Komunikaty PR

W świecie sztuki i natury. Nowa kolekcja tapet marki GLAMORA.

2021-09-09  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

Glamora ostatnimi kolekcjami przyzwyczaiła nas do subtelnych przezroczystości, zabawą światłem i cieniem, motywów inspirowanych orientalną naturą. Najnowsza kolekcja, obok wzorów znanych z poprzednich kolekcji przynosi pełne zaskoczenie. I co tu pisać — bardzo wiele radości!
Tym razem już nie tylko poetyckie, delikatne gałązki, rozmyte w porannej mgle pastelowe sny, cienie traw, które znamy, chociażby z poprzednich kolekcji.

Wśród nowości Glamory w kolekcji Creative Wallcoverings znajdziemy w tym sezonie nawiązania do estetyki retro, poetyki lat 60. i 70. Inspiracją do powstania najnowszej kolekcji były prace artystów dziś troszkę zapomnianych, a mających niebagatelny wpływ na estetykę czasów, w których tworzyli — Janet Echelman i Michaela Fisha.

Gra odbić, taniec wibracji.
Neonowe kolory i zabawa gradientami to nawiązanie do twórczości rzeźbiarki Janet Echelman, amerykańskiej artystki, która pracuje ze światłem, wiatrem, wodą i powietrzem. Janet Echelman zaczarowuje duże miasta, maluje je światłem i kolorem. W swojej twórczości wykorzystuje niespotykane materiały, od cząstek rozpylonej wody po włókna konstrukcyjne 15 razy mocniejsze niż stal. Echa jej miejskich, świetnych instalacji najbardziej widoczne są na tapetach Lucid Dream, Luce oraz Echoes. Kolorystyka zarówno grafik ściennych z nowej kolekcji, jak i przestrzennych, trudnych do zdefiniowania rzeźb krąży wokół amarantu, magenty i różu.

Retro Street Fashion
Z kolei projektant mody Michael Fish zainspirował designerów włoskiej marki Glamora, której dystrybutorem w Polsce jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, do stworzenia szalonych, kolorowych wzorów bazujących na estetyce lat 60. i psychodelicznych wizjach swingującego Londynu Dziś mało kto o nim pamięta, jednak w swoich czasach Mr. Fish, jak o nim mówiono, był prawdziwą gwiazdą. To on odpowiada za zmiany w męskiej modzie, które znamy pod nazwą Peacock Revolution oraz za ówczesny wizerunek sceniczny Davida Bovie i Micka Jaggera. Echa rewolucji estetycznej i obyczajowej XX wieku widoczne są na tapetach Manifesto, Tropicalia, Cocoon. Te na pewno przypadną do gustu miłośnikom stylu vintage.

Daj nura w naturę.
W nowej kolekcji znajdziemy również, to co dla włoskiej marki najbardziej charakterystyczne — pragnienie powrotu do natury i życia w bliskości przyrody. Pąki, liście, trawy, gałązki – to najczęstszy motyw pojawiający się na wielkoformatowych  grafikach ściennych Glamory.

Projektanci zapraszają nas w podróż do dalekich krain, odległych kontynentów. Na ścianach ozdobionymi grafikami marki Glamora z kolekcji Creative Wallcoverings Collection XI oprócz londyńskich inspiracji latami 60. i świetnymi instalacjami amerykańskiej rzeźbiarki dostrzeżemy przetworzone motywy azjatyckie, z Dalekiego Wschodu (Incanto), afrykańskie geometryzujące wzory (Enigma), a nawet kwiaty podpatrzone na wiktoriańskich tkaninach użytkowych (Charming Lady). Spragnionych romantyczności zainteresują tajemnicze ogrody, altany i parki. Inspirowane secesyjną ikonografią Lovers i oświeceniowymi pejzażami – Novel.

Wielkoformatowe grafiki ścienne Glamora drukowane są na najwyższej jakości powłokach winylowych, które fakturą przypominają tkaninę. Tworzą zmywalną, odporną na zabrudzenia powierzchnię, łatwą w codziennej pielęgnacji. Zastosowany do ich produkcji materiał jest antybakteryjny i odporny na ogień. W ofercie firmy znajdziemy również grafiki wykonywane na materiałach o podwyższonych parametrach akustycznych lub przeznaczone do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności. Grafiki ścienne Glamora dostępne są w salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home (dekorianhome.pl) – wyłącznego dystrybutora tej włoskiej marki w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Finanse

Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne

Co czwarty Polak przynajmniej raz w ciągu swojego życia zmaga się z poważnym kryzysem zdrowia psychicznego. Może więc on statystycznie dotyczyć każdej polskiej rodziny – przypomina Fundacja Pomagam.pl. Problemem jest wciąż niskie finansowanie wsparcia psychicznego i psychiatrycznego przez państwo oraz słaba wiedza o zdrowiu psychicznym. Organizacja zwraca uwagę, że świadomość problemu może uwolnić ogromny potencjał wzajemnego wsparcia.

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.