Komunikaty PR

W blasku latarni – kolekcja lamp i-Lantern marki [LND]

2021-07-08  |  12:30
Biuro prasowe

W letnie wieczory, kiedy słońce chowa się za horyzontem, otoczenie dzieli się swoim blaskiem i nieodpartym urokiem. Z cienia wyłaniają się ogrodowe zakątki, a światło, niczym morska latarnia, odkrywa niezgłębione dotąd ścieżki, wyznacza drogę i przeobraża przestrzeń w bezpieczną przystań.

To zasługa nowej serii lamp zewnętrznych i-Lantern marki [LND]. Inspiracją do ich stworzenia było światło wysyłane przez latarnie morskie. Te z pozoru proste rozwiązania, które na stałe wpisały się w krajobraz brzegowy, odgrywają niewątpliwą rolę w komunikacji, nawigacji i zapewnieniu bezpieczeństwa żeglugi. Dzieląc się swoim światłem sprawiają, że przestrzeń staje się jasna i pewna.

Latarnie w dłoń

Kolekcję i-Lantern tworzą lampy o szerokim zastosowaniu w oświetleniu otoczenia. Ciekawym modelem, zasługującym na szczególną uwagę, jest przenośna latarnia ze źródłem światła LED o mocy 4 lub 12,5W. Przemyślana konstrukcja sprawia, że rozwiązanie to sprawdzi się jako wyjątkowa dekoracja świetlna zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz domu. Dzięki swojej mobilności, może być także praktycznym kompanem podczas spacerów po zmroku. Przenośna latarnia została wyposażona w czerwoną skórzaną rączkę, odpowiednią do przenoszenia i ustawiania urządzenia w wybranym miejscu. Model ten dostępny jest w wersji doładowywanej i autozasilającej. Przy założeniu maksymalnej mocy, czas pracy latarni wynosi 3 godziny. Istnieje możliwość przyciemniania i sterowania światłem za pośrednictwem Bluetooth.

Spokojna przystań

Magię światła w przestrzeni zewnętrznej wykreują także pozostałe modele wchodzące w skład serii i-Lantern. Lampa ścienna zapewni oświetlenie ogólne, podkreślające strefy budynku, takie jak taras, wejście czy ganek. Z kolei słupki (dostępne w wariantach 35, 60, 90 cm wysokości) oraz słupy oświetleniowe (wys. 200 cm) sprawdzą się jako zewnętrzne oświetlenie dróg i ścieżek.

W przypadku serii i-Lantern nowoczesność oraz minimalistyczny design znajdują wyraz w surowości, prostej formie opraw, funkcjonalności i technologii. Rozproszoną wiązkę światła, którego źródło zostało ukryte pod mlecznym kasetonem, wzmacnia opalizowany klosz z poliwęglanu – materiału charakteryzującego się dużą trwałością i odpornością mechaniczną. Wykonana z aluminium rama dostępna jest w czterech wariantach wykończenia: grafit, oksyda, biel i czerń. Przemyślana konstrukcja sprawia, że oprawa jest pyłoszczelna i zabezpieczona przed strumieniami wody.

Produkty marki [LND] dostępne są w sklepie internetowym www.lnd.pl

O marce [LND]:

[LND] to znana włoska marka oświetlenia zewnętrznego należąca do Landa Illuminotecnica, będącej częścią grupy Bugatti La San Marco S.a.p.a. Początki działalności firmy sięgają roku 1987, kiedy to w Lumezzane - malowniczej miejscowości na północy Włoch, rozpoczęto produkcję opraw oświetleniowych do użytku zewnętrznego. Do chwili obecnej cała produkcja odbywa się w zakładach zlokalizowanych we Włoszech, co pozwala na nieustanne monitorowanie wszystkich etapów procesu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, kompleksowej ofercie, wykwalifikowanym zespołom projektowym oraz sprawdzonej i nowoczesnej technologii, firma ugruntowała swoją pozycję na rynku krajowym, jak i zagranicznym.

Znakiem rozpoznawczym produktów [LND] jest nowoczesny design, szeroka i kompletna gama rozwiązań oświetleniowych dostosowanych do architektury budynków. Minimalistyczne wzornictwo idzie w parze z najnowszą technologią oraz solidnością i ponadczasową funkcjonalnością. Od lat marka [LND] wyznacza trendy w oświetlaniu architektury zewnętrznej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.