Komunikaty PR

Upływa termin pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke

2024-01-24  |  13:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Tylko do 30 stycznia można przesyłać projekty do pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke, organizowanego przez markę Samsung i skierowanego do studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz. Wystarczy stworzyć wizualizację wnętrza z uwzględnieniem lodówki Bespoke marki Samsung i stylu danego etapu konkursu, żeby wygrać atrakcyjne nagrody. 

Konkurs przeprowadzony jest na dedykowanej platformie projektujzbespoke.pl. W pierwszym etapie konkursu, który zaplanowany został od 7 grudnia do 30 stycznia, można przesyłać projekty w stylu japandi. W wizualizacji należy uwzględnić lodówkę Bespoke oraz charakterystyczne cechy wskazanego stylu wnętrzarskiego. Drugi etap konkursu rozpocznie się już 31 stycznia.

Oaza spokoju – styl japandi

Styl japandi, wywodzący się z harmonijnego połączenia japońskiej i skandynawskiej estetyki, to nie tylko sposób aranżacji, lecz również głęboko zakorzeniona filozofia, która zdobywa coraz większą popularność ze względu na swoją harmonię, prostotę i funkcjonalność. W tym stylu dominuje minimalizm, który znajduje wyraz w prostych formach i zredukowanych do minimum zdobieniach. Charakterystyczne są neutralne palety barw, skupiające się na stonowanych odcieniach bieli, szarości, beżu i brązu. To subtelne połączenie kolorów, które nadaje wnętrzom spokojny, naturalny charakter.

Japandi zaskakuje również wykorzystaniem naturalnych materiałów o nieregularnych krawędziach. Drewno w jasnych odcieniach, kamień, rattan czy len tworzą bazę dla tego stylu, wprowadzając do wnętrza ciepło i przytulność. Ważne jest, aby materiały były wysokiej jakości, co podkreśla wartość rzemieślniczą i trwałość. Elementy dekoracyjne są ograniczone do minimum, a te, które są obecne, pełnią funkcję praktyczną. Kultura japońska inspiruje do wprowadzania roślinności, zwłaszcza tych o delikatnych kształtach, co dodaje świeżości i naturalności. Przestrzeń jest starannie przemyślana, a każdy element ma swoje miejsce i znaczenie. To właśnie stylu japandi dotyczy pierwszy etap konkursu Projektuj z Bespoke. Organizator, marka Samsung, czeka na wizualizacje przedstawiające aranżacje wnętrz w tym stylu, do 30 stycznia.

Jury

Zgłoszone projekty oceni Jury składające się z wybitnych architektów, projektantów i przedstawicieli mediów: arch. Jan Sikora (ASP Gdańsk, Sikora Wnętrza), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Agata Sobkowiak (Sobkowiak Architektura), arch. Agnieszka Balicka (Balicka Design), arch. Aldona Banasiukarch. Anna Koszelaarch. Katarzyna Fotek (Decoroom), arch. Weronika Libiszowska (Boris Kudlička with Partners), arch. Karol Smagacz (Karol Smagacz Interior Designer), Anna Grużewska (Czas na Wnętrze), Kamil Białas (WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (MAGAZIF.com) i fotograf Yassen Hristov.

Nagrody

Łączna suma nagród wynosi 30 000 PLN brutto. W każdym etapie konkursu zostanie wyłoniony laureat nagrody głównej, który otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3 000 PLN brutto. Podczas obrad gremium Jurorów wyłoni spośród wszystkich zgłoszonych prac (również nagrodzonych w poszczególnych etapach konkursu) laureatów nagrody Grand Prix i nagrody specjalnej. W skład Grand Prix dla najlepszego projektu wchodzi nagroda pieniężna w wysokości 10 000 PLN brutto oraz promocja projektu w mediach o wartości 6 000 PLN brutto. Organizator przewidział nagrodę specjalną w postaci sesji zdjęciowej zrealizowanej koncepcji w wykonaniu fotografa Yassena Hristova, która będzie stanowić doskonałą promocję pracowni.

Patronat medialny: Elle Decoration, Magazif, WhiteMAD, Czas na Wnętrze, Label Magazine, Designteka.pl, OKK! design

Więcej informacji o konkursie: https://projektujzbespoke.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji
Dom Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
2024-06-26 | 13:00

Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały

Candy wprowadziła na rynek nowe chłodziarko-zamrażarki z rodziny Fresco 300, które przy standardowej szerokości 60 cm, charakteryzują się imponującą pojemnością nawet 409

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.