Komunikaty PR

W głębi koloru

2022-04-19  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.41 MB )

Do kolekcji AXOR One dołącza sześć wariantów kolorystycznych. Wśród nich znalazł się niebieskozielony odcień akwamarynu, który oddaje chromatyczny charakter spokojnego morza. Koral – ciepły, czerwonopomarańczowy kolor kradnący spojrzenia wielbicieli nieco odważniejszych aranżacji. Lód – jasny, stonowany niebieski, widoczny w warstwowych błękitach lodowców i lodu morskiego. Kamień będący mocną szarością, nawiązującą do połączenia lądu i morza. Muszla, czyli szaroróżowy, chłodny odcień przykuwający wzrok swą oryginalnością. Piasek symbolizujący barwę brzegu – mokrego od odpływającej fali.

Każdy z kolorów łączy w sobie zdolność dopasowania się do uniwersalnego wizualnie wnętrza z możliwością stanowienia mocnego akcentu, przyciągającego uwagę niepowtarzalnym charakterem. Odzwierciedla to sposób, w jaki do łazienek wkracza design powodując, że oryginalność i efektowność wykończenia przeważa nad ich tradycyjną, neutralną użytecznością. Wybraliśmy kolory, które będą uzupełnieniem szerokiej gamy łazienkowych wykończeń – od emalii i betonu, po marmur i drewno – wyjaśniają Edward Barber i Jay Osgerby. O funkcjonalności swoich projektów absolutnie jednak nie zapominają. Odbijająca światło i elementy otoczenia, błyszcząca powierzchnia wybranych modeli baterii, jest bowiem wyjątkowo łatwa w utrzymaniu czystości. Wykończenie z połyskiem tworzy jednocześnie wrażenie warstwy wody obecnej na powierzchni koloru, która ożywia go i dodaje głębi.

Kolekcja AXOR One Colors została zaprojektowana z myślą o wykorzystaniu jej w przestrzeniach niepublicznych i jest dostępna w ramach usługi AXOR Signature, która gwarantuje personalizację oraz dostosowanie każdego produktu do indywidualnych potrzeb klienta.

Edward i Jay wybrali dla nas wyjątkowe kolory, odwołujące się do naturalnego piękna wody, ziemi i nieba. Projektując paletę barw armatury AXOR One Colors czerpali inspirację z obserwacji sposobu, w jaki woda działa na kolor, jak go intensyfikuje i wzmacnia, podkreślając jednocześnie związek naszej marki z naturą –– mówi Anke Sohn, Dyrektor Globalnego Marketingu Marki AXOR.

___

AXOR to marka zajmująca się projektowaniem i produkcją najwyższej jakości armatury i akcesoriów przeznaczonych do luksusowych łazienek oraz kuchni. Produkty AXOR, dostępne w wielu wariantach i pasujące do wnętrz wykończonych w różnych stylach, powstają we współpracy ze światowej sławy projektantami, takimi jak Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud i Barber Osgerby. Wszystkie baterie, prysznice i akcesoria marki są produkowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Dzięki doświadczeniu, które wykracza daleko poza samą produkcję, firma AXOR inspiruje i ułatwia pracę architektom, projektantom wnętrz i odbiorcom świadomym wysokiej jakości wzornictwa. Wspólnie z AXOR kształtują oni przestrzenie związane z wodą, które odzwierciedlają wyjątkową osobowość użytkownika. AXOR, część Grupy Hansgrohe, to marka myśląca przyszłościowo, której celem jest tworzenie wyróżniających się, doskonale zaprojektowanych i wyprodukowanych z najwyższą dbałością o szczegóły produktów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.