Komunikaty PR

Wielkanocne inspiracje od Annie Sloan

2022-04-13  |  08:00
Biuro prasowe

Tuż przed Wielkanocą świat wokół nas rozkwita na żółto spragnionymi słońca pąkami forsycji, tulipanów i żonkili. Ten pogodny, żywy kolor to niezawodny sposób, aby dodać energii sobie oraz wnętrzom i wyjść obronną ręką z zimowego marazmu. Annie Sloan proponuje zacząć już od progu. Uchyl drzwi, zobacz: wiosna jest blisko!

Annie Sloan, twórczyni kultowych farb Chalk Paint™ i niekwestionowany autorytet w dziedzinie koloru, nieustannie inspiruje i zachęca do wprowadzania kreatywnych zmian w najbliższym otoczeniu. Tej wiosny brytyjska artystka proponuje sięgnąć po kolor Tilton z palety farb kredowych Chalk Paint™. Głęboki, intensywny odcień żółtego będzie symbolem nadchodzącej wiosny, zwłaszcza gdy pomalujemy farbą w tym kolorze drzwi wejściowe do domu. – Uwielbiam to, że ludzie często wybierają intensywne, żywe kolory drzwi wejściowych. Takie, których nie wybraliby do swoich wnętrz - mówi Annie. – To jest dokonały sposób, aby zbudować emocje dla całego domu i stworzyć wejście, które wywołuje uśmiech na twarzy za każdym razem, gdy wracasz do domu.

Drzwi wejściowe w odcieniu Tilton będą prezentowały się szczególnie efektownie, gdy w ogrodzie zaczną rozkwitać pierwsze wiosenne kwiaty w żółtych kolorach. Na czas Wielkanocy możemy w prosty sposób nadać im szykowny wygląd zawieszając kwiatowy wieniec w odcieniach, które uzupełnią kolor drzwi.

Pomalowane farbą kredową drzwi należy wykończyć lakierem zewnętrznym Chalk Paint™ Lacquer. To wytrzymały lakier poliakrylowy na bazie wody z wbudowaną ochroną przed promieniowaniem UV, idealny do miejsc o dużym natężeniu ruchu. Dostępny jest w błyszczącym lub matowym wykończeniu. Transparenty, szybko schnie i nie żółknie z czasem, dzięki czemu pomalowanych drzwi nie zniszczy deszcz ani słońce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste metamorfozy z farbami do zadań specjalnych Biuro prasowe
2024-05-06 | 14:00

Proste metamorfozy z farbami do zadań specjalnych

Szeroki wachlarz produktów renowacyjnych na farbiarskim rynku sprawia, że dziś praktycznie każdy element domowego wnętrza można szybko i sprawnie odnowić, bez obaw o nieestetyczny
Dom Wyjątkowa ścieżka w ogrodzie. Sprawdź kreatywne pomysły i najnowsze trendy
2024-05-06 | 10:00

Wyjątkowa ścieżka w ogrodzie. Sprawdź kreatywne pomysły i najnowsze trendy

W aranżacji ogrodu, drogi czy ścieżki pełnią znaczącą rolę. Nie tylko definiują sposób poruszania się po przestrzeni, ale także dodają niepowtarzalnego charakteru całej
Dom Chłodziarka do wina – dlaczego warto z niej korzystać?
2024-04-30 | 20:00

Chłodziarka do wina – dlaczego warto z niej korzystać?

Wino, zarówno białe, jak i czerwone, wymaga odpowiednich warunków przechowywania, aby mogło zachować swój smak i aromat. Dlatego też coraz więcej miłośników tego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.