Komunikaty PR

Warta rozszerza ochronę w mieszkaniach

2020-05-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Zdecydowana większość Polaków (73 proc.) pozytywnie ocenia pracę zdalną ze względu na poczucie bezpieczeństwa.[1] Nic w tym dziwnego, nie muszą korzystać z komunikacji miejskiej, zakupy zrobi za nich kurier, a spotkania biznesowe prowadzą przez komputer. Z drugiej strony spędzamy o wiele więcej czasu, niż dotychczas, w swoich domach i mieszkaniach. Należy przy tym pamiętać, że do wielu zdarzeń losowych dochodzi właśnie w naszych czterech kątach. Dlatego mimo poczucia bezpieczeństwa, jakie daje nam dom, warto rozważyć dodatkową ochronę życia prywatnego, zwłaszcza w zmieniającym się na naszych oczach świecie.

W trosce o bezpieczeństwo domowników Warta wprowadza dodatkowe klauzule rozszerzające zakres ochrony ubezpieczeń mieszkaniowych. Odświeżona, wielowymiarowa i kompleksowa ochrona jest fundamentem na wypadek szkód, które mogą powstać w mieszkaniu lub domu, a także zabezpieczenie jego mieszkańców (ubezpieczenie NNW i OC). Najciekawszą nowością jest ochrona ubezpieczonego w przypadku zachorowania na COVID-19, w postaci dziennego świadczenia za pobyt w szpitalu dla osób do 67. roku życia.

- Codziennie obserwujemy zmiany zachodzące na świecie i w Polsce. Słuchamy uważnie naszych klientów i szukamy rozwiązań, które pomogą im żyć spokojnie w „nowej normalności”. W dodatkowych klauzulach ubezpieczeń mieszkaniowych staraliśmy się zawrzeć nie tylko troskę o samo mieszkanie, ale także jego lokatorów. Zawsze staramy się uwzględnić w naszych produktach odpowiedź na obawy klientów oraz ich indywidualne potrzeby – mówi Beata Czajczyk, menadżer produktu w Warcie.

Ubezpieczenie mieszkaniowe zostało wzbogacone o klauzulę „Spokojna głowa”, czyli odszkodowanie za szkody spowodowane przez pozostawienie włączonych do instalacji elektrycznej urządzeń m.in. żelazka, prostownicy, telefonu, komputera czy pozostawienia na włączonej kuchni czajnika lub garnka. Coś co zazwyczaj kojarzy nam się z śmiesznymi gagami w serialach jest realnym zagrożeniem w rzeczywistości – zwłaszcza, gdy zapomnimy o gotującym się obiedzie w przerwie ważnego spotkania biznesowego na Skypie.

W ubezpieczeniach mieszkaniowych zwiększona została również dostępność pakietu korzyści, który uwzględnia również pokrycie kosztu leczenia kota lub psa. Natomiast z myślą o wielbicielach sztuki, zniesiono wymóg posiadania ich wyceny o jednostkowej wartości nieprzekraczającej 10 000 zł.

- Podstawa cenionego przez Klientów ubezpieczenia pozostaje bez zmian. Nowe klauzule są odpowiedzią na potrzeby Polaków, które zmieniły się w ostatnim czasie. Dzięki temu Warta oferuje jeden z najbardziej kompleksowych produktów majątkowych na rynku, który w czasach epidemii można również kupić zdalnie u naszych agentów – dodaje Beata Czajczyk.

 


[1] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.