W głębi koloru
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do kolekcji AXOR One dołącza sześć wariantów kolorystycznych. Wśród nich znalazł się niebieskozielony odcień akwamarynu, który oddaje chromatyczny charakter spokojnego morza. Koral – ciepły, czerwonopomarańczowy kolor kradnący spojrzenia wielbicieli nieco odważniejszych aranżacji. Lód – jasny, stonowany niebieski, widoczny w warstwowych błękitach lodowców i lodu morskiego. Kamień będący mocną szarością, nawiązującą do połączenia lądu i morza. Muszla, czyli szaroróżowy, chłodny odcień przykuwający wzrok swą oryginalnością. Piasek symbolizujący barwę brzegu – mokrego od odpływającej fali.
Każdy z kolorów łączy w sobie zdolność dopasowania się do uniwersalnego wizualnie wnętrza z możliwością stanowienia mocnego akcentu, przyciągającego uwagę niepowtarzalnym charakterem. Odzwierciedla to sposób, w jaki do łazienek wkracza design powodując, że oryginalność i efektowność wykończenia przeważa nad ich tradycyjną, neutralną użytecznością. Wybraliśmy kolory, które będą uzupełnieniem szerokiej gamy łazienkowych wykończeń – od emalii i betonu, po marmur i drewno – wyjaśniają Edward Barber i Jay Osgerby. O funkcjonalności swoich projektów absolutnie jednak nie zapominają. Odbijająca światło i elementy otoczenia, błyszcząca powierzchnia wybranych modeli baterii, jest bowiem wyjątkowo łatwa w utrzymaniu czystości. Wykończenie z połyskiem tworzy jednocześnie wrażenie warstwy wody obecnej na powierzchni koloru, która ożywia go i dodaje głębi.
Kolekcja AXOR One Colors została zaprojektowana z myślą o wykorzystaniu jej w przestrzeniach niepublicznych i jest dostępna w ramach usługi AXOR Signature, która gwarantuje personalizację oraz dostosowanie każdego produktu do indywidualnych potrzeb klienta.
Edward i Jay wybrali dla nas wyjątkowe kolory, odwołujące się do naturalnego piękna wody, ziemi i nieba. Projektując paletę barw armatury AXOR One Colors czerpali inspirację z obserwacji sposobu, w jaki woda działa na kolor, jak go intensyfikuje i wzmacnia, podkreślając jednocześnie związek naszej marki z naturą –– mówi Anke Sohn, Dyrektor Globalnego Marketingu Marki AXOR.
___
AXOR to marka zajmująca się projektowaniem i produkcją najwyższej jakości armatury i akcesoriów przeznaczonych do luksusowych łazienek oraz kuchni. Produkty AXOR, dostępne w wielu wariantach i pasujące do wnętrz wykończonych w różnych stylach, powstają we współpracy ze światowej sławy projektantami, takimi jak Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud i Barber Osgerby. Wszystkie baterie, prysznice i akcesoria marki są produkowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Dzięki doświadczeniu, które wykracza daleko poza samą produkcję, firma AXOR inspiruje i ułatwia pracę architektom, projektantom wnętrz i odbiorcom świadomym wysokiej jakości wzornictwa. Wspólnie z AXOR kształtują oni przestrzenie związane z wodą, które odzwierciedlają wyjątkową osobowość użytkownika. AXOR, część Grupy Hansgrohe, to marka myśląca przyszłościowo, której celem jest tworzenie wyróżniających się, doskonale zaprojektowanych i wyprodukowanych z najwyższą dbałością o szczegóły produktów.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.