Komunikaty PR

W świecie sztuki i natury. Nowa kolekcja tapet marki GLAMORA.

2021-09-09  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

Glamora ostatnimi kolekcjami przyzwyczaiła nas do subtelnych przezroczystości, zabawą światłem i cieniem, motywów inspirowanych orientalną naturą. Najnowsza kolekcja, obok wzorów znanych z poprzednich kolekcji przynosi pełne zaskoczenie. I co tu pisać — bardzo wiele radości!
Tym razem już nie tylko poetyckie, delikatne gałązki, rozmyte w porannej mgle pastelowe sny, cienie traw, które znamy, chociażby z poprzednich kolekcji.

Wśród nowości Glamory w kolekcji Creative Wallcoverings znajdziemy w tym sezonie nawiązania do estetyki retro, poetyki lat 60. i 70. Inspiracją do powstania najnowszej kolekcji były prace artystów dziś troszkę zapomnianych, a mających niebagatelny wpływ na estetykę czasów, w których tworzyli — Janet Echelman i Michaela Fisha.

Gra odbić, taniec wibracji.
Neonowe kolory i zabawa gradientami to nawiązanie do twórczości rzeźbiarki Janet Echelman, amerykańskiej artystki, która pracuje ze światłem, wiatrem, wodą i powietrzem. Janet Echelman zaczarowuje duże miasta, maluje je światłem i kolorem. W swojej twórczości wykorzystuje niespotykane materiały, od cząstek rozpylonej wody po włókna konstrukcyjne 15 razy mocniejsze niż stal. Echa jej miejskich, świetnych instalacji najbardziej widoczne są na tapetach Lucid Dream, Luce oraz Echoes. Kolorystyka zarówno grafik ściennych z nowej kolekcji, jak i przestrzennych, trudnych do zdefiniowania rzeźb krąży wokół amarantu, magenty i różu.

Retro Street Fashion
Z kolei projektant mody Michael Fish zainspirował designerów włoskiej marki Glamora, której dystrybutorem w Polsce jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, do stworzenia szalonych, kolorowych wzorów bazujących na estetyce lat 60. i psychodelicznych wizjach swingującego Londynu Dziś mało kto o nim pamięta, jednak w swoich czasach Mr. Fish, jak o nim mówiono, był prawdziwą gwiazdą. To on odpowiada za zmiany w męskiej modzie, które znamy pod nazwą Peacock Revolution oraz za ówczesny wizerunek sceniczny Davida Bovie i Micka Jaggera. Echa rewolucji estetycznej i obyczajowej XX wieku widoczne są na tapetach Manifesto, Tropicalia, Cocoon. Te na pewno przypadną do gustu miłośnikom stylu vintage.

Daj nura w naturę.
W nowej kolekcji znajdziemy również, to co dla włoskiej marki najbardziej charakterystyczne — pragnienie powrotu do natury i życia w bliskości przyrody. Pąki, liście, trawy, gałązki – to najczęstszy motyw pojawiający się na wielkoformatowych  grafikach ściennych Glamory.

Projektanci zapraszają nas w podróż do dalekich krain, odległych kontynentów. Na ścianach ozdobionymi grafikami marki Glamora z kolekcji Creative Wallcoverings Collection XI oprócz londyńskich inspiracji latami 60. i świetnymi instalacjami amerykańskiej rzeźbiarki dostrzeżemy przetworzone motywy azjatyckie, z Dalekiego Wschodu (Incanto), afrykańskie geometryzujące wzory (Enigma), a nawet kwiaty podpatrzone na wiktoriańskich tkaninach użytkowych (Charming Lady). Spragnionych romantyczności zainteresują tajemnicze ogrody, altany i parki. Inspirowane secesyjną ikonografią Lovers i oświeceniowymi pejzażami – Novel.

Wielkoformatowe grafiki ścienne Glamora drukowane są na najwyższej jakości powłokach winylowych, które fakturą przypominają tkaninę. Tworzą zmywalną, odporną na zabrudzenia powierzchnię, łatwą w codziennej pielęgnacji. Zastosowany do ich produkcji materiał jest antybakteryjny i odporny na ogień. W ofercie firmy znajdziemy również grafiki wykonywane na materiałach o podwyższonych parametrach akustycznych lub przeznaczone do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności. Grafiki ścienne Glamora dostępne są w salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home (dekorianhome.pl) – wyłącznego dystrybutora tej włoskiej marki w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.