Komunikaty PR

W nastroju na gotowanie. Okap Mood w nowej odsłonie.

2020-07-27  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.53 MB )

Trend przenikania się funkcji i pomieszczeń mocno wpłynął na sposób projektowania kuchni. Obecnie, gdy coraz częściej decydujemy się na połączenie jej z salonem, znacznie wzrosła rola okapu. Nowa odsłona kolorystyczna modelu Mood marki NOVY, w odcieniu industrialnej szarości, udowadnia, że w przypadku urządzeń pochłaniających zapachy, wygląd traktuje się na równi z funkcjonalnością. Dzięki przywiązaniu dużej wagi do walorów estetycznych, kuchnia staje się nie tylko komfortowym miejscem do gotowania, ale też relaksu i miłego spędzenia czasu w przyjemnym dla oka otoczeniu.

Piękne formy, ciekawe kolory i miękkie linie stalowego okapu Mood NOVY, dostępnego w ofercie Comitor, to nie tylko przemyślane podejście do designu. Dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, skutecznie oddziałuje na wszystkie nasze zmysły, dając poczucie posiadania wyjątkowej kuchni. Jest urządzeniem pełniącym funkcję ‘2w1’: bardzo wydajnym okapem, a jednocześnie stylowym elementem oświetleniowym.

W zgodzie z najnowszymi trendami

Okap, dostępny do tej pory w kolorze białym i czarnym, uzupełniono właśnie o bardzo pożądany w projektach architektonicznych ciepły kolor „Industrialny Szary”. Zainspirowany postfabryczną stylistyką loft, odcień idealne łączy się z drewnem, spiekami i naturalnym kamieniem, podkreślając zarówno nowoczesną, jak i bardziej klasyczną zabudowę kuchenną. Nazwa okapu „Mood” nie jest przypadkowa. Urządzenie, którego dystrybutorem jest Comitor, wyposażono w możliwość regulacji natężenia światła i temperatury barwowej. Można wybierać pomiędzy ciepłą bielą, a także wersją zimniejszą, kreując w zależności od potrzeb najbardziej pożądany w danej chwili nastrój.

Cicho sza!

Okap Mood NOVY ma nie tylko zaawansowaną technologicznie konstrukcję, ale jest przede wszystkim wyjątkowo cichy. Elegancki wygląd skrywa innowacyjną technikę recyrkulacji. Wszystkie zapachy są pochłaniane przez specjalne filtry mono-block, oddające do kuchni w pełni czyste powietrze, a całość nie wymaga systemu wentylacji. To duża zaleta, bo okap można powiesić w dowolnym miejscu. Mood świetnie nadaje się nawet do bardzo wysokich mieszkań np.  kamienicy lub loftu, ponieważ można go zawiesić nawet na wysokości 4.5. metra, nie tracąc na jego mocy. Ma tylko 25 cm szerokości, 108 cm długości i idealnie dopasowuje się do szerokich płyt grzewczych. Dodatkowym udogodnieniem jest funkcja InTouch, pozwalająca na sterowanie z poziomu kompatybilnej płyty grzewczej NOVY oraz możliwość wygodnego sterowania za pomocą pilota, co jest przydatne zwłaszcza, gdy okap jest zawieszony wysoko.

Prosty montaż i większa swoboda projektowa

Mood jest bardzo prosty do zamontowania, a regulację wysokości umożliwia poręczny system zawieszenia, nie wymagający wycinania otworów w suficie. Do prawidłowej pracy wystarcza mu źródło energii elektrycznej. Należy jedynie dopilnować, by sufit miał odpowiednią nośność. Brak wylotu powietrza oznacza także większą swobodę przy projektowaniu kuchni. System zawieszenia okapu jest niemal niewidoczny i nie ogranicza poczucia przestrzeni, zamieniając kuchnię w miejsce wypełnione nastrojowym oświetleniem, inspirujące do prezentowania swoich popisów kulinarnych.

Więcej informacji na www.comitor.pl

FB: https://www.facebook.com/Comitor/

IG: https://www.instagram.com/comitor.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.