Komunikaty PR

W głębi koloru

2022-04-19  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.41 MB )

Do kolekcji AXOR One dołącza sześć wariantów kolorystycznych. Wśród nich znalazł się niebieskozielony odcień akwamarynu, który oddaje chromatyczny charakter spokojnego morza. Koral – ciepły, czerwonopomarańczowy kolor kradnący spojrzenia wielbicieli nieco odważniejszych aranżacji. Lód – jasny, stonowany niebieski, widoczny w warstwowych błękitach lodowców i lodu morskiego. Kamień będący mocną szarością, nawiązującą do połączenia lądu i morza. Muszla, czyli szaroróżowy, chłodny odcień przykuwający wzrok swą oryginalnością. Piasek symbolizujący barwę brzegu – mokrego od odpływającej fali.

Każdy z kolorów łączy w sobie zdolność dopasowania się do uniwersalnego wizualnie wnętrza z możliwością stanowienia mocnego akcentu, przyciągającego uwagę niepowtarzalnym charakterem. Odzwierciedla to sposób, w jaki do łazienek wkracza design powodując, że oryginalność i efektowność wykończenia przeważa nad ich tradycyjną, neutralną użytecznością. Wybraliśmy kolory, które będą uzupełnieniem szerokiej gamy łazienkowych wykończeń – od emalii i betonu, po marmur i drewno – wyjaśniają Edward Barber i Jay Osgerby. O funkcjonalności swoich projektów absolutnie jednak nie zapominają. Odbijająca światło i elementy otoczenia, błyszcząca powierzchnia wybranych modeli baterii, jest bowiem wyjątkowo łatwa w utrzymaniu czystości. Wykończenie z połyskiem tworzy jednocześnie wrażenie warstwy wody obecnej na powierzchni koloru, która ożywia go i dodaje głębi.

Kolekcja AXOR One Colors została zaprojektowana z myślą o wykorzystaniu jej w przestrzeniach niepublicznych i jest dostępna w ramach usługi AXOR Signature, która gwarantuje personalizację oraz dostosowanie każdego produktu do indywidualnych potrzeb klienta.

Edward i Jay wybrali dla nas wyjątkowe kolory, odwołujące się do naturalnego piękna wody, ziemi i nieba. Projektując paletę barw armatury AXOR One Colors czerpali inspirację z obserwacji sposobu, w jaki woda działa na kolor, jak go intensyfikuje i wzmacnia, podkreślając jednocześnie związek naszej marki z naturą –– mówi Anke Sohn, Dyrektor Globalnego Marketingu Marki AXOR.

___

AXOR to marka zajmująca się projektowaniem i produkcją najwyższej jakości armatury i akcesoriów przeznaczonych do luksusowych łazienek oraz kuchni. Produkty AXOR, dostępne w wielu wariantach i pasujące do wnętrz wykończonych w różnych stylach, powstają we współpracy ze światowej sławy projektantami, takimi jak Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud i Barber Osgerby. Wszystkie baterie, prysznice i akcesoria marki są produkowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Dzięki doświadczeniu, które wykracza daleko poza samą produkcję, firma AXOR inspiruje i ułatwia pracę architektom, projektantom wnętrz i odbiorcom świadomym wysokiej jakości wzornictwa. Wspólnie z AXOR kształtują oni przestrzenie związane z wodą, które odzwierciedlają wyjątkową osobowość użytkownika. AXOR, część Grupy Hansgrohe, to marka myśląca przyszłościowo, której celem jest tworzenie wyróżniających się, doskonale zaprojektowanych i wyprodukowanych z najwyższą dbałością o szczegóły produktów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.