Komunikaty PR

Wielozadaniowy fotel UNI – definicja komfortu od Nobonobo

2022-06-24  |  15:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wygodny fotel to niezastąpiony element każdego wnętrza. Spędzamy w nim najprzyjemniejsze momenty dnia, to właśnie dzięki  niemu możemy zrelaksować się i odpocząć po pracy. Komfort to szczególna wartość dla marki Nobonobo, który we współpracy z ukraińskim projektantem Stasem Litvinovem zaprezentował w ofercie wyjątkowy fotel UNI.

UNI – definicja komfortu

Fotel UNI to wielozadaniowy projekt autorstwa ukraińskiego designera, Stasa Litvinova. Dzięki swojemu uniwersalnemu wyglądowi świetnie sprawdzi się zarówno w domowych aranżacjach, jak i w przestrzeniach komercyjnych – kawiarniach czy biurach. Opcja wyboru tkaniny obicia pozostawia również wiele możliwości personalizacji i dostosowania mebla do własnego wnętrza. Wypełnienie z polistyrenu i poliestrowych włókien silikonowych zapewnia przestrzenność wyrobu, puszystość i sprężystość.

UNI to doskonałe połączenie zalet pufy i fotela – obłe kształty i miękka forma zachęcają do relaksu. Z kolei konstrukcja z metalowej ramy tworzy sylwetkę mebla i służy jako podparcie podczas siadania.

O projektancie

Stas Litvinov Studio to pochodzące z Charkowa biuro projektowe oferujące prosty i uczciwy design. W swoich projektach kieruje się maksymą, że produkt powinien być tym, do czego został stworzony. Fotel czy duża sofa powinny służyć odpoczynkowi. Stas Litvinov uważa, że w obecnym świecie konsumpcjonizmu należy tworzyć produkty, które zasługują na prawo do istnienia, a jeżeli nie wpisują się w tymczasowe trendy, to mają potencjał, aby stać się ponadczasowymi klasykami.

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

***

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Miękkość płatków kwiatów i szlachetność lnu - nowa kolekcja Velo Bianco Biuro prasowe
2022-08-12 | 13:30

Miękkość płatków kwiatów i szlachetność lnu - nowa kolekcja Velo Bianco

Velo Bianco to nowa kolekcja marki Domino, w której spotykają się piękno, przyroda i wrażliwość artysty. Płytki z motywem kwiatowym przywodzą na myśl delikatne muśnięcia
Dom Architekci nie boją się kryzysu
2022-08-12 | 12:30

Architekci nie boją się kryzysu

7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia
Dom Zainspiruj się z nowym katalogiem Galerii Wnętrz DOMAR
2022-08-12 | 10:00

Zainspiruj się z nowym katalogiem Galerii Wnętrz DOMAR

Aby nasze "aranżowanie" stało się łatwiejsze i przyjemniejsze, wrocławska Galeria Wnętrz DOMAR przygotowała podręczne, darmowe źródło informacji, jakim jest nowe wydanie

Transmisje online

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Wschód Kultury

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Gwiazdy

Marcin Tyszka: Zawsze na sesji chcę tworzyć tylko bajkę. Jestem bardzo wymagający i liczę na zdjęcia wybitne

Fotograf tłumaczy, że doszedł już do takiego momentu w swojej karierze, że dobre zdjęcie nie do końca go zadowala. W kadrze chce bowiem zatrzymać nie tylko dany moment lub osobę, ale zależy mu też na tym, by to wszystko miało wyjątkową otoczkę. Swoje pierwsze zdjęcia robił w piwnicy. Wtedy też nauczył się ich wywoływania. Teraz technicznie wszystko jest dużo łatwiejsze, ale lepszy sprzęt nie zastąpi wprawnego oka, dobrego wyczucia i wyobraźni, dzięki którym powstają prawdziwe fotograficzne dzieła sztuki.

Handel

Polscy i europejscy konsumenci będą musieli się pożegnać z ulubionymi kosmetykami. Propozycja Komisji Europejskiej może zagrozić branży kosmetycznej

– Zielony Ład dotknie branżę kosmetyczną w szerokim aspekcie, mówimy tu o zmianach od molekuły aż po opakowanie – mówi Blanka Chmurzyńska-Brown z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Przejawem tej zmiany jest planowana przez Komisję Europejską rewizja rozporządzenia kosmetycznego, która spowoduje radykalne zaostrzenie zasad oceniania substancji stosowanych w kosmetykach. W efekcie – jak prognozuje branża – z rynku będzie musiało zniknąć ok. 49 proc. stosowanych obecnie filtrów UV i 70 proc. substancji konserwujących, które są w kosmetykach niezbędne. – Jeśli te regulacje wejdą w życie takim kształcie, stracimy naszą konkurencyjność. Naszą rolę przejmie Azja i Korea, bo jestem pewna, że oni za tego typu regulacją nie pójdą – ocenia ekspertka.

Prawo

Ponad 520 błędów medycznych i zdarzeń niepożądanych zgłoszono do rejestru Rzecznika Praw Pacjenta. Raportowanie takich danych będzie niedługo obowiązkowe

– Dane zarówno z Polski, jak i z badań międzynarodowych pokazują, że ok. 10 proc. pacjentów hospitalizowanych w placówkach medycznych doznaje zdarzeń niepożądanych – mówi Bartłomiej Chmielowiec, Rzecznik Praw Pacjenta. Jak podkreśla, błędy medyczne to problem o dużej skali, do którego rozwiązania ma się przyczynić procedowany właśnie projekt ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Zakłada on m.in. utworzenie tzw. Rejestru Zdarzeń Niepożądanych, czyli ogólnokrajowej niejawnej bazy danych o błędach medycznych. Nie czekając na ustawę, RPP prowadzi taki rejestr od początku tego roku. Do tej pory wpłynęło do niego ponad 520 zgłoszeń.

Partner serwisu