W głębi koloru
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do kolekcji AXOR One dołącza sześć wariantów kolorystycznych. Wśród nich znalazł się niebieskozielony odcień akwamarynu, który oddaje chromatyczny charakter spokojnego morza. Koral – ciepły, czerwonopomarańczowy kolor kradnący spojrzenia wielbicieli nieco odważniejszych aranżacji. Lód – jasny, stonowany niebieski, widoczny w warstwowych błękitach lodowców i lodu morskiego. Kamień będący mocną szarością, nawiązującą do połączenia lądu i morza. Muszla, czyli szaroróżowy, chłodny odcień przykuwający wzrok swą oryginalnością. Piasek symbolizujący barwę brzegu – mokrego od odpływającej fali.
Każdy z kolorów łączy w sobie zdolność dopasowania się do uniwersalnego wizualnie wnętrza z możliwością stanowienia mocnego akcentu, przyciągającego uwagę niepowtarzalnym charakterem. Odzwierciedla to sposób, w jaki do łazienek wkracza design powodując, że oryginalność i efektowność wykończenia przeważa nad ich tradycyjną, neutralną użytecznością. Wybraliśmy kolory, które będą uzupełnieniem szerokiej gamy łazienkowych wykończeń – od emalii i betonu, po marmur i drewno – wyjaśniają Edward Barber i Jay Osgerby. O funkcjonalności swoich projektów absolutnie jednak nie zapominają. Odbijająca światło i elementy otoczenia, błyszcząca powierzchnia wybranych modeli baterii, jest bowiem wyjątkowo łatwa w utrzymaniu czystości. Wykończenie z połyskiem tworzy jednocześnie wrażenie warstwy wody obecnej na powierzchni koloru, która ożywia go i dodaje głębi.
Kolekcja AXOR One Colors została zaprojektowana z myślą o wykorzystaniu jej w przestrzeniach niepublicznych i jest dostępna w ramach usługi AXOR Signature, która gwarantuje personalizację oraz dostosowanie każdego produktu do indywidualnych potrzeb klienta.
Edward i Jay wybrali dla nas wyjątkowe kolory, odwołujące się do naturalnego piękna wody, ziemi i nieba. Projektując paletę barw armatury AXOR One Colors czerpali inspirację z obserwacji sposobu, w jaki woda działa na kolor, jak go intensyfikuje i wzmacnia, podkreślając jednocześnie związek naszej marki z naturą –– mówi Anke Sohn, Dyrektor Globalnego Marketingu Marki AXOR.
___
AXOR to marka zajmująca się projektowaniem i produkcją najwyższej jakości armatury i akcesoriów przeznaczonych do luksusowych łazienek oraz kuchni. Produkty AXOR, dostępne w wielu wariantach i pasujące do wnętrz wykończonych w różnych stylach, powstają we współpracy ze światowej sławy projektantami, takimi jak Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud i Barber Osgerby. Wszystkie baterie, prysznice i akcesoria marki są produkowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Dzięki doświadczeniu, które wykracza daleko poza samą produkcję, firma AXOR inspiruje i ułatwia pracę architektom, projektantom wnętrz i odbiorcom świadomym wysokiej jakości wzornictwa. Wspólnie z AXOR kształtują oni przestrzenie związane z wodą, które odzwierciedlają wyjątkową osobowość użytkownika. AXOR, część Grupy Hansgrohe, to marka myśląca przyszłościowo, której celem jest tworzenie wyróżniających się, doskonale zaprojektowanych i wyprodukowanych z najwyższą dbałością o szczegóły produktów.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.