESIA zestaw obiektów na stół, projekt: Joanna Leciejewska, Agnieszka Mazurek – EKIERKI design, produkcja: Boomplastic / www.boomplastic.com
  53. Banffy, projekt: Klaudia Janikowska, Yuliya Neronskaya (UAP 2021), produkcja: NOTI / www.noti.pl
  54. SULA, projekt: Bartłomiej Pawlak, Łukasz Stawarski (Pawlak & Stawarski), produkcja: Holme / www.holme.xyz
  55. MIAM, projekt: Bartłomiej Pawlak, Łukasz Stawarski (Pawlak & Stawarski), produkcja: Loft Decora / www.loftdecora.pl
  56. Stół rozkładany Taoz, projekt: Piotr Grzybowski, Magdalena Hubka, produkcja: SWALLOW'S TAIL / www.stfurniture.com
  57. Maselniczka CREMA, projekt: Marta Niemywska-Grynasz i Dawid Grynasz (Grynasz Studio), współpraca – Monika Walecka (piekarnia „Cała w mące”), produkcja: Zakłady Porcelany Stołowej „Karolina” dla marki ZACZYN / www.zaczynstudio.com
  58. Dywany z Bolesławca, projekt: Magdalena Gazur, produkcja: Samarth / www.samarth-design.com
  59. Kolekcja Zróbmy to razem dla Pszczół! projekt: Natalia Olbiński, Pola Dwurnik, Magdalena Pankiewicz, Zuza Miśko, produkcja: Diana Dyba / www.robtoposwojemu.pl
  60. „Inspirowane naturą. Kolekcja świec z porcelany Parian; wielofunkcyjne pojemniki dekoracyjne”, projekt: Stefan Staniszewski, produkcja: Kyuka Design / www.kyukadesign.com
  61. BAVVIC, projekt: Maciej Sokolnicki / MS86A Maciej Sokolnicki Architekt, produkcja: BAVVIC / www.bavvic.com
  62. MOONLIGHT – oprawy oświetleniowe, projekt: Daniel Becker, produkcja: CHORS / www.chors.pl
  63. Pura, projekt: Kama Mucha, produkcja: Labra / www.labra.pl
  64. „Świat Lema”, projekt: Marta Ignerska, produkcja: Wydawnictwo Muchomor / www.muchomor.pl
  65. Kimona z tkanin z recyclingu, projekt: Aurelia Buczek, Iza Meronk (Aurelia & Zwei Frauen), produkcja: Aurelia & Zwei Frauen / www.aurelia-zwei-frauen.myshopify.com
  66. Opera Vegan Bio, projekt: Balagan, produkcja: Balagan / www.balaganstudio.com
  67. Maselniczka Mufka, projekt: Dominika Kulczyńska, Mateusz Peringer, produkcja: Zakwas Studio / www.zakwasstudio.pl
  68. Kolory inspirowane Ziemią, projekt: Patrycja Szymura, produkcja: ÅOOMI DESIGN STUDIO / www.aoomistudio.com
  69. Kolekcja krzeseł Honza, projekt: Hanczar Studio, produkcja: take me HOME. / www.takemehome.pl
  70. Kolekcja Neo M+, projekt: Bartłomiej Pawlak, Łukasz Stawarski (Pawlak & Stawarski), produkcja: Omnires / www.omnires.com
  71. Panel akustyczny Ellipse, projekt: Mili Młodzi Ludzie / Lech Moczulski, Przemysław Nowak, produkcja: VANK / www.vank.pl/pl
  72. Fotele Gummy Bear, projekt: Jan Kochański, produkcja: Bejot / www.jankochanski.com
  73. Lampa Weave, projekt: Kabo & Pydo – Design Studio, produkcja: Flexx / www.kabo-pydo.com
  74. Kostium Bonnie Mama, projekt: Ewa Stepnowska, produkcja: Bodymaps / www.bodymaps.pl
  75.  Lampa KOPI HOME, projekt: Michał Krochowiec, produkcja: KOPI HOME / www.kopi.com.pl
  76. BAU solo, projekt: Edyta Cieloch, produkcja: Modus Design / www.modusdesign.com

Wszystkim wyróżnionym gratulujemy tego prestiżowego znaku, który nie ogranicza się jedynie do statuetki, ale stanowi duże wzmocnienie wizerunku marki wśród ekspertów branży - architektów, projektantów, dziennikarzy i influencerów działających w obszarze designu. must have to także wzrost rozpoznawalności marki, wsparcie w dotarciu z ofertą do klientów końcowych, publikacje w prasie branżowej i na portalach internetowych. must have staje się więc swoistym „must have” marki, która chce się wyróżnić jakością i designem na polskim rynku.

Organizacja Łódź Design Festival jest możliwa dzięki wsparciu Łódzkiego Centrum Wydarzeń oraz Miasta Łódź. ŁDF dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Mecenasem festiwalu po raz 16. została marka Ceramika Paradyż. W gronie sponsorów znalazły się firmy INTERPRINT Polska oraz LPP. Zaś partnerami festiwalu są: Mazda, Cosentino, Manufaktura, Porta, Rado,  Art_Inkubator w Fabryce Sztuki.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Architecture Snob, Architektura&Biznes, Architektura-murator, Architekt Wnętrz, BIZNES meble.pl, Bryla.pl, Czas na Wnętrze, DesignDoc, Dezeen, Design Alive, designteka.pl, Dobre Wnętrze, Domosfera.pl, Elle Decoration, Label, MAGAZIF, M jak mieszkanie, Onet, Vogue, WhiteMad, Urządzamy.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.