Komunikaty PR

W trosce o środowisko. Bezpłatne webinarium Geberit dla Ziemi

2021-04-20  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Największe na świecie święto ekologiczne skłania do refleksji na temat aktualnego stanu środowiska i naszego wpływu na nie. To także idealny czas na promowanie proekologicznych zachowań w społeczeństwie oraz budowanie wspólnej odpowiedzialności za naturę. Jakie postawy są godne naśladowania? W jaki sposób wpłynąć na świadomość producentów, architektów i konsumentów? Co ze śladem węglowym, kto może się przyczynić do jego redukcji? Jak przekonać inwestora do projektu przyjaznego dla środowiska? Tego dowiemy się podczas kolejnego webinarium z cyklu #GeberitdlaZiemi.

Webinarium Geberit dla Ziemi odbędzie się 22 kwietnia o godz. 12:00 w Światowy Dzień Ziemi. Wybitni eksperci porozmawiają o ekologii, obecnym stanie środowiska i zrównoważonym rozwoju. Panelistami będą autorytety w swoich dziedzinach: Mirosław Proppé (Prezes WFF Polska), arch. Robert Konieczny (założyciel KWK PROMES) oraz Przemysław Powalacz (Prezes Geberit Polska). Spotkanie poprowadzi Ewa Mierzejewska, dziennikarka, ekspertka ds. architektury, designu i sztuki.

W trakcie spotkania #GeberitdlaZiemi zaproszeni goście poruszą następujące tematy:

  • Chcesz zmieniać świat – zacznij od siebie.
  • Jak przekonać inwestora do projektu przyjaznego dla środowiska?
  • Potrzebujemy działań, które mogą coś zmienić w świecie. Jakie postawy są godne naśladowania?

Całość webinarium będzie oparta na czterech głównych motywach: edukacji, świadomości, odpowiedzialności i działaniu.

Spotkanie poprowadzi Ewa Mierzejewska, dziennikarka, ekspertka ds. architektury, designu i sztuki. Panelistami będą jak zwykle autorytety w swoich dziedzinach.

Mirosław Proppé, Prezes WFF Polska, obowiązki szefa Fundacji pełni od 1 sierpnia 2018 roku. Odpowiada za nadzór nad działalnością WWF Polska oraz realizowanie strategii rozwoju projektów Fundacji. Od 1994 roku był związany z KPMG, jedną z największych firm audytorsko-doradczych w Polsce i na świecie. Pełnił funkcję partnera i szefa zespołu doradczego dla administracji publicznej i infrastruktury w Europie Środkowo-Wschodniej. Mirosław Proppé w swojej długoletniej pracy menadżerskiej prowadził projekty zarówno z obszaru polityki społecznej (przeciwdziałanie bezrobociu i poprawa efektywności polityki społecznej), jak i ochrony środowiska (zagrożenia naturalne, w tym Plany Zarządzania Ryzkiem Powodziowym). Współpracował z przedstawicielami jednostek administracji publicznej, samorządów, województw, miast i największych firm. Jako menadżer odpowiadał za realizację złożonych projektów i kierował licznymi zespołami ekspertów.

Robert Konieczny, architekt, absolwent Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej w Gliwicach. W 1996 roku uzyskał certyfikat New Jersey Institute of Technology. Założyciel pracowni KWK Promes, od 2019 roku członek Francuskiej Académie d'architecture. Laureat licznych nagród i konkursów, m.in.: Nagroda Best New Private House – Wallpaper Design Awards 2017 za Arkę Koniecznego, European Prize for Urban Public Space 2016 (CCCB, Barcelona) za Muzeum CDP w Szczecinie, Nagroda World Building of the Year 2016 (WAF, Berlin) za Muzeum CDP w Szczecinie, Nagroda House of the Year 2006 za Dom Aatrialny (WAN Awards). Realizacje pracowni pojawiły się w książkach najważniejszych wydawców architektonicznych, takich jak Phaidon czy Taschen, a także w prestiżowych czasopismach, takich jak Architectural Review, Area, Casabella, Detail, Icon, Mark Magazine, The Plan czy Wallpaper. Hans Ibelings w książce „European Architecture since 1890” zaliczył biuro KWK Promes do nurtu europejskich konceptualistów wraz z Mansilla+Tuñón, BIG czy Lacaton & Vassal. W tej chwili działania pracowni KWK Promes są coraz mocniej ukierunkowane na poszukiwanie rozwiązań dostosowujących architekturę do nieuchronnych zmian klimatu i wiążących się z tym wyzwań.

Przemysław Powalacz, Prezes Zarządu Geberit Polska od 2015. W latach 2008 – 2015 Prezes Zarządu Sanitec Koło oraz Senior Vice President Grupy Sanitec odpowiedzialny za region CEE, także Rosję i Ukrainę. W latach 2004-2008 odpowiedzialny za marketing i sprzedaż w regionie CEE w Sanitec Koło. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w sektorze usług i doradztwa marketingowego, najpierw w Polsce, następnie w Niemczech. Członek rady nadzorczej OTCF S.A. (właściciel marki 4F). Członek Rady Doradczej przy Międzynarodowym Centrum Zarządzania UW. Uczestnik programu Akademia Przywództwa Liderów Oświaty w charakterze mentora. Prowadzi indywidualne praktyki mentorskie w obszarze przywództwa, strategii i zarządzania. Wykładowca Uniwersytetu SWPS oraz programu EMBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Członek Zarządu Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej.  Członek Rady Fundacji Marka Kamińskiego. Absolwent SGH oraz programu MBA UW & University of Illinois. Ukończył także kilka programów menadżerskich w INSEAD, London Business School, HEC, Harvard Business School oraz Columbia Business School.

Jak zwykle w trakcie spotkania będzie też czas na dyskusję, a uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prelegentom. Na koniec webinarium odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem wszystkich zaproszonych ekspertów.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://www.geberit.pl/geberitdlaziemi

Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.

Organizator: Geberit

Partner spotkania: WWF Polska

Patroni medialni: WWF Polska, Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, Ambiente.info.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.