Komunikaty PR

W trudnych czasach musimy trzymać się razem. 9design stawia na ludzi i wspiera p

2020-04-10  |  09:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.21 MB )

W obliczu kryzysu firmy potrzebują nie tylko wsparcia z zewnątrz. Aby przetrwać, muszą wspierać się nawzajem – od wewnątrz, w ramach biznesowego partnerstwa. Lojalność, współodpowiedzialność i elastyczność w działaniach całego rynku, na każdym etapie łańcucha współpracy i dostaw, nabiera dziś szczególnego znaczenia. Zdają sobie z tego sprawę właściciele 9design, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich sklepów internetowych i salonów z designem.

Wierzę, że przetrwanie producentów, dystrybutorów i usługodawców związanych z branżą wyposażenia wnętrz leży teraz we wzajemnym wsparciu i solidarności całego rynku w działaniach na wspólną korzyść – mówi Anna Dobrzycka, założycielka i właścicielka 9design.

W jej podejściu do prowadzenia biznesu od początku ważni byli ludzie, dlatego zawsze przykładała ogromną wagę do utrzymywania pozytywnych relacji z krajowymi i zagranicznymi dostawcami, producentami, partnerami biznesowymi, a także architektami wnętrz oraz indywidualnymi klientami sklepu. Pełne wzajemnego zrozumienia i troski podejście do relacji biznesowych procentuje w czasach takich jak dziś, trudnych nie tylko dla branży wyposażenia wnętrz, ale dla całej gospodarki – i to w skali świata.

Musimy na bazie ludzkiego porozumienia wypracować nowe warunki współpracy adekwatne do sytuacji, by zminimalizować negatywne skutki kryzysu, utrzymać się na rynku i działać na wzajemną korzyść w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych. Dlatego wspieramy dziś nie tylko polskich producentów, ale także rodzime firmy zajmujące się dystrybucją zagranicznych produktów w kraju oraz inne marki europejskie, od początku wpisane w DNA 9design. Od ich przetrwania zależy również nasz sukces – mówi Anna Dobrzycka.

Solidarność i wzajemne wsparcie

Jak obecne działania 9design oceniają partnerzy biznesowi firmy?

- Uważam, że jest to najlepsze podejście do biznesu w obecnym czasie, w którym większość firm zmaga się z trudną sytuacją spadku obrotów, konieczności utrzymania własnych działalności i zagwarantowania miejsc pracy, które stworzyły – mówi Paweł Szymański, współtwórca marki KASPA, polskiego producenta designerskich lamp i oświetlenia, dostępnych w ofercie 9design.

Zwraca również uwagę na to, że rynek traktować należy jak system naczyń połączonych. Wzajemne wsparcie i współpraca mogą zaowocować tylko tym, że żadne z tych naczyń nie będzie puste, nie przerwie łańcucha wzajemnych relacji ekonomicznych i współzależności. A to pozwoli funkcjonować całemu systemowi, od produkcji poprzez dystrybucję aż po sprzedaż – podkreśla Paweł Szymański.

Lojalność i współodpowiedzialność w biznesie ceni także Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny marki Nobonobo.

- Ze względu na trudną sytuację rynkową, solidarność gospodarcza jest w tym momencie szczególnie ważna. Nasza branża meblarska spełnia wszelkie niezbędne kryteria, by trafić do szerokiego grona odbiorców - zaawansowane wzornictwo, jakość, dostępność. To doskonały czas, by połączyć siły w promocji marek z naszego kraju i regionu, a jednocześnie ogromna okazja, by design z Europy Wschodniej i Środkowej zaistniał na arenie międzynarodowej – uważa Tomek Rygalik.

O kwestii „ludzkiej” twarzy firm, nie tylko w czasie pandemii, wspomina Joanna Markus, właścicielka BM Housing.

-We współpracy z 9design bardzo cenię ich profesjonalizm, jasne komunikaty i uczciwość. Wsparcie, którego sobie udzielamy dotyczy wielu płaszczyzn, nie tylko stricte służbowych, co ma ogromne znaczenie dla mnie jako partnera biznesowego. Zwyczajnie po ludzku wspieramy się na duchu i wspomagamy się w wielu organizacyjnych kwestiach, które wymagają innego spojrzenia na wiele aspektów naszej działalności, np.  w sprawach logistycznych” - zaznacza Joanna.

E-commerce z designem

W obliczu sytuacji kryzysowej 9design koncentruje dziś swoje działania głównie w e-commerce. Ten kanał sprzedaży od początku wpisany jest w DNA marki i obecnie stanowi jej największą siłę, a kontakt telefoniczny, mailowy i video konferencje z klientami stanowią teraz codzienność dla zespołu.

Jednym z celów marki jest wytrwanie przy wartościach i zachowanie autentyczności na każdym polu, ponieważ 9design tworzą przede wszystkim ludzie: zespół, dostawcy, pracownicy zewnętrzni i wreszcie klienci oraz architekci, których nie mogą zawieść. W obecnej sytuacji firma jeszcze mocniej niż dotąd skupia się na fachowej pomocy profesjonalistom w wykonywaniu ich pracy. Dodatkowym wsparciem jest dedykowana architektom platforma współpracy, dostępna na stronie sklepu. 

Więcej na: www.9design.pl

Wirtualny spacer: https://9design.pl/Salon-9design-cabout-pol-13.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać? Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać?

Zima to najczęściej czas planowania prac. Trzy podstawowe elementy, które uwzględnić trzeba zawsze, to kosztorys, harmonogram oraz rezerwacja odpowiedniej ekipy. Dodatkowo wszyscy,
Dom Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska
2024-12-20 | 09:30

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska w promocyjnych cenach! Druga połowa grudnia to okres najbardziej gorących przedświątecznych przygotowań. Planujemy
Dom Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​
2024-12-20 | 09:30

Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​

W 2025 roku wnętrza będą łączyć funkcjonalność, ekologię i ponadczasowy styl. Największe inspiracje będą pochodzić z natury, a surowe, ale eleganckie akcenty nadadzą przestrzeniom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.