Komunikaty PR

Wielkanocne inspiracje od Annie Sloan

2022-04-13  |  08:00
Biuro prasowe

Tuż przed Wielkanocą świat wokół nas rozkwita na żółto spragnionymi słońca pąkami forsycji, tulipanów i żonkili. Ten pogodny, żywy kolor to niezawodny sposób, aby dodać energii sobie oraz wnętrzom i wyjść obronną ręką z zimowego marazmu. Annie Sloan proponuje zacząć już od progu. Uchyl drzwi, zobacz: wiosna jest blisko!

Annie Sloan, twórczyni kultowych farb Chalk Paint™ i niekwestionowany autorytet w dziedzinie koloru, nieustannie inspiruje i zachęca do wprowadzania kreatywnych zmian w najbliższym otoczeniu. Tej wiosny brytyjska artystka proponuje sięgnąć po kolor Tilton z palety farb kredowych Chalk Paint™. Głęboki, intensywny odcień żółtego będzie symbolem nadchodzącej wiosny, zwłaszcza gdy pomalujemy farbą w tym kolorze drzwi wejściowe do domu. – Uwielbiam to, że ludzie często wybierają intensywne, żywe kolory drzwi wejściowych. Takie, których nie wybraliby do swoich wnętrz - mówi Annie. – To jest dokonały sposób, aby zbudować emocje dla całego domu i stworzyć wejście, które wywołuje uśmiech na twarzy za każdym razem, gdy wracasz do domu.

Drzwi wejściowe w odcieniu Tilton będą prezentowały się szczególnie efektownie, gdy w ogrodzie zaczną rozkwitać pierwsze wiosenne kwiaty w żółtych kolorach. Na czas Wielkanocy możemy w prosty sposób nadać im szykowny wygląd zawieszając kwiatowy wieniec w odcieniach, które uzupełnią kolor drzwi.

Pomalowane farbą kredową drzwi należy wykończyć lakierem zewnętrznym Chalk Paint™ Lacquer. To wytrzymały lakier poliakrylowy na bazie wody z wbudowaną ochroną przed promieniowaniem UV, idealny do miejsc o dużym natężeniu ruchu. Dostępny jest w błyszczącym lub matowym wykończeniu. Transparenty, szybko schnie i nie żółknie z czasem, dzięki czemu pomalowanych drzwi nie zniszczy deszcz ani słońce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.