Urządzenia kuchenne, które stały się ikonami designu
Takiego połączenia nie spotyka się często w świecie designu, a w przypadku AGD jest prawdziwą rzadkością. Estetyka, która stawia opór zmieniającym się modom i czasom, a jednocześnie jest tak uniwersalna, że sprzęty pasują do kuchni od nowoczesnych, przez klasyczne aż po rustykalne. Zawdzięczają to prostym, geometrycznym kształtom i stalowemu wykończeniu. Niczym lustro odbija ono i przyjmuje kolory otoczenia. Ale to nie wszystko, bo wewnątrz kryją się wyrafinowane funkcje niespotykane u innych producentów.
Chłodziarka z szybą
Wystarczy jeden rzut oka by rozpoznać ten model. Seria PRO zawdzięcza to szybie w drzwiach, dzięki której można estetycznie wyeksponować kolorowe warzywa czy napoje. Urok tego rozwiązania wzmacnia zamontowane w środku oświetlenie LED. Wykonana ze stali szlachetnej wewnątrz i na zewnątrz, zapewnia luksusowy, profesjonalny wygląd. Co ważne, materiał pochodzi w 75% z recyclingu. Linia chłodziarko-zamrażarek PRO 48 to sztandarowy produkt amerykańskiej marki Sub-Zero. Niewiele jest urządzeń AGD, które dzięki swojemu designowi stają się prawdziwymi ikonami, jednak równie godna uwagi jest zastosowana w niej technologia. - By żywność pozostawała dłużej świeża, seria PRO nowej generacji jest wyposażona w najbardziej zaawansowany system filtrowania powietrza opracowany we współpracy z NASA– mówi Maciej Michalak z showroomu Sub-Zero/Wolf Poland. - Co 20 minut powietrze jest czyszczone z gazu etylenowego, bakterii i wirusów. Dzięki temu produkty spożywcze pozostają wielokrotnie dłużej świeże. Z kolei optymalne warunki do przechowywania żywności zapewnia podwójny system chłodzenia: większą wilgotność w chłodziarce, a bardzo suche i zimne powietrze w zamrażarce.
Kuchnia dla konesera
Wolnostojący model piekarnika Wolf wyróżniają spore wymiary i wyrafinowane detale. Już na pierwszy rzut oka uwagę zwraca rząd 8 czy 10 dużych pokręteł. Dlaczego jest ich aż tyle? W zależności od modelu służą do sterowania 4, 6 lub 8 palnikami. A ponadto, w zależności od wersji, także grillem i płytą teppanyaki (do opiekania mięsa czy ryb z mniejszą ilością tłuszczu) Pokrętła możemy dopasować kolorystycznie. Do wyboru są czarne, złote, srebrne, szare, mosiężne lub czerwone i to właśnie te ostatnie nadają wyrazisty estetyczny rys kuchniom Wolf. Co więcej, wybierzemy również kolor okalających pokrętła ramek– stalowe lub mosiężne. Zatem możliwości zindywidualizowania wyglądu kuchni jest wiele. - Na szczególną uwagę w warstwie technologicznej zasługują piekarniki z funkcją podwójnej konwekcji – mówi Maciej Michalak z Sub-Zero/Wolf Poland. - Sprawia ona, że potrawy opiekają się równo na całej powierzchni. Co więcej, piekarniki te znakomicie służą także utrzymywaniu temperatury potraw. Są nieocenione m.in. w przypadku większych przyjęć.
Kuchnie i chłodziarki Sub-Zero/Wolf cieszą się za oceanem niesłabnącą od lat popularnością. Można nawet powiedzieć, że silnie wpłynęły na styl tamtejszych kuchni. Reklamowali je Andy Warhol i Frank Lloyd Wright. Można je dostrzec w znanych filmach i serialach. Estetyczna unikatowość urządzeń Sub-Zero/Wolf, zagwarantowana 20-letnia trwałość oraz profesjonalne technologie otworzyły nowe, niespotykane możliwości gotowania i przechowywania żywności. Trudno być na te urządzenia obojętnym. Showroom marki Sub-Zero/Wolf znajduje się w Warszawie przy ul. Jara 4/1, www.subzerowolf.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.