Widowiskowy Centreville otwarty przez dwa dni
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Już w najbliższy piątek i sobotę będzie można po raz pierwszy obejrzeć nowy luksusowy apartamentowiec na Nadodrzu. Aby wejść do środka i zobaczyć m.in. panoramiczny widok z podwójnych tarasów, wystarczy zapowiedzieć się telefonicznie.
3 i 4 lipca Bouygues Immobilier organizuje dni otwarte w swojej najbardziej prestiżowej inwestycji we Wrocławiu – Centreville przy skrzyżowaniu ul. Drobnera i Śrutowej. To pierwsza szansa na to, aby przyjrzeć się temu niezwykłemu budynkowi także od środka.
Co warto zobaczyć?
Do budynku wchodzi się przez reprezentacyjne lobby z grafiką starego Wrocławia, mijając po drodze inne gustowne detale. Na wielu zwiedzających największe wrażenie zrobi panoramiczny widok, który rozlega się z najwyżej położonych dwupoziomowych apartamentów. Z przestronnych tarasów można podziwiać Odrę, Ostrów Tumski i Rynek. – Podwójne tarasy i okna niektórych apartamentów wychodzą na kilka stron Wrocławia – podkreśla Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska. – Warto sprawdzić osobiście wszystkie walory luksusowych mieszkań w samym sercu miasta – przekonuje.
Centreville, który powstał w miejscu pamiętnego niedokończonego budynku, imponuje także z zewnątrz. Elewacja z pełnej cegły mieni się odcieniami brązów i szarości, duże drewniane okna z aluminiowymi opaskami przyciągają wzrok, a dynamiczna forma budynku wzbudza zainteresowanie.
Aby umówić się na zwiedzanie Centreville, należy zadzwonić na bezpłatną infolinię (800 123 123). Drzwi są otwarte w piątek w godz. 12.00 – 18.00 i w sobotę w godz. 10.00 – 18.00.
W ważnym miejscu Wrocławia
Centreville wypełnił pierzeję na granicy Nadodrza, wpisując się w atmosferę tej części miasta. – Cieszymy się, że to nam przypadło dokończenie ważnego elementu miejskiego krajobrazu. Centreville powstał w prestiżowej lokalizacji, która bez wątpienia zasługuje na architekturę i wykonanie z najwyższej półki – twierdzi Cezary Grabowski. Budynek został zaprojektowany przez uznaną pracownię architektoniczną Zbigniewa Maćkowa. Inwestorom i architektom udało się wkomponować nowoczesny projekt w urbanistyczny kontekst miejsca. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Mamy nadzieję, że połączenie tradycji i nowych trendów architektonicznych spodoba się wszystkim wrocławianom, których serdecznie zapraszamy do obejrzenia tego niezwykłego budynku – zachęca Cezary Grabowski.
W 6-piętrowym Centreville znalazło się 69 apartamentów o wielkości od 31 do 142 mkw. Oprócz nich jest tu 10 lokali usługowych oraz duży garaż podziemny. Część mieszkań i lokali wciąż czeka na właścicieli. Dostępne są apartamenty trzypokojowe, czteropokojowe i pięciopokojowe. Z okazji dni otwartych są one objęte ofertą specjalną.
Centreville to jedna z siedmiu inwestycji Bouygues Immobilier Polska we Wrocławiu. Pozostałe to: Perspective – Wille Miejskie (zapowiedziana na Kowalach), Zajezdnia Wrocław (realizowana także na Nadodrzu), Jagiełły 6 na Kępie Mieszczańskiej, Wyspiańskiego 11, Belleville przy ul. Pięknej i Villa Alouette przy parku Grabiszyńskim.
Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 45 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6100 mieszkań.
https://www.bi-polska.pl/

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.