Komunikaty PR

Upływa termin pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke

2024-01-24  |  13:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Tylko do 30 stycznia można przesyłać projekty do pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke, organizowanego przez markę Samsung i skierowanego do studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz. Wystarczy stworzyć wizualizację wnętrza z uwzględnieniem lodówki Bespoke marki Samsung i stylu danego etapu konkursu, żeby wygrać atrakcyjne nagrody. 

Konkurs przeprowadzony jest na dedykowanej platformie projektujzbespoke.pl. W pierwszym etapie konkursu, który zaplanowany został od 7 grudnia do 30 stycznia, można przesyłać projekty w stylu japandi. W wizualizacji należy uwzględnić lodówkę Bespoke oraz charakterystyczne cechy wskazanego stylu wnętrzarskiego. Drugi etap konkursu rozpocznie się już 31 stycznia.

Oaza spokoju – styl japandi

Styl japandi, wywodzący się z harmonijnego połączenia japońskiej i skandynawskiej estetyki, to nie tylko sposób aranżacji, lecz również głęboko zakorzeniona filozofia, która zdobywa coraz większą popularność ze względu na swoją harmonię, prostotę i funkcjonalność. W tym stylu dominuje minimalizm, który znajduje wyraz w prostych formach i zredukowanych do minimum zdobieniach. Charakterystyczne są neutralne palety barw, skupiające się na stonowanych odcieniach bieli, szarości, beżu i brązu. To subtelne połączenie kolorów, które nadaje wnętrzom spokojny, naturalny charakter.

Japandi zaskakuje również wykorzystaniem naturalnych materiałów o nieregularnych krawędziach. Drewno w jasnych odcieniach, kamień, rattan czy len tworzą bazę dla tego stylu, wprowadzając do wnętrza ciepło i przytulność. Ważne jest, aby materiały były wysokiej jakości, co podkreśla wartość rzemieślniczą i trwałość. Elementy dekoracyjne są ograniczone do minimum, a te, które są obecne, pełnią funkcję praktyczną. Kultura japońska inspiruje do wprowadzania roślinności, zwłaszcza tych o delikatnych kształtach, co dodaje świeżości i naturalności. Przestrzeń jest starannie przemyślana, a każdy element ma swoje miejsce i znaczenie. To właśnie stylu japandi dotyczy pierwszy etap konkursu Projektuj z Bespoke. Organizator, marka Samsung, czeka na wizualizacje przedstawiające aranżacje wnętrz w tym stylu, do 30 stycznia.

Jury

Zgłoszone projekty oceni Jury składające się z wybitnych architektów, projektantów i przedstawicieli mediów: arch. Jan Sikora (ASP Gdańsk, Sikora Wnętrza), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Agata Sobkowiak (Sobkowiak Architektura), arch. Agnieszka Balicka (Balicka Design), arch. Aldona Banasiukarch. Anna Koszelaarch. Katarzyna Fotek (Decoroom), arch. Weronika Libiszowska (Boris Kudlička with Partners), arch. Karol Smagacz (Karol Smagacz Interior Designer), Anna Grużewska (Czas na Wnętrze), Kamil Białas (WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (MAGAZIF.com) i fotograf Yassen Hristov.

Nagrody

Łączna suma nagród wynosi 30 000 PLN brutto. W każdym etapie konkursu zostanie wyłoniony laureat nagrody głównej, który otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3 000 PLN brutto. Podczas obrad gremium Jurorów wyłoni spośród wszystkich zgłoszonych prac (również nagrodzonych w poszczególnych etapach konkursu) laureatów nagrody Grand Prix i nagrody specjalnej. W skład Grand Prix dla najlepszego projektu wchodzi nagroda pieniężna w wysokości 10 000 PLN brutto oraz promocja projektu w mediach o wartości 6 000 PLN brutto. Organizator przewidział nagrodę specjalną w postaci sesji zdjęciowej zrealizowanej koncepcji w wykonaniu fotografa Yassena Hristova, która będzie stanowić doskonałą promocję pracowni.

Patronat medialny: Elle Decoration, Magazif, WhiteMAD, Czas na Wnętrze, Label Magazine, Designteka.pl, OKK! design

Więcej informacji o konkursie: https://projektujzbespoke.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.