Komunikaty PR

Wielkoformatowe płytki, czyli efekt WOW we wnętrzu

2020-09-14  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

W ideę współczesnych, kojarzonych z minimalizmem i otwartą przestrzenią wnętrz, doskonale wpisują się wielkoformatowe płytki – takie jak Spotlight Optima Villeroy & Boch. Dzięki nim powierzchnie podłóg i ścian zachwycają lekką kompozycją o spójnej kolorystyce oraz czymś nieuchwytnym, czyli… efektem WOW.

Płytki Optima wizualnie powiększają przestrzeń oraz sprzyjają utrzymaniu czystości. Subtelne barwy kolekcji dają możliwość ciekawych gier odcieniami beżu i szarości. Przy ich użyciu tworzyć można kompozycje, które doskonale sprawdzają się w nowoczesnych wnętrzach. Dzięki rektyfikacji, czyli specjalnej obróbce mechanicznej, można je układać z bardzo wąskimi fugami.

Moc możliwości

Naturalnie i nowocześnie. Pięknie i praktycznie. Projektując współczesne wnętrza warto uwzględnić wszystkie aspekty oraz możliwości stosowanych materiałów, których suma złoży się na mile widziany efekt WOW.

Ten zaś przypisany jest do określonych pomysłów. Jednym z nich są wielkoformatowe płytki podłogowe i ścienne – takie jak Spotlight Optima
Villeroy & Boch. Ich wybór gwarantuje trwałe i eleganckie rozwiązania. Idealne do kuchni, aneksu, salonu, sypialni, korytarza czy gabinetu.

Spotlight Optima w ciekawy sposób odwzorowuje urok surowego betonu, a jednocześnie wychodzi naprzeciw wymogom wygody i higieny. Między innymi za sprawą innowacyjnej powierzchni VilbostonePlus, która sprawia, że płytki są szczególnie odporne na zabrudzenia i plamy.

Łazienka z efektem WOW

O efekcie WOW decydują umiar dekoracji oraz harmonia poszczególnych płaszczyzn – przekonują designerzy. Ludzkie oko lubi płynność kolorów i faktur, która koi zmysły. To jeden z powodów, dla których warto zdecydować się na jednolitą kolekcję płytek dla ścian i podłogi. A także na największy z dostępnych formatów: 120 x260 cm.

Wielkoformatowe płytki wyglądają zjawiskowo zarówno w monochromatycznych projektach, jak i we wnętrzach komponowanych z kilku kolorów. Spotlight Optima Villeroy & Boch daje bogaty wybór między płytkami w barwie bieli, beżu, szarości oraz antracytu. Optymalny format oraz oryginalna kolorystyka Spotlight to gwarancja jakości oraz trwałości zastosowanych rozwiązań.

Inwestycja w piękno

Piękno wnosi do wnętrz spokój oraz pomaga tworzyć łagodną atmosferę. Nic więc dziwnego, że patenty sprawdzone w domach podobnie dobre zastosowanie znajdują w przestrzeni użytkowej – w miejscach pracy i spotkań. Wszędzie tam, gdzie urok projektu ceniony jest na równi z jego wymiarem praktycznym. Wielkoformatowe płytki Spotlight Villeroy & Boch cieszą się dużym zainteresowaniem inwestorów tworzących obiekty publiczne wysokiej klasy, takie jak biura, hotele, gabinety oraz spa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.