W nastroju na gotowanie. Okap Mood w nowej odsłonie.
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Trend przenikania się funkcji i pomieszczeń mocno wpłynął na sposób projektowania kuchni. Obecnie, gdy coraz częściej decydujemy się na połączenie jej z salonem, znacznie wzrosła rola okapu. Nowa odsłona kolorystyczna modelu Mood marki NOVY, w odcieniu industrialnej szarości, udowadnia, że w przypadku urządzeń pochłaniających zapachy, wygląd traktuje się na równi z funkcjonalnością. Dzięki przywiązaniu dużej wagi do walorów estetycznych, kuchnia staje się nie tylko komfortowym miejscem do gotowania, ale też relaksu i miłego spędzenia czasu w przyjemnym dla oka otoczeniu.
Piękne formy, ciekawe kolory i miękkie linie stalowego okapu Mood NOVY, dostępnego w ofercie Comitor, to nie tylko przemyślane podejście do designu. Dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, skutecznie oddziałuje na wszystkie nasze zmysły, dając poczucie posiadania wyjątkowej kuchni. Jest urządzeniem pełniącym funkcję ‘2w1’: bardzo wydajnym okapem, a jednocześnie stylowym elementem oświetleniowym.
W zgodzie z najnowszymi trendami
Okap, dostępny do tej pory w kolorze białym i czarnym, uzupełniono właśnie o bardzo pożądany w projektach architektonicznych ciepły kolor „Industrialny Szary”. Zainspirowany postfabryczną stylistyką loft, odcień idealne łączy się z drewnem, spiekami i naturalnym kamieniem, podkreślając zarówno nowoczesną, jak i bardziej klasyczną zabudowę kuchenną. Nazwa okapu „Mood” nie jest przypadkowa. Urządzenie, którego dystrybutorem jest Comitor, wyposażono w możliwość regulacji natężenia światła i temperatury barwowej. Można wybierać pomiędzy ciepłą bielą, a także wersją zimniejszą, kreując w zależności od potrzeb najbardziej pożądany w danej chwili nastrój.
Cicho sza!
Okap Mood NOVY ma nie tylko zaawansowaną technologicznie konstrukcję, ale jest przede wszystkim wyjątkowo cichy. Elegancki wygląd skrywa innowacyjną technikę recyrkulacji. Wszystkie zapachy są pochłaniane przez specjalne filtry mono-block, oddające do kuchni w pełni czyste powietrze, a całość nie wymaga systemu wentylacji. To duża zaleta, bo okap można powiesić w dowolnym miejscu. Mood świetnie nadaje się nawet do bardzo wysokich mieszkań np. kamienicy lub loftu, ponieważ można go zawiesić nawet na wysokości 4.5. metra, nie tracąc na jego mocy. Ma tylko 25 cm szerokości, 108 cm długości i idealnie dopasowuje się do szerokich płyt grzewczych. Dodatkowym udogodnieniem jest funkcja InTouch, pozwalająca na sterowanie z poziomu kompatybilnej płyty grzewczej NOVY oraz możliwość wygodnego sterowania za pomocą pilota, co jest przydatne zwłaszcza, gdy okap jest zawieszony wysoko.
Prosty montaż i większa swoboda projektowa
Mood jest bardzo prosty do zamontowania, a regulację wysokości umożliwia poręczny system zawieszenia, nie wymagający wycinania otworów w suficie. Do prawidłowej pracy wystarcza mu źródło energii elektrycznej. Należy jedynie dopilnować, by sufit miał odpowiednią nośność. Brak wylotu powietrza oznacza także większą swobodę przy projektowaniu kuchni. System zawieszenia okapu jest niemal niewidoczny i nie ogranicza poczucia przestrzeni, zamieniając kuchnię w miejsce wypełnione nastrojowym oświetleniem, inspirujące do prezentowania swoich popisów kulinarnych.
Więcej informacji na www.comitor.pl
FB: https://www.facebook.com/Comitor/
IG: https://www.instagram.com/comitor.pl/

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.