Komunikaty PR

Widowiskowy Centreville otwarty przez dwa dni

2020-06-30  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Już w najbliższy piątek i sobotę będzie można po raz pierwszy obejrzeć nowy luksusowy apartamentowiec na Nadodrzu. Aby wejść do środka i zobaczyć m.in. panoramiczny widok z podwójnych tarasów, wystarczy zapowiedzieć się telefonicznie.

 

3 i 4 lipca Bouygues Immobilier organizuje dni otwarte w swojej najbardziej prestiżowej inwestycji we Wrocławiu – Centreville przy skrzyżowaniu ul. Drobnera i Śrutowej. To pierwsza szansa na to, aby przyjrzeć się temu niezwykłemu budynkowi także od środka.

 

Co warto zobaczyć?

Do budynku wchodzi się przez reprezentacyjne lobby z grafiką starego Wrocławia, mijając po drodze inne gustowne detale. Na wielu zwiedzających największe wrażenie zrobi panoramiczny widok, który rozlega się z najwyżej położonych dwupoziomowych apartamentów. Z przestronnych tarasów można podziwiać Odrę, Ostrów Tumski i Rynek. – Podwójne tarasy i okna niektórych apartamentów wychodzą na kilka stron Wrocławia – podkreśla Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska. – Warto sprawdzić osobiście wszystkie walory luksusowych mieszkań w samym sercu miasta – przekonuje.

 

Centreville, który powstał w miejscu pamiętnego niedokończonego budynku, imponuje także z zewnątrz. Elewacja z pełnej cegły mieni się odcieniami brązów i szarości, duże drewniane okna z aluminiowymi opaskami przyciągają wzrok, a dynamiczna forma budynku wzbudza zainteresowanie.

 

Aby umówić się na zwiedzanie Centreville, należy zadzwonić na bezpłatną infolinię (800 123 123). Drzwi są otwarte w piątek w godz. 12.00 – 18.00 i w sobotę w godz. 10.00 – 18.00.

 

W ważnym miejscu Wrocławia

Centreville wypełnił pierzeję na granicy Nadodrza, wpisując się w atmosferę tej części miasta. – Cieszymy się, że to nam przypadło dokończenie ważnego elementu miejskiego krajobrazu. Centreville powstał w prestiżowej lokalizacji, która bez wątpienia zasługuje na architekturę i wykonanie z najwyższej półki – twierdzi Cezary Grabowski. Budynek został zaprojektowany przez uznaną pracownię architektoniczną Zbigniewa Maćkowa. Inwestorom i architektom udało się wkomponować nowoczesny projekt w urbanistyczny kontekst miejsca. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Mamy nadzieję, że połączenie tradycji i nowych trendów architektonicznych spodoba się wszystkim wrocławianom, których serdecznie zapraszamy do obejrzenia tego niezwykłego budynku – zachęca Cezary Grabowski.

 

W 6-piętrowym Centreville znalazło się 69 apartamentów o wielkości od 31 do 142 mkw. Oprócz nich jest tu 10 lokali usługowych oraz duży garaż podziemny. Część mieszkań i lokali wciąż czeka na właścicieli. Dostępne są apartamenty trzypokojowe, czteropokojowe i pięciopokojowe. Z okazji dni otwartych są one objęte ofertą specjalną.

 

Centreville to jedna z siedmiu inwestycji Bouygues Immobilier Polska we Wrocławiu. Pozostałe to: Perspective – Wille Miejskie (zapowiedziana na Kowalach), Zajezdnia Wrocław (realizowana także na Nadodrzu), Jagiełły 6 na Kępie Mieszczańskiej, Wyspiańskiego 11, Belleville przy ul. Pięknej i Villa Alouette przy parku Grabiszyńskim.

 

Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 45 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6100 mieszkań.

 

https://www.bi-polska.pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.