Więcej niż produkt. Relacje i otoczenie marki mają moc
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Budowanie silnej marki to nie tylko dbałość o najwyższą jakość produktów i zróżnicowanej oferty dostosowanej do potrzeb klienta. To także budowanie relacji, które pozwalają tworzyć zupełnie nową wartość na rynku i wyróżnić się wśród konkurencji.
Dlaczego cały świat oszalał na punkcie laptopa z nadgryzionym jabłkiem? Co kieruje nas w stronę półek, na których stoją puszki z Coca-Colą? Dlaczego niektóre marki są bardziej rozpoznawalne od innych? Odpowiedź tkwi w relacjach i wartościach, które przekazują otoczeniu. Silna więź z odbiorcami to klucz do budowania trwałych fundamentów firmy, niezależnie od tego czy jesteśmy światowym gigantem, czy działamy lokalnie. Przykładem tego, że nie trzeba wywodzić się z Doliny Krzemowej, aby wcielić tę zasadę w życie jest marka 9design z wyposażeniem wnętrz, która właśnie wystartowała z nowym cyklem: Przyjaciele 9design.
Zostańmy przyjaciółmi!
Przyjaciele 9design to cykl, w którym marka przedstawia wspierających ją ludzi, dzięki którym w dużej mierze osiągnęła sukces i rozpoznawalność. W social mediach prezentowane są autorskie grafiki w formie moodboardów z ich autorskimi selekcjami produktów oraz krótkie komentarze dotyczące marki. Takie działania mają realny wpływ na budowanie zaangażowanej społeczności, ale stają się także drogowskazem dla klientów, którzy szukają inspiracji. Dotychczas udział w cyklu wzięła Ewa Mierzejewska, autorka bloga ewaiwnetrze.pl, ekspert z dziedziny sztuki i designu, prowadząca autorską audycję w Dzień Dobry TVN, współorganizatorka Targów Sztuki Dostępnej oraz projektantka wnętrz Magdalena Miśkiewicz z Miśkiewicz Design. W zacnym gronie entuzjastów marki pojawił się także Łukasz Siwiec, fotograf i stylista wnętrz, związany z jednym z najbardziej prestiżowych magazynów kobiecych.
-W 9design najbardziej lubię różnorodność. Niezależnie jaki styl jest Ci bliski, zawsze znajdziesz tam coś, co dopełni Twoje wymarzone wnętrze: od produktów uznanych, luksusowych marek, po perełki z ofert niszowych producentów. Wiele pięknych przedmiotów w jednym miejscu! – podkreśla Łukasz.
Niebawem w social mediach 9design pojawią się kolejne selekcje zaprzyjaźnionych redaktorów i gwiazd, w tym m.in. wybór Doroty Szelągowskiej, lubianej i rozpoznawalnej prowadzącej kilku popularnych programów telewizyjnych o tematyce wnętrzarskiej. A to dopiero początek!
Dream team
Marka to przede wszystkim ludzie: kompetentny zespół, który potrafi stworzyć doskonałą atmosferę, to skarb. A takim właśnie może pochwalić się 9design. Dzięki właściwemu podejściu do klientów, doradcy budują z nimi ciepłe relacje, pomagając odnaleźć się w gąszczu trendów i potrzeb, dając szansę na chwilę relaksu w ciągu dnia i sprawiając, że zakupy stają się bardzo przyjemnym doświadczeniem.
-Showroom 9design to miejsce, gdzie zawsze dobiorę piękne meble, lampy i dodatki do moich projektów. Cenię sobie szeroki wybór produktów i selekcję najlepszego wzornictwa, ale przede wszystkim ich profesjonalną obsługę. Wiem, że gdy odwiedzę showroom z moim Klientem, dostaniemy pyszną kawę i wyjdziemy pewni, że to był dobrze i produktywnie spędzony czas. 9design to więcej niż sklep - to jakość, elastyczne podejście, najwyższe standardy obsługi i ludzie z pozytywną energią – wyjaśnia Magdalena Miśkiewicz.
Wizytówką showroomu jest także dobrze zaprojektowana ekspozycja, która nie stroni od kontrastowych połączeń. Dzięki różnorodności stylów, każdy znajdzie tu coś dla siebie.
-Uwielbiam buszować wśród przedmiotów w różnych stylach, kolorach, kształtach. Ten eklektyzm uważam za największą zaletę 9design. Różnorodność pozwala stworzyć dom "żywy", oryginalny, niepodobny do innych - ocenia Ewa Mierzejewska.
W czasach coraz niższego zaufania do marek, które deklarują pewne wartości i obiecują sprostać potrzebom konsumentów 9design odwołuje się do swoich największych atutów: autentyczności, różnorodnej selekcji produktów i marek oraz ludzi. Zwłaszcza ten ostatni element reprezentowany przez zgrany zespół, zaangażowanych klientów i wspierających ją Przyjaciół sprawia, że 9design może pochwalić się przyjaznym wizerunkiem i „ludzką twarzą”, które zachęcają do interakcji i dołączenia do świata marki.
Więcej na: https://9design.pl
Wirtualny spacer: https://9design.pl/Salon-9design-cabout-pol-13.html
***Od początku istnienia 9design, czyli od 2009r., przyświeca idea stworzenia miejsca, które jest czymś więcej niż tylko sklepem internetowym. Miejsca pełnego przytulnego ciepła, w którym każdy czuje się dobrze… jak w domu! Wizytówką sklepu jest szeroki wybór oryginalnych mebli i dodatków uznanych światowych marek – m.in. Artemide, Le Klint, Flos, LZF, Zuiver czy HK Living. 9design śmiało wychodzi poza ramy standardowego sklepu i z dumą prezentuje kolekcje foteli, sof i tapicerowanych krzeseł wyprodukowanych wyłącznie na własne zamówienie.
9design to ponad 6 000 designerskich, wyselekcjonowanych mebli, lamp i dodatków i niezawodna obsługa klienta, która pomoże w zrealizowaniu każdej wizji.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.