Komunikaty PR

Wielkoformatowe płytki, czyli efekt WOW we wnętrzu

2020-09-14  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

W ideę współczesnych, kojarzonych z minimalizmem i otwartą przestrzenią wnętrz, doskonale wpisują się wielkoformatowe płytki – takie jak Spotlight Optima Villeroy & Boch. Dzięki nim powierzchnie podłóg i ścian zachwycają lekką kompozycją o spójnej kolorystyce oraz czymś nieuchwytnym, czyli… efektem WOW.

Płytki Optima wizualnie powiększają przestrzeń oraz sprzyjają utrzymaniu czystości. Subtelne barwy kolekcji dają możliwość ciekawych gier odcieniami beżu i szarości. Przy ich użyciu tworzyć można kompozycje, które doskonale sprawdzają się w nowoczesnych wnętrzach. Dzięki rektyfikacji, czyli specjalnej obróbce mechanicznej, można je układać z bardzo wąskimi fugami.

Moc możliwości

Naturalnie i nowocześnie. Pięknie i praktycznie. Projektując współczesne wnętrza warto uwzględnić wszystkie aspekty oraz możliwości stosowanych materiałów, których suma złoży się na mile widziany efekt WOW.

Ten zaś przypisany jest do określonych pomysłów. Jednym z nich są wielkoformatowe płytki podłogowe i ścienne – takie jak Spotlight Optima
Villeroy & Boch. Ich wybór gwarantuje trwałe i eleganckie rozwiązania. Idealne do kuchni, aneksu, salonu, sypialni, korytarza czy gabinetu.

Spotlight Optima w ciekawy sposób odwzorowuje urok surowego betonu, a jednocześnie wychodzi naprzeciw wymogom wygody i higieny. Między innymi za sprawą innowacyjnej powierzchni VilbostonePlus, która sprawia, że płytki są szczególnie odporne na zabrudzenia i plamy.

Łazienka z efektem WOW

O efekcie WOW decydują umiar dekoracji oraz harmonia poszczególnych płaszczyzn – przekonują designerzy. Ludzkie oko lubi płynność kolorów i faktur, która koi zmysły. To jeden z powodów, dla których warto zdecydować się na jednolitą kolekcję płytek dla ścian i podłogi. A także na największy z dostępnych formatów: 120 x260 cm.

Wielkoformatowe płytki wyglądają zjawiskowo zarówno w monochromatycznych projektach, jak i we wnętrzach komponowanych z kilku kolorów. Spotlight Optima Villeroy & Boch daje bogaty wybór między płytkami w barwie bieli, beżu, szarości oraz antracytu. Optymalny format oraz oryginalna kolorystyka Spotlight to gwarancja jakości oraz trwałości zastosowanych rozwiązań.

Inwestycja w piękno

Piękno wnosi do wnętrz spokój oraz pomaga tworzyć łagodną atmosferę. Nic więc dziwnego, że patenty sprawdzone w domach podobnie dobre zastosowanie znajdują w przestrzeni użytkowej – w miejscach pracy i spotkań. Wszędzie tam, gdzie urok projektu ceniony jest na równi z jego wymiarem praktycznym. Wielkoformatowe płytki Spotlight Villeroy & Boch cieszą się dużym zainteresowaniem inwestorów tworzących obiekty publiczne wysokiej klasy, takie jak biura, hotele, gabinety oraz spa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.