Komunikaty PR

W cieniu stoczniowych żurawi. Nowy wzór wielkoformatowych płyt Laminam

2021-02-05  |  10:08
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Do tych miejskich klimatów, ulubionych przez młodych gdańszczan, niezależnych artystów i performerów nawiązuje nowy wzór spieku kwarcowego marki Laminam – Oxidum Danzica.

 

Nowe miejsce

Projektanci, architekci, inwestorzy oraz klienci indywidualni, szczególnie ci z Polski północnej z radością przyjęli wiadomość o otwarciu nowego oddziału i centrum dystrybucyjnego firmy Interstone w Pruszczu Gdańskim, w którym dostępna jest między innymi oferta spieków kwarcowych marki Laminam. Nowo otwarty magazyn to nowoczesna hala o powierzchni 864 metrów kwadratowych oraz profesjonalne biuro sprzedaży. Swoim zasięgiem obejmuje trzy północne województwa: pomorskie, warmińsko-mazurskie oraz kujawsko-pomorskie. Wiosną tego roku planowane jest także otwarcie showroomu, zaaranżowanego z wykorzystaniem spieków kwarcowych i kamieni naturalnych, a zaprojektowanego przez biuro architektoniczne JMW Architekci.

 

Industrialne inspiracje

Wraz z otwarciem nowego oddziału Interstone Gdańsk, został wprowadzony na rynek autorski wzór spieku kwarcowego, inspirowany industrialnym, stoczniowym charakterem miasta. Spiek kwarcowy Oxidum Danzica to idealny materiał wykończeniowy do wszelkich postindustrialnych przestrzeni, a także loftowych stylizacji. Znakomicie wpisuje się także w charakter współczesnej architektury miejskiej. Dominującym odcieniem spieku Oxidum Danzica jest szarość – od srebrzystej aż po antracyt. Na jego powierzchni widzimy barwę betonowych zabudowań stoczni, kolor burzowego nieba i głębię morza podczas sztormu. Płaszczyznę rozbijają nieregularne metaliczne, plamy nawiązujące swą kolorystyką do rdzy widniejącej na kadłubach statków. Spiek kwarcowy Oxidum Danzica hipnotyzuje. Szczególnie pokryte nim duże metraże robią wrażenie, nikogo nie pozostawiając obojętnym.

 

- Mimo industrialnych inspiracji, jest to spiek bardzo uniwersalny, który wpisze się w każde współcześnie urządzone wnętrze. Pięknie korespondować będzie na przykład z naturalnym drewnem, które wizualnie ociepli jego chłodną, pełną dystansu szarość. Z kolei kolor miedzi, czy starego złota podbije rdzawe detale płyty - podpowiada współpracujący z marką architekt Jakub Wiśniewski z pracowni JMW Architekci. - Spiek kwarcowy Oxidum Danzica firmy Laminam w towarzystwie metalu i szkła to gotowy przepis na wnętrze w stylu loft – dodaje architekt.

Nowe płyty Laminam wyprodukowano w limitowanej serii. Produkt jest dostępny w rozmiarze XL (324x162 cm i grubości 1,2 cm). Spiek Oxidum Danzica będzie częścią nowej kolekcji Design, która wejdzie do sprzedaży w całej Polsce już pod koniec stycznia br.

 

Wszechstronne zastosowanie

Spieki kwarcowe włoskiej marki Laminam to bardzo wytrzymały, a co za tym idzie i wszechstronny materiał wykończeniowy. Z powodzeniem stosuje się go na elewacjach budynków oraz we wnętrzach – na podłogach, ścianach, w łazienkach i kuchniach w formie blatów i wysp kuchennych. Wielkoformatowe płyty Laminam projektanci stosują także jako okładzinę na drzwi oraz materiał,
z którego powstają elementy mebli, np. blaty stołów i stolików kawowych.

 

 

***

Laminam to włoski producent spieków kwarcowych, który od kilku lat działa na polskim rynku. Filozofia tej światowej sławy marki opiera się na oryginalnym designie inspirowanym naturą, doskonałej funkcjonalności na miarę XXI wieku oraz proekologicznym podejściu. Spieki kwarcowe powstają w oparciu o naturalne komponenty, przy zastosowaniu technologii zakładających niskie zużycie energii oraz brak emisji trujących substancji. Te filary zaowocowały wieloma nagrodami, z których najważniejszą jest Red Dot Award z 2016 r.: wyróżnienie Red Dot: Best of the Best otrzymała płyta Laminam Star Maker zaprojektowana przez Maca Stopę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.