Wielkoformatowe płytki, czyli efekt WOW we wnętrzu

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
W ideę współczesnych, kojarzonych z minimalizmem i otwartą przestrzenią wnętrz, doskonale wpisują się wielkoformatowe płytki – takie jak Spotlight Optima Villeroy & Boch. Dzięki nim powierzchnie podłóg i ścian zachwycają lekką kompozycją o spójnej kolorystyce oraz czymś nieuchwytnym, czyli… efektem WOW.
Płytki Optima wizualnie powiększają przestrzeń oraz sprzyjają utrzymaniu czystości. Subtelne barwy kolekcji dają możliwość ciekawych gier odcieniami beżu i szarości. Przy ich użyciu tworzyć można kompozycje, które doskonale sprawdzają się w nowoczesnych wnętrzach. Dzięki rektyfikacji, czyli specjalnej obróbce mechanicznej, można je układać z bardzo wąskimi fugami.
Moc możliwości
Naturalnie i nowocześnie. Pięknie i praktycznie. Projektując współczesne wnętrza warto uwzględnić wszystkie aspekty oraz możliwości stosowanych materiałów, których suma złoży się na mile widziany efekt WOW.
Ten zaś przypisany jest do określonych pomysłów. Jednym z nich są wielkoformatowe płytki podłogowe i ścienne – takie jak Spotlight Optima
Villeroy & Boch. Ich wybór gwarantuje trwałe i eleganckie rozwiązania. Idealne do kuchni, aneksu, salonu, sypialni, korytarza czy gabinetu.
Spotlight Optima w ciekawy sposób odwzorowuje urok surowego betonu, a jednocześnie wychodzi naprzeciw wymogom wygody i higieny. Między innymi za sprawą innowacyjnej powierzchni VilbostonePlus, która sprawia, że płytki są szczególnie odporne na zabrudzenia i plamy.
Łazienka z efektem WOW
O efekcie WOW decydują umiar dekoracji oraz harmonia poszczególnych płaszczyzn – przekonują designerzy. Ludzkie oko lubi płynność kolorów i faktur, która koi zmysły. To jeden z powodów, dla których warto zdecydować się na jednolitą kolekcję płytek dla ścian i podłogi. A także na największy z dostępnych formatów: 120 x260 cm.
Wielkoformatowe płytki wyglądają zjawiskowo zarówno w monochromatycznych projektach, jak i we wnętrzach komponowanych z kilku kolorów. Spotlight Optima Villeroy & Boch daje bogaty wybór między płytkami w barwie bieli, beżu, szarości oraz antracytu. Optymalny format oraz oryginalna kolorystyka Spotlight to gwarancja jakości oraz trwałości zastosowanych rozwiązań.
Inwestycja w piękno
Piękno wnosi do wnętrz spokój oraz pomaga tworzyć łagodną atmosferę. Nic więc dziwnego, że patenty sprawdzone w domach podobnie dobre zastosowanie znajdują w przestrzeni użytkowej – w miejscach pracy i spotkań. Wszędzie tam, gdzie urok projektu ceniony jest na równi z jego wymiarem praktycznym. Wielkoformatowe płytki Spotlight Villeroy & Boch cieszą się dużym zainteresowaniem inwestorów tworzących obiekty publiczne wysokiej klasy, takie jak biura, hotele, gabinety oraz spa.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.